Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte s využívaním cookies.  Prečítajte si informácie o tom, ako sú cookies používané a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

24.6.2018 18:37

Oznamy

Informácie pre klientov ZUNO banky

10.10.2016 

Milí klienti ZUNO banky,

tešíme sa na vás a veríme, že sa u nás budete cítiť príjemne. Pripravili sme preto jednoduchý manuál, v ktorom odpovedáme na vaše otázky ešte skôr, ako sa stanete našimi klientmi.

Čo mám urobiť so svojim účtom?
Možno vás to prekvapí, ale v tejto chvíli nie je potrebné aktívne podniknúť z vašej strany žiadne kroky. Servis, na ktorý ste zvyknutí, vám bude ZUNO banka poskytovať aj naďalej. Počas budúceho roka prejdú všetky aktivity na Tatra banku. Kým sa tak stane, pripravíme vám v dostatočnom predstihu konkrétnu ponuku.

Čo sa stane s mojou pôžičkou?
V túto chvíľu nie je potrebné vykonať žiadne zmeny. Pokračujte v platení pravidelných splátok v dohodnutej výške a my vás budeme o ďalších krokoch včas informovať.

Prečo je Tatra banka správne riešenie?
Tatra banka je vo výbornej kondícii. Je to zdravá, kapitálovo silná a stabilná finančná inštitúcia, ktorá má ambície ďalej rásť. Môžete sa tešiť na širokú paletu produktov a služieb a inovatívne digitálne komunikačné kanály, vďaka ktorým nestratíte komfort, na ktorý ste boli zvyknutí v ZUNO banke.

Kedy Tatra banka predstaví svoju ponuku?
Momentálne pracujeme na riešení, ktoré bude pre vás jednoduché a komfortné. O konkrétnom postupe sa ešte rokuje v rámci skupiny RBI a tiež s regulačnými orgánmi. O ďalších krokoch vás budeme včas informovať.

Čo ak si chcem už dnes preniesť účet do Tatra banky?
Samozrejme, môžeme vám už dnes pomôcť vybrať vhodné riešenie z našej aktuálnej produktovej
ponuky.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?
Kontaktujte nás na *1100 alebo navštívte ktorúkoľvek z našich pobočiek.

S úctou
Tatra banka