Poistenie majetku a zodpovednosti fyzických osôb
Komplexná ochrana vášho majetku pre prípad nepredvídaných situácií, ktoré môžu ohroziť váš domov.

Komplexné poistenie nehnuteľnosti a domácnosti

Bez rizika podpoistenia

Možnosť výberu balíkov pripoistení

Možnosť výberu nulovej spoluúčasti
Výhody poistenia majetku a zodpovednosti fyzických osôb
Poistenie majetku a zodpovednosti fyzických osôb od UNIQA poisťovne, a.s. ponúka komplexnú poistnú ochranu hodnoty vášho majetku pre prípad nepredvídaných udalostí, ktoré majú vplyv nie len na kvalitu vášho bývania, ale aj pocit bezpečia a istoty vášho domova.
Poistite si vlastné bývanie ako jednu z najväčších dlhodobých investícii v živote človeka. Zabezpečíte si tak finančnú náhradu vzniknutých škôd a to v podobe poistného plnenia, ktoré vám umožní návrat k pôvodnej kvalite vášho vlastného bývania.
Výhody:
- Široký rozsah krytia už v základnom poistení
- Možnosť rozšírenia rozsahu krytia výberom balíkov pripoistení
- Bez rizika podpoistenia
- Poistná suma stanovená ako aktuálna hodnota na základe rozlohy nehnuteľnosti
- Indexácia poistenia – zabezpečenie aktualizácie poistnej sumy v čase, ochrana pred rizikom podpoistenia
- Jednoduché uzatvorenie spolu s našou HypotékouTB s automatickou vinkuláciou poistného plnenia
- Vybavenie cez DIALOG Live alebo v pobočke Tatra banky
- Možnosť dojednania bez spoluúčasti
- Automaticky ku každému poisteniu NONSTOP asistenčné služby
Rozsah poistenia
Rozsah poistenia nehnuteľnosti:
- požiar vrátane priameho úderu blesku, výbuchu, škôd spôsobených dymom
- víchrica vrátane krupobitia, ťarchy snehu, zosuvu snehu, skál, kameňov a zeme
- voda z vodovodu
- katastrofické škody – škody spôsobené lavínami, povodňami, záplavami, zemetrasením, spätným prúdením vody
- bonusy v základnom poistení:
- poistenie zodpovednosti za budovu a pozemok
- lom skla
- škody na chodníkoch a zámkových dlažbách
Rozsah poistenia zariadenia domácnosti:
- požiar vrátane priameho úderu blesku, výbuchu, škôd spôsobených dymom
- víchrica vrátane krupobitia, ťarchy snehu, zosuvu snehu, skál, kameňov a zeme
- voda z vodovodu
- katastrofické škody – škody spôsobené lavínami, povodňami, záplavami, zemetrasením, spätným prúdením vody
- krádež vlámaním a lúpež
- bonusy v základnom poistení:
- zodpovednosť príslušníkov domácnosti
- zodpovednosť z držby psa
- zodpovednosť nájomcu
- lom skla
- tovar v chladiacich zariadeniach
- voda z akvária
Základný rozsah krytia je možné rozšíriť dojednaním balíkov pripoistení k nehnuteľnosti domu, bytu a zariadenia domácnosti. Dojednaním týchto balíkov rozšírite svoje krytie o ďalšie riziká ako napríklad škody spôsobené vonkajším vandalizmom, atmosférickými zrážkami prípadne skratom elektromotora alebo prepätím.
BONUS pre každého klienta – NONSTOP asistenčné služby.
Asistenčné služby
Asistenčné služby zabezpečia nevyhnutnú pomoc v havarijnej situácii a sú vám k dispozícii NONSTOP.
Asistenčné služby vám zabezpečia a do stanovených limitov uhradia:
- opravu vymenovaných elektrospotrebičov po záručnej dobe (do 7 rokov veku spotrebiča)
- pomoc odborníka (inštalatér, sklenár, plynár, zámočník, elektrikár) v stave núdze
- pomoc odborníka (zámočníka) v prípade zablokovaných dverí
- núdzové ubytovanie v prípade neobývateľnosti domácnosti po poistnej udalosti
- právnu asistenciu
Ak budete potrebovať pomoc, tak neváhajte a kontaktujte pracovníkov asistenčnej služby:
Pri volaní zo Slovenska: 0850 850 111
Pri volaní zo zahraničia: +421 2 544 11 029
Hlásenie škodovej udalosti
Na nahlásenie škodovej udalosti (ŠU) použite jednu z nasledovných možnosti:
- Online prostredníctvom internetovej stránky poisťovne
- Telefonicky, prostredníctvom infolinky UNIQA poisťovne (+421) 2 32 600 100
- Poštou na adresu poisťovne:
UNIQA poisťovňa, a.s.
Krasovského 15
851 01 Bratislava - Osobne v pobočkách Tatra banky alebo UNIQA


Často kladené otázky
Aktualizácia/úprava poistných súm podľa zmeny indexu cien stavebných prác a materiálov a zmeny indexu spotrebiteľských cien zverejňovaných Štatistickým úradom SR.
K podpoisteniu dochádza, ak je v čase poistnej udalosti poistná suma predmetu poistenia nižšia ako jeho poistná hodnota. V prípade, ak klient správne uvedie rozlohu poisťovanej nehnuteľnosti, na základe ktorej stanovíme výšku poistnej sumy, poisťovňa garantuje, že pri súčasne zvolenej indexácii poistenia nebude dochádzať k podpoisteniu.
Poistenie si môžete uzatvoriť prostredníctvom kontaktného centra DIALOG Live.
Poistenie si môžete dojednať k novému úveru pred čerpaním, alebo aj počas splácania k existujúcemu úveru a to v prípade, ak máte záujem zmeniť poistenie a naša ponuka vás zaujala.
Nie, u nás je možné dojednať poistenie len pre nehnuteľnosť zakladanú v prospech úveru.
V prípade, ak je predmetom zabezpečenia byt alebo rodinný dom, je potrebné uzatvoriť poistenie nehnuteľnosti (neplatí v prípade pozemkov). V oblasti poistenia nehnuteľnosti vám komplexné poradenstvo poskytnú v ktorejkoľvek pobočke Tatra banky.
Nechajte nám telefónne číslo a my vám zavoláme
https://www.tatrabanka.sk/sk/personal/sporenie-investovanie-poistenie/poistenie-majetku/