Tatra banka

24.7.2014 00:09

Sprievodca kreditnými kartami

6 krokov k bezstarostným nákupom.

Tento obsah nie je pre aktuálne rozlíšenie dostupný.
1. krok: Konzultácia Prvým krokom je konzultácia s nami. Informácie o kreditnej karte získate nielen v každej našej pobočke, ale aj prostredníctvom kontaktného centra DIALOG, kde za pár minút získate:
  • - predbežnú výšku limitu,
  • - druh kreditnej karty,
  • - ako kreditnú kartu získať, používať a splácať
  • - úrokové sadzby a poplatky
2. krok: Podanie a podpísanie žiadosti Na stretnutie v pobočke prinesiete všetky dokumenty, o ktorých ste sa dozvedeli počas konzultácie. Na ich základe vám pripravíme dokumenty, ktoré podpíšete, a to:
  • - Žiadosť o vydaní a používaní súkromnej kreditnej karty
  • - Dohodu o zrážkach zo mzdy
Tu sa môžete rozhodnúť, ako vás o výsledku posúdenia vašej žiadosti budeme informovať:
E-mailom alebo SMS správou
Chcete na kreditnej karte vyšší limit ako vám bol ponúknutý?

Pokiaľ máte prostriedky uložené na termínovanom účte a neplánujete ich použiť, môžete ich viazať v prospech kreditnej karty a zvýšiť si tak jej limit.

Praktická rada

Ak nie ste občanom SR a máte trvalý pobyt na území SR, akceptujeme ID kartu s fotografiou.

Praktická rada
    Pre vaše pohodlie si môžete ku kreditnej karte:
  • - Uzatvoriť výhodné individuálne alebo rodinné cestovné poistenie
  • - Nastaviť inkaso na úhradu dlžnej čiastky vo výške minimálnej splátky alebo celej dlžnej sumy
3. krok: Schvaľovanie vašej žiadosti Schvaľovací proces väčšinou netrvá dlhšie ako 24 hodín. Výsledok o schválení žiadosti sa dozviete: Zaslaním SMS alebo e-mailu Bude vás kontaktovať priamo pobočka Telefonicky vás kontaktujeme a informujeme o doručení kreditnej karty na vami vybranú pobočku. Kreditnú kartu si následne môžete prevziať a aktivovať
4. krok: Prevzatie kreditnej karty Po prevzatí karty ju môžete ihneď použiť na nákup akéhokoľvek tovaru alebo služieb. Pri prevzatí kreditnej karty na vami vybranej pobočke dostanete:
  • - Obálku s kreditnou kartou
  • - Obálku s PIN kódom
a podpíšete:
  • - Kreditnú kartu na podpisovom prúžku
  • - Potvrdenie o prevzatí platbnej karty, PIN kódu a aktivácii karty
Zároveň si od nás odnesiete nasledovné doklady:
  • - Originál podpísanej zmluvy o vydaní a používaní súkromnej kreditnej karty
  • - Dohodu o zrážkach zo mzdy (ak sa podpisuje)
  • - Zmluvu o zabezpečovacom postúpení pohľadávky (ak sa s vydaním karty viažu prostriedky na termínovanom účte)
  • - Štandardné informačné dokumenty o podmienkach a poplatkoch
Na aké poplatky sa máte pripraviť?
  • - Pravidelný mesačný poplatok za hlavnú kartu, príp. dodatkovú kartu (ak je vydaná)
  • - Pravidelný ročný poplatok za cestovné poistenie, v prípade karty s poistením
Mesačný poplatok

za kartu si môžete znížiť na 0 eur prostredníctvom Programu odmeňovaniaTB

Vedeli ste, že...
  • - Máte možnosť zmeniť si PIN kód cez bankomat Tatra banky
  • - Môžete bezplatne platiť 7-krát rýchlejšie vďaka novej bezkontaktnej technológii pri platbách do 20 eur
  • - Si k cestovnému poisteniu v zimnom období môžete v poisťovni Allianz SP výhodne dopoistiť zimné športy
5. krok: Použitie kreditnej karty Po zaslaní prvého výpisu k vašej kreditnej karte vám zavoláme, aby ste mohli s nami konzultovať prípadné otázky k splácaniu alebo používaniu kreditnej karty.

Minuté finančné prostriedky splácate formou voliteľných splátok, avšak minimálne vo výške 5% z dlžnej sumy, alebo najmenej 15 eur.

    Splácať môžete:
  • - Inkasom z bežného účtu v Tatra banke alebo inej banke
  • - Prevodným príkazom z bežného účtu v Tatra banke alebo inej banke
  • - Vkladom v hotovosti v ktorejkoľvek pobočke Tatra banky
Vedeli ste, že...
  • - Transakcie si môžete sledovať a kontrolovať prostredníctvom SMS správ a v Internet banking-u
  • - Pravidelne monitorujeme platby našimi kreditnými kartami a v prípade zaznamenania neštandardnej transakcie vás kontaktujeme za účelom jej overenia
6. krok: Zmeny kreditnej karty Počas používania kreditnej karty môžete riešiť rôzne zmeny, napríklad: Blokovanie karty

V prípade straty, krádeže alebo iného dôvodu máte možnosť požiadať o blokovanie karty prostredníctvom kontaktného centra DIALOG alebo na ktorejkoľvej pobočke

Služba je bez poplatku.
Vydanie náhradnej karty

O vydanie náhradnej karty môžete požiadať napríklad:

  • - Z dôvodu blokovania
  • - Poškodenia
  • - Z dôvodu neobnovenia kreditnej karty
  • - Z dôvodu zadržania karty v bankomate
Služba je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka služieb.
Ďalšie zmeny, o ktoré môžete požiadať:
  • - Zmena limitu karty
  • - Zmena typu kreditnej karty
  • - Zadanie, zmena, alebo zrušenie inkasa ku kreditnej karte
  • - Uzatvorenie, zmena alebo zrušenie cestovného poistenia
  • - Zmena dizajnu kreditnej karty (Limitovaná edícia)
Služby sú spoplatnené podľa aktuálneho cenníka služieb.

Bezúčelový úverTB Classic

Doprajte si to, čo
práve
potrebujete.

Viac

Visa štandard súkromná

Schválený úver
vždy po
ruke.

Viac

Kreditné
karty

Vyberte si kreditnú
kartu,akú
potrebujete.

Viac