Týchto 5 funkcií v aplikácii Tatra banka vám zjednoduší život

| 02.10.2020

Aplikáciu Tatra banka má v mobile stiahnutú viac ako 415 000 klientov, pričom každý mesiac sa do nej prihlási v priemere až 350 000 používateľov. Patríte medzi nich aj vy? Máme pre vás rady, ako s ňou pracovať efektívnejšie:

1. Prispôsobenie domovskej obrazovky

Využívate niektoré funkcie v aplikácii Tatra banka častejšie ako iné?
Ak vám predvolené rozloženie domovskej obrazovky nevyhovuje, poradie widgetov si môžete prispôsobiť podľa seba. Vybrať si môžete až z 10 položiek a z nich si zvoliť tie, ktoré sú pre vás najdôležitejšie. Napríklad nemáte úver ani kreditnú kartu a hodil by sa vám skôr prehľad o svojich výdavkoch alebo bankomatoch v okolí? Nakombinujte si funkcie podľa vlastných preferencií. Na výber máte nasledovné widgety:

  • Účty
  • Spending report
  • Kreditné karty
  • Úvery
  • Pobočky a bankomaty
  • Kurzový lístok
  • DDS dôchodok
  • Podielové fondy TAM
  • Majetok a záväzky
  • Ciele

Ich poradie sa dá upraviť dvoma spôsobmi:

  1. Po tom, ako sa prihlásite do aplikácie, podržte prst na ktoromkoľvek widgete a vyberte tie položky, ktoré chcete mať zobrazené. Môžete ich dokonca aj presúvať, a tak jednoducho upravovať ich poradie.
  2. Možnosť prispôsobenia domovskej obrazovky nájdete aj priamo v nastaveniach, presnejšie v časti Nastavenia aplikácie, kde zvolíte možnosť Domovská obrazovka. Po rozkliknutí si viete zvoliť widgety, ktoré chcete mať na ploche.

Tiež môžete odobrať tie, ktoré aktuálne nepoužívate.

 

2. Výber z bankomatu mobilom

Ak máte aplikáciu Tatra banka v mobile, na výber hotovosti z bankomatu nepotrebujete platobnú kartu. Aby ste mohli zadať príkaz na výber požadovanej sumy, nemusíte dokonca ani stáť priamo pri bankomate. Požiadavku na výber je možné zadať mobilom vopred, aj na vzdialenosť niekoľkých kilometrov. Tým šetríte čas, chránite svoju kartu a na nákup alebo do mesta môžete pokojne vyraziť bez peňaženky.

ikonka?

Požiadavku na výber hotovosti z bankomatu nájdete na prihlasovacej obrazovke v spodnom menu. Ak uprednostníte vstup do aplikácie, ikonu Výber z bankomatu nájdete v menu naľavo. Postup výberu hotovosti z bankomatu mobilom je jednoduchý:

  1. Zvoľte požadovanú sumu, alebo vypíšte vlastnú.
  2. K výberu môžete pridať aj poznámku, ktorú neskôr uvidíte v detaile pohybu na vašom účte.
  3. Potvrďte výber hotovosti.
  4. Zobrazí sa vám kód na výber z bankomatu.
  5. Po príchode k bankomatu zadáte vygenerovaný kód.
  6. Bankomat vám vydá hotovosť.

Každý kód je jedinečný a generuje sa náhodne. Platnosť kódu je maximálne 20 minút, čiže ochrana pred náhodným tipovaním je zaručená.

V aplikácii viete tiež:

  • nájsť bankomaty vo vašom okolí,
  • vyhľadať najbližšiu pobočku,
  • využiť navigáciu k bankomatu či k pobočke,
  • overiť si otváracie hodiny pobočiek,
  • nájsť ďalšie potrebné informácie o vybranej pobočke.

Tieto možnosti sú dostupné aj na prihlasovacej obrazovke v dolnom menu.

3. Nastavenie stupňa bezpečnosti

Po novom už nemusíte zadávať PIN kód pri každom vstupe do aplikácie, ale môžete sa prihlásiť rýchlejšie pomocou odtlačku prsta. Môžete si nastaviť aj Face ID, ktoré rozpozná vašu

tvár. Je na vás, čo si zvolíte. Najnovšia aktualizácia aplikácie Tatra banka používateľom ponúka obe možnosti. Rovnako si podľa svojej preferencie môžete nastaviť úroveň bezpečnosti. Rozhodnite sa, či chcete potvrdzovať každú platbu a výber z bankomatu mobilom samostatne alebo vašim PIN-om potvrdíte vždy len transakcie so sumou vyššou ako 500 EUR.

4. Svoj zostatok na účte môžete vidieť aj bez prihlásenia do aplikácie

Je jednoduchšie, ak si stav svojho účtu viete pozrieť bez toho, aby sme sa zakaždým museli do aplikácie prihlasovať. Vedeli ste, že svoj zostatok môžete vidieť priamo na prihlasovacej obrazovke? Stačí, ak logo Tatra banky potiahnete smerom dole.
Neskrýva sa váš zostatok za logom? Jeho zobrazovanie si dokážete nastaviť sami. V nastaveniach zvoľte možnosť Nastavenia aplikácie a aktivujte si voľbu Zostatok pred prihlásením. V prípade, že dostanete novú push notifikáciu, presmeruje vás priamo na prihlasovaciu obrazovku aplikácie, kde si posunutím loga jednoducho overíte, koľko máte na účte.

5. Aplikácia na pozadí

Ak sa vám stáva, že pri platení mobilom potrebujete skopírovať IBAN, číslo účtu alebo dáta z inej aplikácie, nastavte si beh aplikácie na pozadí! Beh na pozadí znamená, že po minimalizovaní vás neodhlási a vy sa tak po návrate nebudete musieť opätovne prihlasovať.
Kvôli bezpečnosti je maximálny časový limit nastavený na 2 minúty. Túto funkciu nájdete v Nastaveniach pod možnosťou Nastavenia aplikácie, kde si zvolíte funkciu Aplikácia na pozadí a predvolenú voľbu Nikdy zmeníte na Max. 2 minúty.

Veríme, že vám naše užívateľské tipy v aplikácii Tatra banka padnú na úžitok a prispejú k vašej vyššej spokojnosti pri jej používaní.

 

Podobné správy

Inovatívne bankovníctvo

Inovatívne bankovníctvo

Ekonomické analýzy

Ekonomické analýzy

Nákupy a bývanie

Nákupy a bývanie

Ekonomické analýzy

Mesačník: December 2012
www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/inovativne-bankovnictvo/tychto-5-funkcii-aplikacii-tatra-banka-vam-zjednodusi-zivot/