Kampane Tatra banky s piatimi klincami

03.06.2014

Tohoročná súťaž kreatívnych reklám s názvom Zlatý klinec priniesla Tatra banke deväť shortlistov. Až päť z nich premenila na ocenenia.

„Snažíme sa byť inovatívni nie len v produktoch, ale aj v komunikácii, ktorou o nich hovoríme. Teší ma, že práve kampane k inovatívnym službám ako Bezúčelový úver nonstop a Hlasová biometria nám priniesli ocenenia. Je skvelé, že kreatívne tímy našich agentúr Made by Vaculik a Zaraguza sa stotožňujú s našou filozofiou a podporujú ju svojimi riešeniami, za čo im patrí naša vďaka," vyjadrila sa pri tejto príležitosti Milada Halová, riaditeľka komunikácie a stratégie značky Tatra banky a Raiffeisen banky.

Shortlisty

A - Print a poster
Bezúčelový
úverTB nonstop (Made by Vaculik)
Cestovanie naľahko (Made by Vaculik)

B - Out of home
Bezúčelový
úverTB nonstop (Made by Vaculik)

C - Film
Presný čas (Made by Vaculik)
Hlasová
biometriaTB (Made by Vaculik)

E - Interactive & online
RytmusPhone - Tatra Academy (Zaraguza)
RytmusBot - Tatra Academy (Zaraguza)

G - Media
Presný čas (Made by Vaculik)
Päťsekundový Youtube spot (Made by Vaculik)

Udelené klince

Strieborný klinec
kategória A, Print a poster za kampaň Bezúčelový úverTB nonstop

Bronzový klinec
kategória C, Film, za kampaň Presný čas
kategória C, Film za kampaň Hlasová biometriaTB
kategória E, Interactive online za kampaň RytmusPhone
kategória G, Media za kampaň Presný čas

Výročný 20. ročník Zlatého klinca bol pre Tatra banku mimoriadne úspešný. Svojimi deviatimi shortlistami, ktoré premenila na jeden strieborný a štyri bronzové klince sa jednoznačne stala najoceňovanejšou bankou tohto ročníka.

Pozrite si ocenené kampane Tatra banky Hlasová biometriaTB, TV spot:
http://www.youtube.com/watch?v=0iGOs1w9LXU

Bezúčelový úverTB nonstop, TV spot vysielaný presne v čase o 19:55 a 20:55 hod.:
http://www.youtube.com/watch?v=eDKo8yIgA90
http://www.youtube.com/watch?v=mGfEBdGYSCw

RytmusPhone, kampaň na segment študentov:
http://showroom.zaraguza.com/klinec2014/rytmusphone/

Print ku kampani Bezúčelový úverTB nonstop:

obr1.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

Kampane Tatra banky ako Pozor na hlavu (2002), „Pozícia" a „...iný prístup" (1998) boli zároveň zaradené medzi najlepšie práce slovenskej reklamy za posledných 20 rokov.

obr2.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt:

Marína Masárová
hovorkyňa
marina_masarova@tatrabanka.sk
02/5919 1593

Poradíme vám?


www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/o-banke/tlacove-spravy/kampane-tatra-banky-piatimi-klincami/