1. Blog
  2. /
  3. Banka
  4. /
  5. Oddnes je možné sledovať nielen zásielky, ale aj hypotéky

Oddnes je možné sledovať nielen zásielky, ale aj hypotéky

Simona Miklošovičová | hovorkyňa Autor: Simona Miklošovičová, hovorkyňa | 13.12.2023 | 2 min. čítania

sledovanie ziadosti o hypoteku v aplikacii tatra banka

Tatra banka, podľa Global Finance najinovatívnejšia banka v strednej a východnej Európe, posúva hranice komfortu svojich klientov opäť o kus ďalej. Budúcim vlastníkom nehnuteľností umožňuje v mobilnej aplikácii Tatra banka sledovať stav ich hypotéky. Klienti tak majú kedykoľvek k dispozícii informácie o tom, čo sa deje s ich žiadosťou o hypotéku.

„Trackovanie“ hypotéky je realitou

Zobrať si hypotéku nie je pre väčšinu klientov bežnou záležitosťou. Vďaka finančným prostriedkom od banky si tak môžu splniť sen o vlastnom bývaní. Keďže ide o sumy v desiatkach tisícoch EUR a doslova o strechu nad hlavou, vyžaduje si proces poskytnutia úveru aj dlhší čas. Od podania žiadosti o úver však klient nemá informácie, čo sa s požiadavkou deje. O stave úveru sa môže buď informovať sám, alebo počkať na rozhodnutie banky. 

Práve pre väčší komfort klientov Tatra banka prináša na slovenskom trhu jedinečnú funkcionalitu – online sledovanie stavu žiadosti o hypotéku v mobilnej aplikácii Tatra banka.

sledovanie stavu ziadosti v aplikacii tatra banka

„Úvery na bývanie sú v očiach klientov zložitejšie, viackrokové, a preto chcú mať klienti istotu, že všetko prebieha v poriadku,“ vysvetľuje Petra Koleníková, vedúca oddelenia zabezpečených úverov pre fyzické osoby.

„Pre zvýšenie komfortu a odstránenie obáv klientov prinášame novú funkcionalitu, ktorá umožní sledovať stav vybavovania hypotéky krok po kroku. Od vzniku konzultácie k úveru až do času prípravy zmluvnej dokumentácie," dodáva.

Informácie o hypotéke poruke

Prehľadný sumár o svojej hypotéke nájdu klienti v novej verzii aplikácie Tatra banka. V časti Úvery v detaile Rozpracovaná žiadosť uvidia všetky fázy, ktorými žiadosť aktuálne prechádza, vrátane posúdenia dokladov, ohodnotenia nehnuteľnosti a schvaľovania úveru. Dozvedia sa tiež, kedy bol daný stav ukončený.

Prehľad poskytuje aj zobrazenie parametrov žiadaného úveru. O dôležitých momentoch bude klient informovaný notifikáciou a rovnako tak, keď bude k žiadosti potrebná jeho súčinnosť.

Klient môže navyše požiadať o kontaktovanie zo strany banky, a to priamo požiadavkou v rámci novej funkcionality. Hneď, ako to bude možné, sa s ním spojí pracovník, ktorý jeho žiadosť o úver rieši.

Viac sa o novej službe dozviete na webovej stránke.

Kontakt pre médiá: 
Simona Miklošovičová, hovorkyňa Tatra banky, simona_miklosovicova@tatrabanka.sk, 0903 641 846

 

www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/tlacove-spravy/oddnes-je-mozne-sledovat-nielen-zasielky-aj-hypoteky/