1. Blog
  2. /
  3. Banka
  4. /
  5. Bejby Blue súčasťou prvého hudobného AR performance na Slovensku

Bejby Blue súčasťou prvého hudobného AR performance na Slovensku

Simona Miklošovičová | hovorkyňa Autor: Simona Miklošovičová, hovorkyňa | 21.06.2023 | 1 min. čítania

Zabudni na hejt a rozsir svoju realitu.

27. júna 2023 o 18:00 hod. zažije Hodžovo námestie v Bratislave prvý hudobný performance na Slovensku v rozšírenej realite (AR). V ňom vystúpi Bejby Blue spoločne s raperom Porsche Boyom. Podujatie je súčasťou študentskej kampane, ktorej odkazom je „Zabudni na hejt a rozšír svoju realitu“.

V posledný utorok školského roka sa oplatí prísť na „Hodžko“

Bejby Blue nadviazala po Dalybovi a Glebovi spoluprácu s ďalším raperom. Porsche Boy predstavuje novú školu (new school) rapu a pri tvorbe pracuje aj s prvkami iných žánrov, ako sú house, garage alebo techno. Spolu s Bejby Blue vytvoril skladbu „NO HATE“, ktorá vyzýva mladých, aby sa k sebe správali láskavejšie a bez nenávisti. Hudobnú novinku predstavia prostredníctvom AR technológie 27. júna o 18:00 hod. na Hodžovom námestí v Bratislave. Na zažitie tohto jedinečného vystúpenia si stačí priniesť smartfón s pripojením na internet. Performance si vie každý spustiť na stránke tatraacademy.sk.

Bejby blue a skladba "no hate"

 Následne treba namieriť svoj mobil na budovu centrály Tatra banky a vychutnať si tento jedinečný immersive zážitok. Skladbu v AR bude možné pozerať aj z ktoréhokoľvek miesta na Slovensku až do 26. júla 2023. Mladí si však vystúpenie najviac užijú práve 27. júna na „Hodžku“, na ktorom sú pripravené aj ďalšie zaujímavé aktivity. Porsche Boy sa tiež stretne so svojimi fanúšikmi a odfotí sa s nimi. V súťaži bude možné zabojovať o mikiny s nápisom „NO HATE“. 

„Zabudni na hejt“!

Bejby Blue, prvá slovenská digitálna influencerka, predstavuje ambasádorku a tvár študentských kampaní Tatra banky už od roku 2020. Nie je však len marketingovou osobnosťou, ale aj šíri medzi mladými dôležité posolstvá. Vyzýva k zmysluplnému tráveniu času v digitálnom i reálnom priestore. Motivuje mladých, aby si plnili svoje sny a vytvárali budúcnosť podľa vlastných predstáv. Nevyhýba sa ani témam, ako je zodpovednosť a udržateľné správanie. V aktuálnej kampani Bejby Blue upozorňuje na nenávistné komentáre na sociálnych sieťach, ktoré môžu mladých odradiť slobodne tvoriť a prejavovať sa. Cieľom kampane je pomôcť šíriť pozitivizmus a „prekričať“ hejterov. Jej súčasťou bude aj AR filter, ktorý má pomôcť šíriť na sociálnych sieťach myšlienku „bez nenávisti“.

Pod kreatívnu časť kampane sa už štvrtý rok podpísala agentúra This is Locco. Technologické riešenie pripravilo AR&VR štúdio Yord, ktoré pôsobí v Prahe a už viac ako 8 rokov tvorí jedinečné zážitky vo virtuálnej a rozšírenej realite. 

 

Kontakt pre médiá: 
Simona Miklošovičová, hovorkyňa Tatra banky, [email protected], 0903 641 846 

 

www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/tlacove-spravy/bejby-blue-sucastou-prveho-hudobneho-ar-performance-slovensku/