3D Secure
Potvrďte svoje internetové nákupy s 3D Secure kódom a plaťte bezpečnejšie.

Bezpečné platenie na internete

Bezplatné zaslanie overovacieho SMS kódu

Platí pre všetky debetné aj kreditné karty

Široká akceptačná sieť obchodníkov s 3D Secure
Postup pri platení
Zadávanie potrebných údajov z platobnej karty pre platbu na stránke obchodníka sa nemení.
Po zadaní:
- čísla karty,
- platnosti karty a
- trojmiestneho bezpečnostného kódu
vám bude na mobilný telefón zaslaná bezplatná SMS správa s 3D Secure kódom.
Zároveň sa vám zobrazí potvrdzovacia obrazovka k internetovému nákupu, do ktorej vpíšete 3D Secure kód zo zaslanej SMS správy.
Po vyplnení potvrdzovacieho kódu stačí kliknúť na „Potvrdiť“.
Obchodníci podporujúci 3D Secure majú logá:
U obchodníkov, ktorí nepodporujú 3D Secure môžete platiť ako doteraz iba zadáte údaje z platobnej karty alebo prostredníctvom MobilePayTB a jednorazového čísla karty.
Často kladené otázky
Pri platbe na internete u obchodníka, ktorý túto službu podporuje, budete vyzvaný na zadanie 3D Secure kódu. Ten vám bude zaslaný formou SMS správy na číslo vášho mobilného telefónu. 3D Secure kód je pri každej platbe jedinečný a má obmedzenú platnosť.
Po overení správnosti 3D Secure kódu Tatra banka potvrdí obchodníkovi, že ste oprávnení platbu vykonať a vy môžete zaplatiť za nákup. Nemôže sa stať, že za tovar vašou platobnou kartou zaplatí neoprávnená osoba.
K požiadavke na overenie platby pomocou 3D Secure kódu príde len v prípade, že obchodník podporuje 3D Secure protokol. Po zadaní údajov z karty (číslo karty, platnosť karty a trojmiestny bezpečnostný kód) budete vyzvaní k zadaniu 3D Secure kódu, ktorý vám zašleme prostredníctvom SMS správy. Pokiaľ obchodník nepodporuje protokol 3D Secure, platba sa vykoná bez nutnosti zadania jednorazového SMS kódu.
Najprv sa presvedčte, či obchodník má na stránke akceptačné logá:
Ak nie, nákup nie je potrebné potvrdiť. Platbu zrealizujete len zadaním dát z karty (číslo karty, platnosť karty a trojmiestny bezpečnostný kód).
Potom skontrolujte na potvrdzovacej obrazovke na aké telefónne číslo sme vám SMS správu odoslali.
Ak je telefónne číslo správne, prosím zohľadnite, že doručenie SMS trvá zvyčajne niekoľko sekúnd. Pokiaľ na SMS správu čakáte dlhšie ako päť minút, kliknite v potvrdzovacom okne na voľbu „Zrušiť“ a v e-shope opäť zadajte požiadavku na platbu.
Pokiaľ ani potom SMS správu s kódom nedostanete, kontaktujte DIALOG Live alebo zaplaťte jednorázovým číslom karty vygenerovaným z aplikácie MobilePayTB.
Telefónne číslo si môžete zmeniť prostredníctvom:
- mobilnej aplikácie Tatra banky, v časti Nastavenia a Profil
- Internet bankinguTB v časti Nastavenia a Môj profil
- kontaktnej služby DIALOG Live na čísle:
*1100 alebo *TABA
z pevnej linky volajte na číslo: 0800 00 1100
zo zahraničia použite číslo: +421 2/5919 1000 - alebo na ktorejkoľvek pobočke banky
Kontaktné telefónne číslo si môžete nastaviť cez akúkoľvek z nasledujúcich možností:
- mobilnej aplikácie Tatra banky, v časti Nastavenia a Profil
- v Internet bankinguTB, v časti Nastavenia a Môj profil,
- kontaktujte DIALOG Live na čísle:
*1100 alebo *TABA
z pevnej linky volajte na číslo: 0800 00 1100
zo zahraničia použite číslo: +421 2/5919 1000
- navštívte ktorúkoľvek pobočku banky.
Potvrdzovanie internetového nákupu prostredníctvom 3D Secure kódu je platné pre všetky karty automaticky a nie je potrebné samostatne o to žiadať.
Po chybnom zadaní vás systém požiada o zadanie správneho 3D Secure kódu.
Ak zadáte 3D Secure kód nesprávne 3-krát za sebou, bude vám služba dočasne zablokovaná.
Pre jej odblokovanie sa obráťte na kontaktné centrum DIALOG Live na číslach:
*1100 alebo *TABA
z pevnej linky volajte na číslo: 0800 00 1100
zo zahraničia použite číslo: +421 2/5919 1000.
Bezodkladne požiadajte o zablokovanie karty cez službu DIALOG Live na číslach:
*1100 alebo *TABA
z pevnej linky volajte na číslo: 0800 00 1100
zo zahraničia použite číslo: +421 2/5919 1000
alebo kartu blokujte prostredníctvom mobilnej aplikácii Tatra banka alebo MobilePayTB.
Prostredníctvom aplikáciu MobilePayTB môžete platiť na internete ešte bezpečnejšie a to vďaka jednorazovému číslu karty, ktoré si jednoducho vygenerujete v aplikácii. Jednorazové číslo karty je použiteľné iba na jednu platbu, t. j. nie je ho možno používať opakovane.
Ako si vygenerovať jednorázové číslo karty?
- Skontrolujte si, či máte v mobile aktívny prístup k internetu.
- Vyberte si zo zoznamu kariet tú, ktorou chcete zaplatiť.
- Kliknite na „Internetová platba“.
- Po potvrdení PINom aplikácia zobrazí jednorazové údaje o karte, ktoré použijete na platbu u obchodníka.
Tip pre vás: Ak nakupujete priamo z telefónu, údaje je možné jednoducho kopírovať. Ak nakupujete z iného zariadenia, údaje o karte odpíšte do formulára obchodníka. Údaje o karte máte k dispozícii aj vo forme notifikácie v hornej lište telefónu.
Skontrolujte si nastavenia karty v Internet bankinguTB, v mobilnej aplikácii Tatra banka, v MobilePayTB alebo kontaktujte call centrum DIALOG Live za účelom preverenia.
https://www.tatrabanka.sk/sk/personal/platobne-karty/3d-secure/