5 funkcií v aplikácii Tatra banka, o ktorých ste nevedeli

| 08.11.2019 | 5 min. čítania

5 funkcií v aplikácii <strong>Tatra banka</strong>, o ktorých ste nevedeli

Aplikácia Tatra banka v októbri oslavovala svoje 9. narodeniny. Za ten čas sa stihla stať najviac oceňovanou bankovou aplikáciou nielen na Slovensku, ale aj v strednej a východnej Európe. V priemere sa do nej prihlási približne 380 000 používateľov za mesiac. Patríte medzi nich aj vy? Poradíme vám, ako s ňou pracovať efektívnejšie.

1. Prispôsobenie domovskej obrazovky


Využívate niektoré funkcie v aplikácii Tatra banka častejšie ako iné? Ak vám aktuálne rozloženie domovskej obrazovky nevyhovuje, poradie widgetov si môžete prispôsobiť podľa seba. Vybrať si môžete z 10 položiek a z nich si zvoliť tie, ktoré sú pre vás najdôležitejšie. Na výber máte nasledovné widgety: 

  • Účty, Spending report, Kreditné karty, Úvery, Pobočky a bankomaty, Kurzový lístok, DDS dôchodok, Podielové fondy TAM, Ciele, Majetok a záväzky.

Účty, Spending report, Kreditné karty, Úvery, Pobočky a bankomaty, Kurzový lístok, DDS dôchodok, Podielové fondy TAM, Ciele, Majetok a záväzky.

Napríklad nemáte úver a hodil by sa vám skôr prehľad o svojich výdavkoch alebo bankomatoch v okolí? Nakombinujte si funkcie podľa vlastných preferencií. Tiež môžete odobrať tie, ktoré aktuálne nepoužívate. Okrem nich si po novom viete nastaviť aj viac účtov na Domovskej obrazovke.

Poradie widgetov sa dá upraviť dvoma spôsobmi:

  • Po tom, ako sa prihlásite do aplikácie, kliknite vpravo hore na Upraviť a vyberte tie položky, ktoré chcete mať zobrazené. Môžete ich dokonca aj presúvať, a tak jednoducho meniť ich poradie.
  • Možnosť prispôsobenia domovskej obrazovky nájdete aj v Nastaveniach, v časti Nastavenia aplikácie, kde zvolíte možnosť Domovská obrazovka. Po rozkliknutí si viete zvoliť widgety, ktoré chcete mať na ploche.


2. Výber z bankomatu mobilom

Ak máte aplikáciu Tatra banka v mobile, na výber hotovosti z bankomatu nepotrebujete platobnú kartu

Ak máte aplikáciu Tatra banka v mobile, na výber hotovosti z bankomatu nepotrebujete platobnú kartu. Aby ste mohli zadať príkaz na výber požadovanej sumy, nemusíte dokonca ani stáť priamo pri bankomate. Požiadavku na výber je možné zadať mobilom vopred, aj na vzdialenosť niekoľkých kilometrov. Tým šetríte čas, chránite svoju kartu a na nákup alebo do mesta môžete pokojne vyraziť bez peňaženky.

Ikonku na výber hotovosti z bankomatu nájdete v spodnom menu pred aj po prihlásení do aplikácie.

O popularite tejto služby hovorí aj fakt, že naši klienti tento týždeň prekonali hranicu 4 milióny úspešných výberov z bankomatu mobilom. Mesačne vyberá mobilom približne 50 000 používateľov uskutoční sa 135 000 výberov

Postup výberu hotovosti z bankomatu mobilom:

  1. Kliknite v aplikácii Tatra banka na ikonu výberu.
  2. Zvoľte požadovanú sumu, alebo vypíšte vlastnú.
  3. K výberu môžete pridať aj poznámku, ktorú neskôr uvidíte v detaile pohybu na vašom účte.
  4. Potvrďte výber hotovosti.
  5. Zobrazí sa vám kód na výber z bankomatu.
  6. Po príchode k bankomatu zadáte vygenerovaný kód.
  7. Bankomat vám vydá hotovosť.

Každý kód je jedinečný a generuje sa náhodne. Platnosť kódu je maximálne 20 minút, ochrana pred náhodným tipovaním je zaručená.

 

3. Nastavenie stupňa bezpečnosti

Nemusíte zadávať PIN kód pri každom vstupe do aplikácie, ale môžete sa prihlásiť rýchlejšie pomocou odtlačku prsta. Môžete si nastaviť aj Face ID, ktoré rozpozná vašu tvár. Je na vás, čo si zvolíte. Rovnako si podľa svojej preferencie môžete nastaviť úroveň bezpečnosti.

Rozhodnite sa, či chcete potvrdzovať každú platbu a výber z bankomatu mobilom samostatne alebo vašim PIN-om potvrdíte vždy len transakcie so sumou vyššou ako 500 EUR. Môžete tak urobiť pri aktivácii biometrie alebo v Nastaveniach aplikácie.

Prihlásiť sa môžete pomocou odtlačku prsta alebo Face ID.


4. Potrebujete poradiť? Obráťte sa na AdamaTB

 V aplikácii 3.0 sa po novom môžete obrátiť na nášho prvého virtuálneho bankára - chatbota AdamaTB 


Máte otázky k produktom alebo potrebujete niečo rýchlo vyriešiť s bankou? V aplikácii 3.0 sa po novom môžete obrátiť na nášho prvého virtuálneho bankára - chatbota AdamaTB priamo v spodnom menu na vstupnej obrazovke aplikácie. Je vám k dispozícii 24 hodín denne a 7 dní v týždni.

Chcete sa o Adamovi dozvedieť viac?
Prečítajte si rozhovor s AdamomTB a s tvorcom Adamovej podoby, Maťom Pyšným.


5. Aplikácia na pozadí

Ak sa vám stáva, že pri platení mobilom potrebujete skopírovať IBAN, číslo účtu alebo dáta z inej aplikácie, nastavte si beh aplikácie na pozadí. Znamená to, že po minimalizovaní aplikácie vás neodhlási a vy sa tak po návrate nebudete musieť opätovne prihlasovať.

Kvôli bezpečnosti je maximálny časový limit nastavený na 2 minúty. Túto funkciu nájdete v Nastaveniach pod možnosťou Nastavenia aplikácie, kde si zvolíte funkciu Aplikácia na pozadí a predvolenú voľbu Nikdy zmeníte na Max. 2 minúty.

Kvôli bezpečnosti je maximálny časový limit nastavený na 2 minúty



Páčia sa vám vychytávky aplikácie Tatra banka? Vyskúšajte jej najnovšiu verziu 3.0 pre operačné systémy iOS alebo Android aj s vynoveným dizajnom a vychutnajte si vyšší level bankovníctva. 

Podobné správy

Inovatívne bankovníctvo

Inovatívne bankovníctvo

Ekonomické analýzy

Ekonomické analýzy

Nákupy a bývanie

Nákupy a bývanie

Ekonomické analýzy

Mesačník: December 2012
www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/inovativne-bankovnictvo/5-funkcii-aplikacii-tatra-banka/