Nemusíte nám volať, ani chodiť do pobočky. Toto vybavíte s chatbotom Adamom

Mária Mahútová | Tatra banka a.s. Monika Ševčíková | Tatra banka a.s. Autori: Mária Mahútová, Tatra banka a.s.; Monika Ševčíková, Tatra banka a.s. | 21.01.2021 | 2 min. čítania

Nemusíte nám volať, ani chodiť do pobočky. Toto vybavíte s chatbotom Adamom

Šetrite váš cenný čas

Ako hovorí stará múdrosť, najjednoduchšie je sa opýtať. To platí dvojnásobne vtedy, keď potrebujete danú vec vybaviť čo najskôr. Prinášame vám ďalšiu možnosť, ako rýchlo vybaviť bankové veci z pohodlia domova. Opýtajte sa nášho chatbota Adama.

Nižšie uvedené služby a operácie viete vykonať mobilnej aplikácii Tatra banka s asistenciou chatbota Adama. Stačí mu len napísať.

Adama nájdete v dolnom menu úvodnej obrazovky mobilnej aplikácie Tatra banka pod ikonou „A

S týmito operáciami vám Adam pomôže v mobilnej aplikácii.

K niektorým z nich budete potrebovať aj svoj PIN kód do aplikácie.

  1. Mapa a zoznam pobočiek a bankomatov Tatra banky

„Kde je najbližšia pobočka?“ Adam vám ponúkne mapu a zoznam pobočiek, kde si podľa vášho mesta viete vyhľadať najbližšiu k vám, prípadne vám pomôže nájsť konkrétnu pobočku alebo bankomat.

  1. Prehľad aktuálne platných kurzov cudzích mien

„Aký je denný kurz českej koruny?“ Adam vás presmeruje priamo kurzový lístok. V pravom hornom rohu kurzového lístka nájdete aj menovú kalkulačku.

  1. Blokovanie karty

„Potrebujem zablokovať kartu.“ Stratili ste kartu alebo vám ju ukradli? Zablokujete si ju jednoducho s Adamovou pomocou priamo v aplikácii Tatra banka.

chatpot adam tatra banka

  1. Aktivácia karty

„Chcem aktivovať kartu“ Debetnú kartu k bežnému účtu máte automaticky aktívnu. S aktiváciou ostatných typov kariet vám pomôže Adam cez mobilnú aplikáciu.

  1. Nastavenie B-mailu (notifikácií) pre pohyby na účte a kreditnej karte

„Chcem dostávať notifikácie o pohyboch na účte.“ Chcete byť informovaní o pohyboch na účte alebo kreditnej karte? Adam vám dá návod, ako si B-mail, teda push notifikáciu o pohyboch, zapnete, prípadne ako upravíte nastavenia už existujúceho B-mailu.

  1. Nastavenie karty – úprava denných limitov, povolených kontinentov

„Chcem zmeniť limit na karte“ Adam vás presmeruje rovno na okno Nastavení karty v mobilnej aplikácii.

  1. Zobrazenie a zmena korešpondenčnej adresy pre doručenie novej karty

„Chcem zmeniť adresu na doručenie karty.“ Adam spolu s vami zmenu vykoná priamo v chatovacom okne.

  1. Aktualizácia údajov z občianskeho preukazu / telefónneho čísla /e-mailu

„Chcem zmeniť údaje“ Adam sa pre istotu spýta, či chcete zmeniť telefónne číslo, kontaktný e-mail alebo aktualizovať občiansky preukaz. Vyberiete si, čo chcete zmeniť a postupujete podľa Adamových pokynov.

  1. Zobrazenie PINu ku karte

„Zabudol som PIN.“ Adam vás presmeruje do aplikácie na obrazovku, kde uvidíte svoj PIN kód ku karte. Odporúčame nezabúdať na bezpečnosť a zakryť si obrazovku rukou, aby nedošlo k prípadnému odčítaniu obrazovky treťou osobou.

  1. Odblokovanie dočasne zablokovanej karty

„Chcem odblokovať kartu“ Adam vás navedie do aplikácie, kde si kartu pár tapnutiami odblokujete.

  1. Správa automatickej splátky kreditnej karty

„Chcem upraviť dátum splátky kreditky.“ Adam vás navedie do obrazovky mobilnej aplikácie, kde si viete pohodlne nastaviť dátum platby či účet, z ktorého má úhrada odísť.

  1. Spravovanie investičného sporenia

„Chcem začať investovať.“ Vyberte si možnosť strednodobého sporenia a Adam vás nasmeruje do príslušnej sekcie v aplikácii. Tam si môžete otvoriť nové Investičné sporenieTB, prípadne editovať existujúce.

www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/inovativne-bankovnictvo/poziadavky-chatbot-adam/