Fakturujte 12 mesiacov za cenu 6 mesiacov. Využite zľavu 50 % od nášho partnera Superfaktúra.
Okrem toho, hneď po registrácii získate prvých 30 dní na vyskúšanie bezplatne. Bez akýchkoľvek záväzkov.
SuperFaktúra vyniká v rýchlosti a ľahkosti vystavenia faktúry. Automaticky doplní fakturačné údaje odberateľa, prepočíta cudzie meny, vystaví faktúru v cudzom jazyku... Rovnako pohodlne z počítača aj z vášho mobilu.
SuperFaktúru si tiež viete prostredníctvom našej služby Premium APITB prepojiť s podnikateľským účtom a tak automaticky párovať faktúry s pohybmi a zadávať platby z prostredia fakturačného softvéru.
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a e-mailom vám pošleme unikátny kód. Ten použijete priamo na stránke partnera pri platbe za službu.
KROS Fakturácia je nabitá šikovnými funkciami, ktoré vám zjednodušia život. Navyše, k nášmu podnikateľskému účtu ju získate na 6 mesiacov bez poplatku.
Výhody KROS Fakturácie:
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a e-mailom vám pošleme unikátny kód. Ten použijete priamo na stránke partnera pri platbe za službu.
Ochráňte citlivé údaje svojich zákazníkov. Využite GDPR poradenstvo pre váš e-shop s bonusom 100 EUR.
Služby GDPR zahŕňajú:
E-shopy si vyžadujú špecifický prístup v oblasti ochrany osobných údajov, pretože ich online marketingová komunikácia je pod neustálym drobnohľadom.
Nenechajte sa preto zaskočiť a vyzbrojte sa precíznym GDPR.
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Uhraďte služby partnera z vášho nového podnikateľského účtu v Tatra banke a automaticky získate zľavu 100 EUR.
Ochráňte svoju značku pred nekalou konkurenciou. Využite zľavu 30 % na registráciu ochrannej známky na prvých 12 mesiacov.
Prečo si zaregistrovať ochrannú známku:
S vyše 5500 registrovanými známkami patrí spoločnoť Trama medzi top európskych hráčov.
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a pri platbe za službu použite na stránke partnera kód „TATRABANKA30“.
Podnikateľský úver BusinessÚverTB Expres vám umožní ľahšie zvládnuť výzvu, akou je začiatok podnikania.
Navyše, prináša množstvo výhod:
BusinessÚverTB Expres
Ako získate benefit?
O schválenie financovania môžete požiadať online cez mobilnú aplikáciu Tatra banka, v pobočke alebo telefonicky cez DIALOG Live.
Táto ponuka nie je návrhom na uzatvorenie zmluvy a z tejto ponuky nevznikajú Tatra banke žiadne záväzky.
Vypočítať úver a vybaviť online
Verejný prísľubPodnikateľský úver BusinessÚverTB Expres vám umožní financovať vaše podnikateľské aktivity až do výšky 50 000 EUR.
Navyše, prináša množstvo výhod:
BusinessÚverTB Expres
Ako získate benefit?
O schválenie financovania môžete požiadať online cez mobilnú aplikáciu Tatra banka, v pobočke alebo telefonicky cez DIALOG Live.
Táto ponuka nie je návrhom na uzatvorenie zmluvy a z tejto ponuky nevznikajú Tatra banke žiadne záväzky.
Vypočítať úver a vybaviť online
Získajte zadarmo zhodnotenie vašej online komunikácie v celkovej hodnote 600 eur.
Analýza aj konzultácia zahŕňa 1 doménu (.sk alebo .cz, iné krajiny podľa dohody).
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a kontaktujte nášho partnera na e-mailovej adrese: marketing@creativesites.sk.
Do predmetu e-mailu uveďte „TATRA BANKA – BENEFIT“.
V e-mailovej správe nezabudnite uviesť názov vašej spoločnosti, doménu e-shopu, kontaktnú osobu a telefonický kontakt.
Maximalizujte návratnosť svojej investície. Využite zľavu 15 % na služby performance marketingu.
Zľava zahŕňa tieto služby:
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a e-mailom vám pošleme unikátny kód. Ten použijete priamo na stránke partnera pri platbe za službu.
Posvieťte si na digitálne marketingové aktivity konkurenčných e-shopov a identifikujte najväčšie príležitosti pre váš e-shop v oblasti výkonnostného marketingu.
Využite zľavu 30 % na analýzu Ecommerce radar.
Súčasťou analýzy je:
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a e-mailom vám pošleme unikátny kód. Ten použijete priamo na stránke partnera pri platbe za službu.
V spolupráci s partnerom MDM Logistics vám prinášame skladovanie na 2 mesiace bez poplatku.
Využite moderné logistické služby:
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a e-mailom vám pošleme unikátny kód. Ten zadáte v kontaktnom formulári priamo na stránke partnera.
Využívajte služby partnera 3 mesiace bez isklad mesačného poplatku.
Čo je isklad?
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a e-mailom vám pošleme unikátny kód. Keď ho použijete na stránke partnera, poskytne vám zľavu v troch najbližších mesačných vyúčtovaniach.
Získajte od Packety zľavu 20 % zo základnej ceny prepravy na prvých 6 mesiacov.
Zľavu je možné uplatniť na tieto služby:
Zľava je platná od dňa registrácie na všetky váhové kategórie. Neplatí pre doplnkové služby (poistenie, dobierka, platba kartou).
Prečo si vybrať Packetu?
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a zaregistrujte sa u nášho partnera Packeta.
Zrýchlite proces nákupov vo svojom e-shope a zvýšte tak efektivitu predaja. Využite moderný platobný nástroj TatraPay.
Výhody TatraPay:
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a vyplňte kontaktný formulár na našej webovej stránke.
Zjednodušte zákazníkom platby vo vašom e-shope a zvýšte tak svoje zisky. Stavte na univerzálny platobný nástroj CardPay.
Výhody CardPay:
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a vyplňte kontaktný formulár na našej webovej stránke.
Chcete predávať online? Využite zľavu 10 % na tvorbu nového e-shopu.
Zľavu môžete využiť aj opakovane:
Navyše získate SEO školenie. Výsledkom bude profesionálny e-shop, cez ktorý môžete úspešne predávať a expandovať.
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a kontaktujte nášho partnera na e-mailovej adrese: info@creativesites.sk.
Do predmetu e-mailu uveďte „TATRA BANKA – BENEFIT“.
V e-mailovej správe nezabudnite uviesť názov vašej spoločnosti, doménu e-shopu, kontaktnú osobu a telefonický kontakt.
Založte si e-shop svetovej úrovne za zlomok času a finančných prostriedkov. Zakúpte si akýkoľvek ročný balík od nášho partnera Venalio a získate 3 mesiace bez poplatku.
Venalio.cloud je nové prenájmové riešenie pre e-shop, ktoré pomáha rozbehnúť a rozvíjať váš biznis.
Naštartujte svoje online podnikanie v priebehu pár dní:
Začnite už dnes a pridajte sa k úspešným predajcom, ktorí cez Venalio zarobili viac ako 70 miliónov EUR.
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Uhraďte prenájom e-shopu z vášho nového podnikateľského účtu v Tatra banke a benefit vám náš partner Venalio aktivuje do 24 hodín.
Objednajte si hosting na jeden rok a získate až 15 mesiacov namiesto štandardných 12 mesiacov.
Vďaka hostingu sa vaša stránka dostane na internet. Prakticky si prenajmete priestor na serveri, kde bude vaša webová stránka uložená.
Prečo hosting od Websupportu?
Zistiť viac
Ako získate benefit?
Otvorte si podnikateľský účet a e-mailom vám pošleme unikátny kód. Ten použijete priamo na stránke partnera pri platbe za službu.
Otvorte si nový účet pre živnostníkov a môžete využiť:
neobmedzené množstvo automatizovaných transakcií,
kreditnú kartu na prvých 6 mesiacov bez poplatku,
predschválený úver cez mobilnú aplikáciu
a mnoho ďalších výhod.
Získajte náskok pred konkurenciou!
So službou Premium APITB máte aktuálny prehľad o úhrade objednávok. Tovar tak viete odoslať zákazníkovi v expresne rýchlom čase.
Cena účtu:
Prvých 12 mesiacov je mesačný poplatok za vedenie účtu 0 EUR.
Chcete mať účet zadarmo aj po roku?
Stačí, ak bude váš mesačný obrat na účte 500 EUR. Inak je cena účtu 7 EUR.
Postup pre otvorenie účtu:
Stiahnite si aplikáciu Tatra banka a otvorte si účet online. Pomôže vám pri tom Postup pre online otvorenie účtu.
Preferujete osobný kontakt? Dohodnite si stretnutie v ktorejkoľvek z našich pobočiek.
Otvorte si nový podnikateľský účet a môžete využiť:
Získajte náskok pred konkurenciou!
So službou Premium APITB máte aktuálny prehľad o úhrade objednávok. Tovar tak viete odoslať zákazníkovi v expresne rýchlom čase.
Cena účtu:
Prvých 12 mesiacov je mesačný poplatok za vedenie účtu 0 EUR. Po roku je účet Tatra BusinessTB spoplatnený sumou 7 EUR mesačne.
platby cez Internet bankingTB v mene CZK v prospech klientov Raiffeisenbank Česká republika,
20 automatizovaných transakcií
a mnoho ďalších výhod.
Postup pre otvorenie účtu:
Stiahnite si aplikáciu Tatra banka a otvorte si účet online. Pomôže vám pri tom Postup pre online otvorenie účtu.
Preferujete osobný kontakt? Dohodnite si stretnutie v ktorejkoľvek z našich pobočiek.
V spolupráci s našimi partnermi vám ponúkame možnosť založenia novej spoločnosti za 1 EUR (nevzťahuje sa na súdne poplatky).
Stačí si zvoliť partnera a vyplniť kontaktné údaje budúceho živnostníka alebo majiteľa/konateľa firmy. Po otvorení podnikateľského účtu vám bude poplatok za založenie vrátený späť na účet zo strany partnera.
Zanechajte nám svoj kontakt a my vás budeme kontaktovať
Zadajte vaše telefónne číslo nižšie a my vám pošleme SMS s linkom na stiahnutie mobilnej aplikácie Tatra banka
Vyberte si účet podľa typu vášho podnikania a prvých 12 mesiacov neplatíte poplatok za jeho vedenie.
Som živnostník
Otvorte si Živnostenský účetTB a pri mesačnom obrate od 500 EUR máte jeho vedenie aj po roku za 0 EUR.
Som jednoosobová s. r. o.
Ideálnym riešením je pre vás účet s balíkom služieb Tatra BusinessTB. V aplikácii ho nájdete pod názvom Digitálny Podnikateľský účetTB.
Som viacosobová s. r. o.
Dohodnite si stretnutie v ktorejkoľvek z našich pobočiek a otvorte si účet s balíkom služieb Tatra BusinessTB.
Či ešte len rozbiehate e-shop, alebo už stojíte pred otázkou, ako zefektívniť vaše online predaje, ste na správnom mieste. V spolupráci s našimi partnermi sme pre vás pripravili širokú ponuku cenovo zvýhodnených benefitov. Môžete ich získať ihneď po otvorení účtu.
Tvorba e-shopu
Prijímanie platieb
Sklad a logistika
Digitálny marketing
Financovanie
Legislatíva
Hosting
Prenájom e-shopu
Online platby kartou
Skladovanie a logistika
Performance marketing
Ako si založiť vlastný e-shop?
03.05.2022
5 min. čítania
Popularita e-shopov rastie nielen u zákazníkov, ale aj medzi podnikateľmi. Čo všetko ale treba zvážiť pred jeho založením? Prinášame vám súhrn dôležitých informácií.
Mám sa stať platiteľ DPH? Spoznajte výhody a povinnosti
03.05.2022
4 min. čítania
Byť či nebyť platiteľom DPH? Kým nedosiahnete obrat pre povinnú registráciu, môže byť táto otázka namieste. Pozrime sa spolu na výhody a nevýhody, ale aj povinnosti, ktoré sú s platením DPH spojené.
Oplatí sa auto kúpiť na firmu alebo využívať súkromné?
04.05.2023
5 min. čítania
Auto na firmu znie lákavo pre mnohých podnikateľov, je to však skutočne také výhodné? Aké daňové výdavky je možné si v súvislosti s autom uplatniť, čo ak sa rozhodnete v podnikaní využívať súkromné auto a prečo sa nedá ani v jednom prípade vyhnúť cestnej dani?
Často kladené otázky
Stačí, ak vám príde na účet 500 EUR mesačne v bezhotovostných platbách.
Podľa zákona o bankách a daňového poriadku je banka povinná oznámiť daňovému úradu číslo každého zriadeného a zrušeného bežného účtu a vkladového účtu podnikateľa. Ak používate len osobný účet, banka nemá ako zistiť, že ho používate aj na podnikanie. Banka si tak neplní zákonnú povinnosť. Ak je banke vyrubená pokuta, môže ju od vás spätne vymáhať.
So živnostenským účtom máte oddelené peniaze určené na podnikanie od súkromných. Vďaka tomu nedochádza k navýšeniu ceny za vedenie účtovníctva a iným komplikáciám pri vedení účtovníctva (napr. zamedzíte chyby pri rozlišovaní osobných a podnikateľských príjmov či výdavkov).
Pri využívaní živnostenského účtu ste v banke vedený ako podnikateľ a poplatky za bankové služby si môžete v plnej výške vykázať do daňových výdavkov (nákladov).
So živnostenským účtom máte možnosť získať financovanie na podnikanie, a to už aj na základe obratov na účte (napr. povolené prečerpanie, úver či lízing na auto).
Prijímanie platieb z platobných terminálov alebo prepojenie účtu s fakturačným systémom je možné iba s účtom zriadeným na podnikanie.
Všetky bankou požadované dokumenty musia byť predložené ako originál alebo notárom overená kopia. Pokiaľ je daný dokument v inom ako slovenskom/anglickom jazyku, je potrebné predložiť aj jeho úradný preklad.
Doklad, ktorý banke predkladá fyzická osoba podnikajúca na základe živnostenského oprávnenia s trvalým pobytom na území SR, je doklad na preukázanie svojej podnikateľskej činnosti. Musí byť použiteľný na právne účely.
Postačuje jeden doklad z nasledovných:
osvedčenie o živnostenskom oprávnení – dokument vydaný pri vzniku živnosti (pre živnosti do júna 2010 bol vydávaný dokument – živnostenský list),
výpis zo živnostenského registra z neverejnej časti (nesmie byť starší ako 6 týždňov),
rovnopis ohlásenia živnosti s vyznačeným doručením živnostenskému úradu.
Prvými krokmi na ceste k úspešnému podnikaniu sú správny výber právnej formy a založenie spoločnosti. Vieme vám s tým pomôcť, celý postup nájdete v časti Začínam podnikať.
Stačí vyplniť krátky formulár, ktorý sa vám zobrazí po kliknutí na Mám záujem o zľavu. Celý proces založenia firmy vybavíte z pohodlia domova už za cenu 1 EUR.
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku alebo sa potrebujete poradiť ohľadom podnikateľského účtu?
Kontaktujte DIALOG Live alebo nám nechajte telefónne číslo a my vám zavoláme.