Plánovaná údržba digitálnych kanálov
| 28.11.2025
Vážení klienti,
dňa 30. 11. v čase od 00:15 hod. do 01:45 hod. prebehne plánovaná údržba našich digitálnych kanálov.
V uvedenom čase preto nebudú dostupné:
- mobilná aplikácia Tatra banka,
- Internet bankingTB,
- Business bankingTB,
- Multicash,
- tatrapay a
- tatrapay+
V uvedenom čase nebude možné spracovávať okamžité platby.
Výbery a platby kartami (plastovými aj digitálnymi) bude možné realizovať bez obmedzení.
V prípade potreby blokovania karty počas nedostupnosti digitálnych kanálov sa môžete obrátiť na naše kontaktné centrum DIALOG Live na čísle *1100.
Ďakujeme za vaše porozumenie.
S úctou
Tatra banka
Podobné správy
Novinky a oznamy
Inovované služby TatraPay a CardPay
Novinky a oznamy
Zmena Podmienok evidencie cenných papierov
Novinky a oznamy
Informácie k business úverom so záložným právom k nehnuteľnosti počas postupnej obnove služieb katastra
Novinky a oznamy
Informácie k hypotékam počas výpadku služieb katastra
www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/novinky-oznamy/technicka-udrzba/
https://www.tatrabanka.sk/sk/novinky-oznamy/technicka-udrzba/