1. Novinky a oznamy
  2. /
  3. Ukončenie osobného preberania výpisov v pobočke

Ukončenie osobného preberania výpisov v pobočke

| 25.10.2022

Vážení klienti,

s cieľom vytvoriť v našich pobočkách ešte viac priestoru pre konzultácie k vašim finančným potrebám pristupujeme k ukončeniu niektorých servisných služieb. Osobné preberanie výpisov k bežným účtom, termínovaným účtom, kreditným kartám a ďalším produktom už nebude možné.

Výpisy budeme od 01. 01. 2023 zasielať našim klientom už len poštou alebo e-mailom.

E-mailové zasielanie výpisov alebo zmenu adresy na doručovanie papierového výpisu si jednoducho nastavíte v Internet bankinguTB, v pobočke alebo na kontaktnom centre DIALOG Live *1100. Sme tu pre vás.

V prípade, že nebudete so zmenou vyššie uvedených podmienok súhlasiť, máte právo bezodplatne a s okamžitou platnosťou ukončiť zmluvný vzťah s bankou. Ak banke nedoručíte výpoveď do 31. 12. 2022, dňom účinnosti zmeny začnú platiť zmenené zmluvné podmienky tak, ako ich navrhla banka.

S dôverou sa na nás obráťte v prípade akýchkoľvek otázok.

Ďakujeme.

S úctou,
Tatra banka

www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/novinky-oznamy/ukoncenie-osobneho-preberania-vypisov-pobocke/