Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

29.5.2016 21:06

Tlačové správy

Nová verzia aplikácie Tatra banka prináša optimalizáciu pre hodinky

29.07.2015 

Tatra banka je prvá banková aplikácia na Slovensku, ktorá prináša prispôsobenie pre inteligentné hodinky. Klientom umožní skontrolovať si zostatok na účte či zoznam posledných platieb cez Apple Watch a hodinky s operačným systémom Android Wear.

„Na základe štatistík vieme, že klienti najčastejšie používajú mobilné bankovníctvo na overenie zostatku a kontrolu pohybov a zrealizovaných platieb. Rozhodli sme sa preto využiť novinku v oblasti nositeľných technológií a opäť im výrazne zjednodušiť každodenné bankovníctvo. Hodinky podľa nás predstavujú dokonalý doplnok k mobilu alebo tabletu," vysvetľuje Lukáš Mochňák, vedúci oddelenia rozvoja mobilných aplikácií a webov.obr1.JPG

Nová generácia mobilného bankovníctva


Február 2015
Bola zverejnená druhá generácia aplikácie Tatra banka (pre iOS, Android a BlackBerry 10), ktorá priniesla kompletný redizajn, optimalizáciu pre tablety, Spending reportTB a viacero ďalších vylepšení.

obr2.JPG

 

Jún 2015
Predstavili sme verziu 2.1 (pre iOS, Android a BB10), ktorá priniesla klientom možnosť zadania prevodného príkazu z kreditnej karty, informácie o doplnkovom dôchodkovom sporení a možnosť tlače alebo zdieľania detailu pohybu na bežnom účte.

Všetky zverejnené funkcionality si okamžite našli priazeň našich klientov. Veď len prevod z kreditnej karty využili klienti za jeden mesiac už viac ako 3300-krát a spolu previedli viac ako 1 100 000 €.

Bez povšimnutia neostala ani verzia pre Windows Phone, ktorá bola rozšírená o klientmi najviac požadované funkcionality, a to kompletnú správu trvalých príkazov a prehľad načerpaných úverov.

Už čoskoro...obr3.JPG

  • Optimalizácia pre inteligentné hodinky
    Ako prvá banka na Slovensku umožníme našim klientom skontrolovať si zostatok na svojom bežnom účte a zoznam posledných pohybov cez Apple Watch, ako aj inteligentné hodinky s operačným systémom Android Wear. Stačí, aby mal klient spárovanú aplikáciu Tatra banka a spárované hodinky so svojim smartfónom (s operačným systém iOS od verzie 8.2 a Android od verzie 4.3).
  • Push notifikácie
    Push notifikácia upozorní klienta na novú správu v aplikácii Tatra banka alebo Internet bankinguTB. Naši klienti tak budú lepšie informovaní o dôležitých udalostiach, ako sú nezrealizovanie prevodného alebo trvalého príkazu, zmena nastavenia povoleného prečerpania a mnohých ďalších.
  • Jednorazová platba z trvalého príkazu
    V prípade nezrealizovania trvalého príkazu bude klient vedieť jednoducho vytvoriť jednorazový prevodný príkaz so všetkými prednastavenými symbolmi podľa trvalého príkazu. Táto požiadavka bola implementovaná na základe klientskych podnetov a potvrdzuje skutočnosť, že najlepší inovátori počúvajú potreby svojich klientov.
  • Aktualizácia ďalej obsahuje opravy drobných chýb nahlásených používateľmi a interaktívne grafy, ktoré umožnia klientom zistiť bližšie informácie o hodnotách zobrazených v detaile bežného účtu alebo kurzu.

Najlepšie digitálne bankovníctvo na Slovensku
Tatra banka získala už po 13. raz ocenenie Best Consumer Digital Bank na Slovensku. Medzinárodný mesačník Global Finance ocenil tiež dizajn našej webovej stránky a našu stratégiu na sociálnych sieťach ako najlepšiu v regióne strednej a východnej Európy.

Zaujímavé štatistiky o aplikácii:

  • 150 000 pravidelných používateľov
  • 180 000 zariadení (14 % tablety/86 % smartfóny)obr4.JPG
  • 66 % Android, 31 % iOS, 3 % WP
  • 60 % sú muži, 40 % tvoria ženy
  • najviac používateľov je vo veku 17-20 a 30-40 rokov
  • používatelia sa v priemere prihlásia do aplikácie 12x za mesiac a zadajú 5 prevodných príkazov.
  • priemerná výška prevodného príkazu je 252 €

Najinovatívnejšia funkcionalita aplikácie
Výber z bankomatu mobilom vyskúšalo za necelý rok od spustenia už 30 000 používateľov, ktorí si celkovo vybrali hotovosť spolu 285 000-krát v celkovej výške 17 000 000 €. Podľa prieskumu ide o jednu z najobľúbenejších služieb Tatra banky, pričom až 90 % užívateľov považuje výber z bankomatu mobilom za výnimočný a 99 % ho označilo za inovatívny. Oceňujú najmä parametre, ako sú rýchlosť, jednoduchosť a bezpečnosť.


Kontakt:
Zuzana Povodová
hovorkyňa
zuzana_povodova@tatrabanka.sk
02/5919 1557