Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

7.12.2016 17:21

Základný legislatívny účet


Možete získať, ak:

  • ste dovŕšili 18 rokov
  • nemáte čistý mesačný príjem vyšší ako 400 eur
  • nemáte iný bežný účet v banke na Slovensku
Výhody

Výhody

Bankové Služby zahrnuté v Základom legislatívnom účte:

  • vedenie bežného účtu v EUR bez minimálneho zostatku
  • elektronické výpisy z účtu v neobmedzenom množstve a vo zvolenej frekvencii na e-mailovú adresu
  • 1 výpis z účtu zasielaný poštou
  • 1 debetná karta Visa Electron bez poistenia
  • neobmedzený počet hotovostných vkladov a výberov v mene EUR na pobočkách  Banky
  • neobmedzený počet bezhotovostných platobných operácií v mene EUR v rámci Slovenskej republiky doručených na spracovanie formou písomného príkazu na úhradu na pobočku Tatra banky alebo doručeného prostredníctvom Internet bankinguTB, Internet bankinguTB pre mobilné zariadenia, VIAMO
    a DIALOGu Live
  • neobmedzený počet  platieb kartou a výberov hotovosti v mene EUR z bankomatov Tatra banky
    a bankomatov v rámci skupiny Raiffeisen Bank International AG1
  • neobmedzený počet bezhotovostných platobných operácií v mene EUR v rámci Slovenskej republiky úhradou na základe trvalého príkazu na úhradu a SEPA inkás
  • služby poskytované prostredníctvom elektronických komunikačných médií
Cena za účet

Cena za účet

Výška poplatku je určená ako maximálna výška poplatku za základný bankový produkt určená vyhláškou
Ministerstva financií SR o základnom bankovom produkte, aktuálne vo výške: 0 EUR.

Podmienky

Podmienky

Podmienky pre poskytnutie Základného legislatívneho účtu klientom:

1. Klient je fyzickou osobou, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy s bankou nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
2. Klient dovŕšil 18 rokov.
3. Klient podá banke alebo pobočke zahraničnej banky písomnú žiadosť o poskytnutie základného bankového produktu.
4. Klient nemá ku dňu podania žiadosti o poskytnutie základného bankového produktu v banke
a pobočke zahraničnej banky zriadený platobný účet okrem vkladového účtu, peňažného vkladu potvrdeného vkladnou knižkou alebo okrem prijímania vkladov formou sporiaceho programu, a to sporením platobnou kartou sporením jednorazovým alebo pravidelným prevodom finančných prostriedkov.
5. Klient nemá ku dňu podania žiadosti o poskytnutie základného bankového produktu čistý mesačný príjem vyšší ako 400 EUR.