Hrubky, enter, príbehy. Čo (ne)zmätie chatbota Adama?
| 27.12.2020
| 2 min. čítania

Tento článok ste si mohli prečítať už pred pár mesiacmi. Dnes vám prinášame jeho rozšírenú verziu:
Takmer rok a pol pomáha Adam nášmu kontaktnému centru DIALOG Live riešiť vaše dopyty na webe alebo v mobilnej aplikácii Tatra banka. Ako správny chatbot sa každým dňom zlepšuje v komunikácii.
Jeho snáď najväčšou výhodou je, že dokáže komunikovať s viacerými ľuďmi naraz a vy nemusíte čakať na voľného operátora. Vašu požiadavku tak u nás vyriešite oveľa rýchlejšie.
Zaujíma vás, ako s ním komunikovať, aby ste dostali odpoveď, ktorú potrebujete?
Pripravili sme pre vás manuál, s ktorým vám to pôjde spolu jednoduchšie.
1. Premyslite si, čo od Adama potrebujete
Adam nemusí poznať celý príbeh, čo sa vám stalo alebo prečo danú službu chcete. Zaujíma ho najmä to, čo konkrétne od neho potrebujete. Napríklad keď niečo googlite, bežne sa veľmi nerozpisujete. Zamerajte sa na konkrétnu potrebu, ktorú chcete vyriešiť. Samozrejme, Adam sa s vami rád porozpráva nielen o bankových veciach, ale aj o rôznych spoločenských témach. Vie si od vás prečítať 120 znakov.
Prečítajte si tiež o tom, ktoré servisné služby vám Adam pomôže rýchlo a efektívne vyriešiť (LINK).
2. Pri písaní požiadavky stačí použiť Enter až na záver
Chatovacie okno s Adamom funguje inak ako Messenger alebo iné chatovacie aplikácie. V prípade, že dáte Enter po pár slovách a budete pokračovať v novom riadku, Adam to vyhodnotí ako samostatné požiadavky a ľahko sa môžete obaja v komunikácii zamotať.
3. S iróniou Adama neurazíte
„No ďakujem pekne.“ Pre Adama je typický anglický humor a na iróniu reaguje, dá sa povedať „svojsky“. Ale verte, že pomôcť chce vždy.
4. Ach tá gramatika
S niektorými preklepmi a „hrubkami“ si Adam poradí, ale vážnejšie prehrešky voči gramatike mu môžu spôsobiť ťažkosti.
5. Kontakt na generálneho riaditeľa nemá
Adam by možno tiež rád prehodil pár slov s riaditeľom banky, ale skutočne naňho nemá kontakt. Adam je virtuálnym kolegom zákazníckeho centra DIALOG Live, odpovie na všetky vaše otázky a rád vám pomôže so servisnými požiadavkami. V prípade riešenia reklamácie vás spojí s operátorom.
6. Ak Adam požiada o preformulovanie otázky, napíšte ju inak
Keď sa stretnete s Adamovým nepochopením otázky, Ctrl+C a Ctrl+V v tomto prípade nepomôže. Konverzácia sa zamotá a vy sa nedostanete k správnej odpovedi. Skúste ju napísať inak.
7. Maj sa Adam. Dovidenia Adam
Akonáhle Adam vidí pozdrav „Ahoj“, má potrebu vám opäť pomôcť.
Pomôžte Adamovi zlepšovať sa
Spätná väzba je cenná a umelá inteligencia ju tiež potrebuje. Adam si na konci konverzácie vypýta od vás spätnú väzbu.
Vyjadrite svoj názor a napíšte mu, či ste boli spokojní. Pomôžete Adamovi a zároveň aj všetkým, ktorí s ním budú komunikovať v budúcnosti, aby získali svoju odpoveď.
V mene Adama vám ďakujeme. :)
Podobné správy
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/inovativne-bankovnictvo/ako-ziskat-informacie-od-chatbota-adama/