Vyberajte hotovosť z bankomatu mobilom ako prví

18.08.2014

Nová verzia mobilnej aplikácie Tatra banka vám umožní vyberať hotovosť z bankomatu mobilom a taktiež získať rýchly prehľad o zostatku na účte.

Klienti Tatra banky sú už zvyknutí používať svoj smartfón na platby v obchode, odosielanie platobných príkazov, či jednoduché čerpanie bezúčelového úveru. Od dnes môžu svoj smartfón využiť aj na výber z bankomatu. Vďaka tejto inovácii je mobil jediným zariadením, ktoré potrebujú na väčšinu každodenných bankových operácií.

Pri výbere hotovosti displej smartfónu v podstate nahrádza obrazovku bankomatu. Po otvorení aplikácie Tatra banka si klient vyberie službu Výber z bankomatu, sumu výberu a následne zadá vygenerovaný 6-miestny kód z aplikácie do bankomatu. Okrem toho si klient môže v aplikácii zvoliť účet, z ktorého chce vybrať hotovosť, zadať tlač potvrdenky a vlastnú poznámku, ktorá sa mu zobrazí aj v Internet bankinguTB. Aplikácia obsahuje aj históriu výberov a ich stav.

Výhody mobilného výberu:

  • nemusíte nosiť peňaženku, odteraz platíte aj vyberáte hotovosť z bankomatu mobilom
  • mobil nezabudnete v bankomate ako platobnú kartu
  • eliminujete možnosť skimmingu (skopírovania údajov z platobnej karty)
  • službu využívate bez poplatku

obr1.JPG

 

Nezabúdame na bezpečnosť:

  • Kód je jednorazový.
  • Kód pre výber z účtu vznikne až po potvrdení výberu a je platný maximálne 20 minút, výber možno v aplikácii manuálne zrušiť ešte pred jeho vypršaním.
  • Limit pre službu je 200 € na transakciu, resp. deň.
  • Celú aplikáciu vrátene vygenerovaných kódov je možné deaktivovať cez DIALOG Live.

V prípade, že klient napríklad počas čakania v rade alebo prijatím telefonátu vypne aplikáciu, stále sa do nej môže prihlásiť a vygenerovaný kód nájde v záložke História.

Služba je dostupná pre aplikáciu Tatra banka pre iPhone, Android a Blackberry 10. Klienti ju budú môcť využiť na každom bankomate Tatra banky už do konca augusta.

Zostatok na účte za pár sekúnd pre používateľov Androidov

Informácia o zostatku, ako i kontrola očakávaného pohybu, je jedným z najčastejších dôvodov použitia aplikácie mobilného bankovníctva Tatra banky. Vďaka jej novej funkcionalite NFC prehľadTB stačí odteraz k smartfónu s operačným systémom Android priložiť platobnú kartu a klient okamžite uvidí zostatok na účte a posledných 10 transakcií. Nemusí sa ani prihlasovať do aplikácie Tatra banka, stačí mať odomknutý mobil a zapnuté NFC.

Postup:
1. Odblokujte si telefón: Na úspešné načítanie karty potrebujete mať odomknutý telefón a zapnuté dátové služby. Aplikácia nemusí byť spustená.
2. Načítanie karty: Priložíte bezkontaktnú platobnú kartu k smartfónu so zapnutým NFC a chvíľu počkáte.
3. Zobrazenie údajov: Po načítaní karty sa na displeji telefónu zobrazia informácie o zostatku a pohyby na účte.

obr2.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nová verzia aplikácie Tatra banka (verzia 1.9) je dostupná pre operačné systémy iPhone, Android a Blackberry 10.

 


Kontakt pre doplňujúce informácie:

Marína Masárová
hovorkyňa
marina_masarova@tatrabanka.sk
02/5919 1593

Zuzana Povodová
Media relations manager
zuzana_povodova@tatrabanka.sk
02/5919 1557

 

Poradíme vám?


www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/o-banke/tlacove-spravy/vyberajte-hotovost-z-bankomatu-mobilom-ako-prvi/