Chatbot AdamTB

Chatbot

Posúvame hranice komunikácie. Pýtajte sa nás. Kedykoľvek.

Na otázky vám doposiaľ radi odpovedali naši bankári pomocou DIALOG Live či Tatra ChatuTB. Teraz sa k nim pridáva chatbot AdamTB, prvý virtuálny bankár na Slovensku.

Komunikovať s ním môžete prostredníctvom chatu na webe a v aplikácii Tatra banka a najnovšie vám poradí aj na prihlasovacej obrazovke vášho Internet bankinguTB.

Poslaním Adama je poskytovať vám informácie o produktoch a tiež pomáhať pri riešení vašich požiadaviek. Dokáže tiež pre vás zobraziť mapu s najbližšou či vybranou pobočkou/bankomatom aj kurzový lístok spolu s menovou kalkulačkou.

V mobilnej aplikácii vám po overení vie aktivovať a zablokovať platobnú kartu či zmeniť nastavenie platobných limitov a povolených kontinentov. Taktiež vám pomôže s aktualizáciou nového občianskeho preukazu v našich systémoch, ukáže vám PIN kód vašej karty, môžete si s ním nastaviť notifikácie ku kreditnej karte, a tiež zobraziť a upraviť adresu doručenia novej platobnej karty. 

Adam vám tiež dokáže odblokovať dočasne zablokovanú kartu, aktualizovať vaše telefónne číslo, spravovať automatickú splátku vašej kreditnej karty a pomôže tiež s otvorením Investičného sporenia. Po novom vám bude asistovať aj pri nastavení notifikácií, trvalého príkazu či voliteľného prečerpania, dohodne vám stretnutie v pobočke či podá pomocnú ruku pri zabudnutom hesle.

Výhodou virtuálneho bankára je, že mu môžete napísať kedykoľvek, vždy je pripravený vám odpovedať. Nepretržitá dostupnosť, pohotovosť a nikdy sa nekončiaci proces učenia Adama jednoznačne zaraďujú medzi inovácie, ktoré menia váš svet.

AdamTB

  • reaguje okamžite,
  • komunikuje v slovenskom jazyku a s viacerými ľuďmi naraz,
  • vie odpovedať na všeobecné otázky o bankových produktoch a službách,
  • zvládne tiež zobraziť najbližšiu či vybranú pobočku/bankomat aj kurzový lístok,
  • dokáže aktivovať, blokovať aj odblokovať platobnú kartu, meniť nastavenia limitov,
  • pomôže s aktualizáciou nového občianskeho preukazu, telefónneho čísla, ukáže a prípadne upraví adresu doručenia novej karty,
  • pomôže vám spravovať automatickú splátku vašej kreditnej karty,
  • môžete si s ním založiť Investičné sporenie do Podielových fondov,
  • zobrazí PIN kód platobnej karty, pomôže nastaviť notifikácie na kreditnej karte,
  • pomôže s nastavením notifikácií, trvalého príkazu a voliteľného prečerpania,
  • dohodne stretnutie v našej pobočke, poradí pri zabudnutom hesle,
  • v prípade, že nebude poznať odpoveď na otázku, prepojí vás na operátora, ktorý vám ochotne pomôže s vašou požiadavkou.

Ako dokáže AdamTB pochopiť, čo sa ho pýtate a poslať vám správnu odpoveď?

Využíva princípy Machine learning-u, teda časti počítačovej vedy používajúcej matematicko-štatistické metódy na identifikáciu štruktúr a naučenie sa modelov z dát. Jednou z oblastí Machine Learning-u je spracovanie a porozumenie písaného prejavu prirodzeného jazyka. AdamTB je formou umelej inteligencie, ktorá sa snaží porozumieť vašej otázke a na základe preddefinovanej rozhodovacej logiky vám poskytnúť relevantnú odpoveď.

AdamTB

Zoznámte sa s Adamom. Aký je?

Náš virtuálny bankár je slušný, ochotný a má zdravú dávku sebavedomia. Komunikuje zrozumiteľne, rýchlo, ponúka jasné možnosti. Podstatnou vlastnosťou AdamaTB je rozhodnosť – ak vie, na otázku vám odpovie, ak nie, situáciu ihneď vyrieši prepojením na človeka.

AdamTB odpovedá tak, aby mu porozumel každý, nepoužíva zložité bankové termíny.

Všetky vedomosti má od svojich skúsenejších, ľudských kolegov, ktorí neustále pokračujú v jeho „vzdelávaní“. Nové poznatky však získava aj vďaka vašim otázkam. Preto každý z vás, môže prispieť k jeho každodennému zdokonaľovaniu a prehlbovaniu jeho vedomostí.

AdamTB je priateľský a občas zodpovie aj osobnejšie otázky. Bude však rád, ak sa téma vždy vráti k jeho poslaniu – informovať klientov Tatra banky a pomáhať im.

Prvého virtuálneho bankového asistenta graficky navrhol Martin Pyšný. Prečítajte si náš rozhovor o tom, ako vznikal Adam.

Má rovnaké hodnoty ako Tatra banka. AdamTB je:

  • náročný - chce odpovedať čo najlepšie a nikdy sa neprestáva učiť, 
  • tvorivý - každým dňom ponúka viac odpovedí a informácií, 
  • partnerský - ku klientom má rešpekt a rád si s nimi píše, 
  • odvážny - pripravený neustále sa posúvať vpred a komunikovať s každým, kto ho potrebuje.

Často kladené otázky

--- WJdocId-34788 ---
--- WJdocId-34806 ---
--- WJdocId-35846 ---
www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/chatbot/