3 veci, prečo sa oplatí mať digitálnu banku
| 30.04.2020
| 4 min. čítania

Pre vašu ochranu a bezpečie sme pre vás pripravili 3 tipy, ako úhrady či nákupy vyriešiť z pohodlia domova. A nielen to. Váš zdravotný stav si, ako klient Tatra banky, môžete teraz skontrolovať prostredníctvom služby My Doctor.
Žijeme v digitálnej dobe, šetríme tým čas, je to komfortnejšie a aktuálne, najmä bezpečnejšie.
Dnešok sa stal ideálnym obdobím na to, aby ste naplno začali využívať digitálne služby, ktoré vám ako banka poskytujeme. Sme tu pre vás NON-STOP. 24 hodín denne a 7 dní v týždni sa môžete na nás obrátiť cez Internet bankingTB, mobilnú aplikáciu Tatra banka alebo nám zavolať na číslo *1100, na ktorom vám radi pomôžu naši kolegovia zo zákazníckeho centra DIALOG Live.
Prečítajte si 3 tipy, ako môžete naše služby využiť naplno z bezpečia vášho domova:
1. Unikátna služba My Doctor pre držiteľov akejkoľvej platobnej karty Tatra banky
- online konzultácia ohľadom COVID-19
- hotline so zdravotníckym personálom
- diagnostický test ochorenia COVID-19
- konzultácia s psychológom alebo psychoterapeutom
Zdravie je prvoradé a my chceme, aby ste mali pomoc odborníkov na dosah. Mimoriadne sme sprístupnili všetkým držiteľom platobnej karty Tatra banky jedinečnú službu My Doctor, kedy z pohodlia domova môžete využiť online alebo telefonickú konzultáciu ohľadom ochorenia COVID-19, objednať sa na test alebo aktuálnu situáciu konzultovať aj po psychickej stránke.
Ako postupovať:
Navštívte našu stránku My Doctor a vyberte si z ponuky:
- Online konzultáciu či formulár objednanie na diagnostický test máte k dispozícii 24 hodín denne
- Telefonická linka so zdravotným personálom je vám k dispozícii denne od 7:00 do 19:00, na čísle +421221020696.
V prípade objednania sa na diagnostický test a psychologickú konzultáciu majte pri sebe vašu platobnú kartu. Overíme vás cez prvých 6 čísel vašej platobnej karty Tatra banky.
2. Platby
- online nákupy
- platby faktúr
Namiesto návštevy kamenného obchodu dnes stačí otvoriť internetový prehliadač. Pozrite sa, ako môžete platiť jednoducho a najmä bezpečne pri nákupoch cez eshopy.
Platba kartou
Z bezpečnostného hľadiska je ideálne zaplatiť cez jednorazové číslo karty, ktoré si jednoducho vygenerujete v aplikácii MobilePayTB.
- Stiahnite a otvorte si aplikáciu MobilePayTB.
- Ak vlastníte viac platobných kariet, zo zoznamu si vyberte tú, ktorou chcete platiť.
- Kliknite na ikonku Internetová platba.
- Po potvrdení PIN kódom aplikácia zobrazí jednorazové údaje o karte, ktoré použijete na platbu u obchodníka.
Rovnako jednoducho a bezpečne viete zrealizovať úhrady, ktoré ste zvyknutí platiť na pošte alebo iných úradoch.
Platba prevodom na účet cez skener:
S faktúrami či platobnými poukazmi nemusíte bežať na poštu. Cez aplikáciu Tatra banka zaplatíte jednoducho cez skener poštových poukazov alebo QR kódov. Stačí minúta a úhradu máte zrealizovanú.
- Prihláste sa do mobilnej aplikácie Tatra banka.
- Kliknite v dolnom menu na záložku Platba.
- Vedľa príjemcu kliknite na skener - otvorí sa vám fotoaparát s mriežkou pre naskenovanie IBAN-u alebo QR kódu.
- Po úspešnom naskenovaní sa vám zobrazia vyplnené platobné údaje príjemncu.
- Skontrolujte údaje a potvrďte.
Ak faktúra s QR kódom príde elektronicky, je možné ju zdieľať do aplikácie Tatra banka a platobný príkaz sa automaticky vyplní.
Poslať peniaze na iný účet môžete jednoducho aj cez Internet bankingTB.
3. Končiaca platnosť karty
Končí vám platnosť karty a nie ste si istí, či si po novú máte prísť do pobočky alebo vám príde poštou? Adresu, kam vám bude karta doručená si viete pohodlne skontrolovať v Internet bankinguTB, v časti Debetné (alebo Kreditné) karty, po rozkliknutí aktívnej karty v časti Doručenie karty. Ak chcete zmeniť spôsob doručenia, kliknite na tri bodky napravo v riadku aktívnej karty a vyberte možnosť Zmena adresy pre doručenie karty.
Môžete sa tiež obrátiť na DIALOG Live na čísle *1100, kde vám po overení zmenia adresu doručenia z pobočky na vami požadovanú adresu.
TIP navyše:
Nastavte si elektronický výpis z účtu
- Znížte počet doručených zásielok, zároveň šetrite vaše peniaze aj lesy.
- Namiesto výpisu účtu, ktorý dostávate poštou si bezplatne nastavte elektronický výpis k účtu zmenu vybavíte jednoducho vo svojom Internet bankinguTB alebo telefonicky cez zákaznícke centrum DIALOG live na čísle *1100.
- Elektronický výpis ku kreditnej karte si bez poplatku vybavíte telefonicky cez DIALOG Live na čísle *1100
- Elektronický výpis je zasielaný na email zabezpečený heslom a nájdete ho aj v Internet bankinguTB a aplikácii Tatra banka v časti: detail účtu, mesačný výpis.
Ako prví pravidelne prinášame klientom svetové inovácie. Aj preto sme sa minulý rok stali najinovatívnejšou digitálnou bankou sveta podľa Global Finance.
Podobné správy
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/inovativne-bankovnictvo/preco-oplati-mat-banku-online/