Meníme poskytovanie služieb Internet bankingu

08.07.2013

Ku dňu 1.11.2013 upravuje Tatra banka podmienky poskytovania niektorých služieb Internet bankingu.

Ukončenie služby Mobil banking

V závislosti od zmien vo využívaní služby našimi klientmi a zmien na trhu telefónov ukončíme poskytovanie služby Mobil banking. Ide o službu pre mobilné telefóny podporujúce technológiu SIM Toolkit a SIM kartu s bankovým menu. Službu sme ponúkali pre klientov spoločnosti Orange a Slovak Telekom.

Alternatívu za službu Mobil banking získate používaním Mobilných aplikácii Tatra banky.

Zistiť viac


Zrušenie každodenného výpisu z účtu na e-mailovú adresu

Zároveň k 1.11.2013 prestaneme poskytovať aj službu Každodenný výpis z účtu na e-mailovú adresu. Ide o službu zasielania výpisov, ktoré boli generované a zasielané vždy za predchádzajúci bankový deň, komprimované vo formáte jedného z programov ARJ, ZIP, RAR a zaheslované.
Na prezeranie týchto informácii vám ponúkame aktivovať si e-vypis. Z e-mailu si ho môžete jednoducho stiahnuť vo formáte PDF a uložiť do svojho počítača, mobilu alebo tabletu.

Zistiť viac


Ako alternatívu môžu klienti využívať aj službu B-mail na e-mailovú adresu. Ak informácie z výpisu využívate na ďalšie spracovanie, využite výpis do účtovníctva vo formáte XML, ABO/GPC, AS400, Clearing a Gemini, ktorý je pre všetkých klientov dostupný v Internet bankinguTB.

Zistiť viac

Poradíme vám?


www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/o-banke/novinky-oznamy/menime-poskytovanie-sluzieb-internet-bankingu/