Tatra banka má novú posilu pre komunikáciu a stratégiu značiek

01.02.2016

Od februára dochádza v Tatra banke k zmene na pozícii riaditeľ odboru komunikácie a stratégie značiek. Miladu Halovú, ktorá odchádza na materskú dovolenku, nahradí Peter Mažerik.

peter-mazerik.jpgPeter Mažerik začínal v Tatra banke v roku 2006 ako marketingový analytik so zodpovednosťou za prieskumy trhu. Od roku 2009 participoval na tvorbe a formovaní stratégie banky a riadil portfólio inovácií Tatra banky. Od roku 2015 bol zodpovedný za vedenie tímu Research & Development.

Peter Mažerik vyštudoval Podnikovohospodársku fakultu Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Neskôr pokračoval v štúdiu
na Vlerick Business School v Belgicku – odbor marketing management.

Peter Mažerik na novej pozícii zastreší stratégiu značiek Tatra banka
a Raiffeisen banka, brand management, media, online a web stratégiu, public relations, eventy, internú komunikáciu a sponzoring.

 „K obidvom značkám mám veľmi blízko, s Miladkou Halovou a jej ľuďmi veľmi úzko spolupracujem už desať rokov. Chcem sa poďakovať za prejavenú dôveru a musím zdôrazniť, že je pre mňa cťou prevziať zodpovednosť za naše dve značky. Každá je v inom štádiu vývoja, majú rozdielny targeting, pozicioning aj ciele. Jedno však majú spoločné – šikovných a kompetentných ľudí, ktorí stoja za nimi. Práve v tom vnímam unikátnosť pozície, ktorú preberám. Mojim hlavným cieľom bude pokračovať
v rozbehnutom vlaku a spolu s celým tímom napredovať v napĺňaní stratégie banky,“ vyjadril sa Peter Mažerik.

Milada HalováMilada Halová bude naďalej zodpovedná za programovú a komunikačnú stratégiu Nadácie Tatra banky a ideové smerovanie Ceny Nadácie Tatra banky za umenie.

„Som šťastná, že Peťo Mažerik prijal výzvu viesť tieto dve odlišné a unikátne značky. Obaja sme mali tú vzácnu príležitosť pracovať v tíme s našimi členmi predstavenstva na tvorbe a formovaní stratégie banky, preto téma multibrandu mu je veľmi blízka. Má dlhoročné skúsenosti s prácou na oboch značkách, dôverne pozná ich esenciu a odlišnosti a jeho analytický background má veľký potenciál posunúť ich novým smerom. Bude mať pri sebe výnimočný tím ľudí a ja budem z diaľky s hrdosťou sledovať, ako sa im darí,“ dodáva Milada Halová.

Fotografia zdroj: Mafra Slovakia

Kontakt:

Zuzana Povodová
hovorkyňa
zuzana_povodova@tatrabanka.sk
02/5919 1557
0903 641 846

Poradíme vám?


www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/o-banke/tlacove-spravy/tatra-banka-ma-novu-posilu-komunikaciu-strategiu-znaciek/