Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

27.5.2016 00:14

Tatra banka VIAMO

Posielajte peniaze jednoduchšie.

  • jednoducho ako posielanie SMS správy
  • nie je potrebné poznať číslo účtu ani banku príjemcu
  • pohodlne zaplaťte za tovar a služby

prezriet_galeriu_modra.png

Detaily

Detaily

Stiahnuť pre smartfóny

Aplikácia Tatra banka VIAMO QR kód

Tatra banka VIAMO pre iPhone

Google play

Stiahnite si aplikáciu Tatra banka VIAMO pre Windows Phone

 

Tatra banka vám prináša nový spôsob posielania peňazí cez aplikáciu Tatra banka VIAMO.

NOVINKA!

Vyskúšajte novú funkcionalitu aplikácie Tatra banka VIAMO.
U vybraných obchodníkov môžete od teraz platiť už aj za tovary
a služby.

Výhody služby VIAMO:

  • posielanie peňazí je rovnako jednoduché ako posielanie SMS správy
  • transakcia cez VIAMO je bezpečná ako akýkoľvek iný bankový prevod
  • nie je potrebné poznať číslo účtu ani banku príjemcu či obchodníka
  • zasielanie malých platieb až do 200 eur denne
  • VIAMO je bez poplatku k balíku služieb Tatra PersonalTB

Zoznam dostupnej funkcionality:

  • posielanie a prijímanie peňazí na telefónne číslo
  • prehľad transakcií (vrátane opakovania platby a pridania do kontaktov)
  • platby za tovar a služby

Stiahnite si aplikáciu Tatra banka VIAMO, ktorá je bezplatne k dispozícii.

Aplikácia Tatra banka VIAMO je určená klientom Tatra banky, ktorí používajú iPhone 3GS, 4, 4S a 5, iPod Touch alebo iPad, či Android telefón alebo tablet. Aplikácia vyžaduje verziu iOS 6 a vyššiu, verziu Android 2.3 a vyššiu alebo Windows Phone 8.0 a vyššiu. Aplikáciu môžete používať, ak ste majiteľom bežného účtu s balíkom služieb Tatra PersonalTB a aktivovaný Internet bankingTB v Tatra banke.

Pre používanie služby a aktiváciu aplikácie Tatra banka VIAMO je potrebné mať aktívny prístup k internetu cez wi-fi alebo dátové služby poskytované mobilným operátorom.

 

Používanie

Používanie

Stiahnuť pre smartfóny

Aplikácia Tatra banka VIAMO QR kód

Tatra banka VIAMO pre iPhone

Google play

Stiahnite si aplikáciu Tatra banka VIAMO pre Windows Phone

 

1. Aktivácia aplikácie

Stiahnite si aplikáciu Tatra banka VIAMO. Na aktiváciu aplikácie je potrebný aktivačný kód, ktorý získate vytvorením si profilu na portáli www.viamo.sk. Zadajte svoje údaje a mobilné telefónne číslo prepojte so svojím číslom účtu. Uvedené číslo účtu je účet, z ktorého posielate alebo prijímate peniaze.

2. Platba na telefónne číslo


V aplikácii Tatra banka VIAMO zadáte telefónne číslo príjemcu (manuálne alebo výberom zo zoznamu telefónnych čísel), sumu a platbu potvrdíte vami zvoleným štvormiestnym PIN kódom. Ku každej platbe môžete pridať aj popis platby. S aplikáciou Tatra banka VIAMO posielajte peniaze cez mobil priamo na slovenské telefónne číslo.

3. Prijatie platby

O prijatí platby okamžite dostávate správu o prevode (cez notifikačnú správu alebo cez SMS).

  • Ak už ste zaregistrovaný, prebehne štandardný bankový prevod, teda peniaze idú z účtu odosielateľa priamo na váš účet, ktorý máte priradený k vášmu telefónnemu číslu.
  • Ak nie ste registrovaný, zaregistrovať sa a peniaze si vyzdvihnúť môžete na portáli www.viamo.sk. Platba bude v banke odoslaná na spracovanie hneď po registrácii. Nezabudnite, príjemca môže mať účet v ktorejkoľvek banke alebo pobočke zahraničnej banky na Slovensku.

NOVINKA!

4. Platba obchodníkom


V prípade platieb obchodníkom môžete zvoliť obchodníka buď priamo v aplikácii alebo môžete nasnímať špeciálny VIAMO QR kód, ktorý je na to určený a obsahuje detaily platobného príkazu.

 

Platby obchodníkom

Platby obchodníkom

VIAMO platby obchodníkom umožňujú rýchlo a jednoducho zaplatiť za tovar a služby obchodníkom priamo z mobilného telefónu - bez prepisovania čísel a nutnosti poznať identifikačné údaje obchodníka.

1. Možnosti platenia obchodníkom

  • VIAMO platba z webu: u vybraných obchodníkov (napríklad v e-shopoch) môžete platiť pomocou VIAMO QR kódu, ktorý je umiestnený na stránke obchodníka a má v sebe uložené informácie potrebné k platbe. Aplikáciou Tatra banka VIAMO stačí jednoducho nasnímať takýto QR kód.
  • VIAMO platba z webu pomocou QR kódu

  • VIAMO platba zo zoznamu: platenie obchodníkom je možné aj priamo v aplikácii Tatra banka VIAMO, kde nájdete zoznam vybraných obchodníkov. Stačí si nájsť svojho obľúbeného predajcu a vďaka VIAMO si zjednodušíte platby za nákupy.

2. Zoznam vybraných obchodníkov a organizácií

Donáškové služby
DPD Direct Parcel Distribution SK
          GLS General Logistics Systems Slovakia
Ham!
Dobíjanie
Dobíjanie ISIC karty pre študentov
Ekonomickej univerzity v Bratislave
Dobročinnosť Nadácia Tatra banky
Liga proti rakovine
Kvapka Nádeje
Nadácia Pontis
UNICEF
Plamienok
Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska
Zľavové portály Zľava dňa
Ostatné  AGEM Computers
    Martinus
    24-pay
    Brloh
    Hurricane Factory

Detailnejší zoznam obchodníkov, ktorí akceptujú platby cez VIAMO nájdete na oficiálnej stránke VIAMO.

3. Kontaktný formulár

V prípade, ak ste obchodník a máte záujem o VIAMO platby firmám, zanechajte nám kontakt:

Kontaktný formulár

Pre urýchlenie vybavenia vašej žiadosti,
prosím namiesto mena a priezviska
uveďte názov spoločnosti a IČO
Bratislava, Ružinov

Aspoň jedna z položiek E-mail
a/alebo Telefón musí byť vyplnená

Limity

Limity

Limity pre platby aplikáciou Tatra banka VIAMO

 Jednorazové platby
 Minimálna transakcia 0,01 eur   Maximálna transakcia 200 eur 
Kumulatívne limity
Suma všetkých platieb spolu realizovaných aplikáciou Tatra banka VIAMO.
 Maximálny denný limit  200 eur Maximálny týždenný limit  1 000 eur 
Maximálny mesačný limit  3 000 eur Maximálny ročný limit 30 000 eur 

Časté otázky

Časté otázky

Pre aktiváciu služby VIAMO na platenie je nevyhnutné mať otvorený účet výlučne vedený v EUR a aktivovaný Internet bankingTB v Tatra banke a zároveň vlastniť smartfón s podporovaným operačným systémom (iOS, Android, Windows Phone).

Zaregistrovaní používatelia môžu pridať bankový účet na portáli www.viamo.sk.

Po pridaní bankového účtu je možné aktivovať aplikáciu. Po overení SMS kódom sa na VIAMO portáli vygeneruje aktivačný kód, ktorý zadáte do aplikácie Tatra banka VIAMO na smartfóne. Po dokončení aktivácie, je možné posielať peniaze.

 

Druhé telefónne číslo si môžete pridať do profilu na www.viamo.sk, v záložke Základné údaje po stlačení možnosti Zmeniť telefónne číslo, alebo si môžete vytvoriť samostatný - druhý profil. V takomto prípade však v každej aplikácii, uvidíte len transakcie, ktoré sa týkajú jedného konkrétneho čísla.

Aplikáciu Tatra banka VIAMO môžete používať na viacerých smartfónoch. 

Každá realizovaná platba sa okrem aplikácie Tatra banka VIAMO a portálu VIAMO zobrazí aj na bankovom výpise z účtu alebo v prehľade platieb v Internet bankinguTB.

Okamžite vám príde notifikácia, že vám niekto poslal peniaze. V prípade, že máte aplikáciu Tatra banka VIAMO, dozviete sa o tom cez notifikačnú správu. Pokiaľ nemáte aplikáciu Tatra banka VIAMO, príde vám informácia v SMS správe. Prevod peňazí je potom závislý od toho, z ktorej banky odosielateľ posiela peniaze a v ktorej banke máte účet pre príjem VIAMO platby. Pokiaľ to je Tatra banka, prevod nastane obyčajne v ten istý deň. Pokiaľ to je to medzibankový prevod, ten môže trvať aj dlhšie podľa pravidiel medzibankových prevodov, zvyčajne však na druhý deň.

Pokiaľ nie ste registrovaný, peniaze na vás počkajú až týždeň (sedem kalendárnych dní). To znamená, že transakcia vo VIAMO čaká, kým zadáte číslo účtu, na ktoré majú byť doručené peniaze. Po zadaní čísla účtu sa vykoná prevod podľa pravidiel ako pri registrovaných príjemcoch.

Pokiaľ peniaze neprevezmete (nezadáte číslo účtu na portáli www.viamo.sk), transakcia sa nezrealizuje, to znamená že z účtu odosielateľa peniaze neodídu.

Pre prijatie platby nie je potrebné, aby ste museli mať nainštalovanú VIAMO aplikáciu. Pre príjem postačuje registrácia príjemcu na www.viamo.sk, kde zadate telefónne číslo a bankový účet, na ktorý majú chodiť platby. Tento účet môže byť v ktorejkoľvek banke alebo pobočke zahraničnej banky na Slovensku.

Po treťom nesprávnom zadaní PIN kódu sa vaša aplikácia Tatra banka VIAMO zablokuje. Po zablokovaní aplikácie je potrebné opätovne aktivovať aplikáciu pridaním zariadenia na portáli VIAMO.

Pri strate telefónu je potrebné okamžite odobrať zariadenie na portáli www.viamo.sk alebo zablokovať službu zavolaním na DIALOG Live.

Z bezpečnostných dôvodov nie je možné meniť PIN v aplikácii Tatra banka VIAMO. Najprv je potrebné deaktivovať aplikáciu, a to priamo z aplikácie Tatra banka VIAMO alebo odobratím zariadenia na portáli VIAMO. Následne stačí aktivovať aplikáciu, kde si zvolíte nový PIN. Pri tejto zmene sa nestratia žiadne informácie v transakciách, takže sa prakticky dostanete do toho istého stavu, ako pred deaktivovaním.

Pokiaľ ste pri odosielaní platby zadali nesprávne telefónne číslo, prípadne príjemca platby nemá v profile priradené správne číslo bankového účtu, kontaktujte svoju banku. Tatra banka v rámci reklamačného konania zistí príjemcu mylnej platby a zabezpečí riešenie situácie v súlade so zákonom o bankách.

 

V prípade problémov s posielaním peňazí kontaktujte Tatra banku cez DIALOG Live.

Pre realizáciu platby je nevyhnutné, aby bol dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte. Tatra banka limituje výšku transakcie realizovanej prostredníctvom aplikácie Tatra banka VIAMO. Obmedzenie objemu za obdobie a počtu transakcií je predmetom obchodných podmienok.

Limity pre platby aplikáciou Tatra banka VIAMO

 Jednorázové platby
 Minimálna transakcia 0,01 eur   Maximálna transakcia 200 eur 
Kumulatívne limity
Suma všetkých platieb spolu realizovaných aplikáciou Tatra banka VIAMO.
 Maximálny denný limit  200 eur Maximálny týždenný limit  1 000 eur 
Maximálny mesačný limit  3 000 eur Maximálny ročný limit 30 000 eur 

Pokiaľ nevlastníte telefón s podporovaným operačným systémom, môžete sa zaregistrovať ako príjemca platieb realizovaných prostredníctvom služby VIAMO.

Aplikáciu Tatra banka VIAMO je možné deaktivovať z aplikácie Tatra banka VIAMO z menu „Informácie", alebo sa dá deaktivovať z portálu, v časti „Bankové účty a aplikácie" kde vyberiete voľbu "odobrať zariadenie". Pokiaľ používate aplikáciu Tatra banka VIAMO na viacerých smartfónoch, z menu na portáli www.viamo.sk vyberiete na ktorom zariadení chcete deaktivovať aplikáciu.

Máte dve možnosti, platba prejde po skončení technickej prestávky alebo platbu zrušíte a vykonáte ju znova po jej ukončení.

Spending
reportTB

Získajte lepší
prehľad vo
financiách

Viac

Bezkontaktné platby

Rýchlejšie a
jednoduchšie platenie
ako kedykoľvek
predtým.

Viac

Aplikácia ČítačkaTB

Prihláste sa
do Internet BankinguTB
bez platobnej karty.

Viac

DIALOG Live s Hlasovou biometriouTB

Overíme vás
len na základe
vášho hlasu.

Viac