Tatra banka

21.10.2014 08:58

Sprievodca kreditnými kartami

6 krokov k bezstarostným nákupom.

Tento obsah nie je pre aktuálne rozlíšenie dostupný.
1. krok: Konzultácia Prvým krokom je konzultácia s nami. Informácie o kreditnej karte získate nielen v každej našej pobočke, ale aj prostredníctvom kontaktného centra DIALOG, kde za pár minút získate:
  • - predbežnú výšku limitu,
  • - druh kreditnej karty,
  • - ako kreditnú kartu získať, používať a splácať
  • - úrokové sadzby a poplatky
2. krok: Podanie a podpísanie žiadosti Na stretnutie v pobočke prinesiete všetky dokumenty, o ktorých ste sa dozvedeli počas konzultácie. Na ich základe vám pripravíme dokumenty, ktoré podpíšete, a to:
  • - Žiadosť o vydaní a používaní súkromnej kreditnej karty
  • - Dohodu o zrážkach zo mzdy
Tu sa môžete rozhodnúť, ako vás o výsledku posúdenia vašej žiadosti budeme informovať:
E-mailom alebo SMS správou
Chcete na kreditnej karte vyšší limit ako vám bol ponúknutý?

Pokiaľ máte prostriedky uložené na termínovanom účte a neplánujete ich použiť, môžete ich viazať v prospech kreditnej karty a zvýšiť si tak jej limit.

Praktická rada

Ak nie ste občanom SR a máte trvalý pobyt na území SR, akceptujeme ID kartu s fotografiou.

Praktická rada
    Pre vaše pohodlie si môžete ku kreditnej karte:
  • - Uzatvoriť výhodné individuálne alebo rodinné cestovné poistenie
  • - Nastaviť inkaso na úhradu dlžnej čiastky vo výške minimálnej splátky alebo celej dlžnej sumy
3. krok: Schvaľovanie vašej žiadosti Schvaľovací proces väčšinou netrvá dlhšie ako 24 hodín. Výsledok o schválení žiadosti sa dozviete: Zaslaním SMS alebo e-mailu Bude vás kontaktovať priamo pobočka Telefonicky vás kontaktujeme a informujeme o doručení kreditnej karty na vami vybranú pobočku. Kreditnú kartu si následne môžete prevziať a aktivovať
4. krok: Prevzatie kreditnej karty Po prevzatí karty ju môžete ihneď použiť na nákup akéhokoľvek tovaru alebo služieb. Pri prevzatí kreditnej karty na vami vybranej pobočke dostanete:
  • - Obálku s kreditnou kartou
  • - Obálku s PIN kódom
a podpíšete:
  • - Kreditnú kartu na podpisovom prúžku
  • - Potvrdenie o prevzatí platbnej karty, PIN kódu a aktivácii karty
Zároveň si od nás odnesiete nasledovné doklady:
  • - Originál podpísanej zmluvy o vydaní a používaní súkromnej kreditnej karty
  • - Dohodu o zrážkach zo mzdy (ak sa podpisuje)
  • - Zmluvu o zabezpečovacom postúpení pohľadávky (ak sa s vydaním karty viažu prostriedky na termínovanom účte)
  • - Štandardné informačné dokumenty o podmienkach a poplatkoch
Na aké poplatky sa máte pripraviť?
  • - Pravidelný mesačný poplatok za hlavnú kartu, príp. dodatkovú kartu (ak je vydaná)
  • - Pravidelný ročný poplatok za cestovné poistenie, v prípade karty s poistením
Mesačný poplatok

za kartu si môžete znížiť na 0 eur prostredníctvom Programu odmeňovaniaTB

Vedeli ste, že...
  • - Máte možnosť zmeniť si PIN kód cez bankomat Tatra banky
  • - Môžete bezplatne platiť 7-krát rýchlejšie vďaka novej bezkontaktnej technológii pri platbách do 20 eur
  • - Si k cestovnému poisteniu v zimnom období môžete v poisťovni Allianz SP výhodne dopoistiť zimné športy
5. krok: Použitie kreditnej karty Po zaslaní prvého výpisu k vašej kreditnej karte vám zavoláme, aby ste mohli s nami konzultovať prípadné otázky k splácaniu alebo používaniu kreditnej karty.

Minuté finančné prostriedky splácate formou voliteľných splátok, avšak minimálne vo výške 5% z dlžnej sumy, alebo najmenej 15 eur.

    Splácať môžete:
  • - Inkasom z bežného účtu v Tatra banke alebo inej banke
  • - Prevodným príkazom z bežného účtu v Tatra banke alebo inej banke
  • - Vkladom v hotovosti v ktorejkoľvek pobočke Tatra banky
Vedeli ste, že...
  • - Transakcie si môžete sledovať a kontrolovať prostredníctvom SMS správ a v Internet banking-u
  • - Pravidelne monitorujeme platby našimi kreditnými kartami a v prípade zaznamenania neštandardnej transakcie vás kontaktujeme za účelom jej overenia
6. krok: Zmeny kreditnej karty Počas používania kreditnej karty môžete riešiť rôzne zmeny, napríklad: Blokovanie karty

V prípade straty, krádeže alebo iného dôvodu máte možnosť požiadať o blokovanie karty prostredníctvom kontaktného centra DIALOG alebo na ktorejkoľvej pobočke

Služba je bez poplatku.
Vydanie náhradnej karty

O vydanie náhradnej karty môžete požiadať napríklad:

  • - Z dôvodu blokovania
  • - Poškodenia
  • - Z dôvodu neobnovenia kreditnej karty
  • - Z dôvodu zadržania karty v bankomate
Služba je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb.
Ďalšie zmeny, o ktoré môžete požiadať:
  • - Zmena limitu karty
  • - Zmena typu kreditnej karty
  • - Zadanie, zmena, alebo zrušenie inkasa ku kreditnej karte
  • - Uzatvorenie, zmena alebo zrušenie cestovného poistenia
  • - Zmena dizajnu kreditnej karty (Limitovaná edícia)
Služby sú spoplatnené podľa aktuálneho cenníka služieb.

Bezúčelový úverTB Classic

Teraz so 100 % zľavou
z poplatku za jeho
poskytnutie

Viac

Visa štandard súkromná

Schválený úver
vždy po
ruke.

Viac

Kreditné
karty

Vyberte si kreditnú
kartu,akú
potrebujete.

Viac