3 veci, prečo sa oplatí mať digitálnu banku

Mária Mahútová | Tatra banka a.s. Autor: Mária Mahútová, Tatra banka a.s. | 30.04.2020 | 4 min. čítania

3 veci, prečo sa oplatí mať digitálnu banku

Pre vašu ochranu a bezpečie sme pre vás pripravili 3 tipy, ako úhrady či nákupy vyriešiť z pohodlia domova. A nielen to. Váš zdravotný stav si, ako klient Tatra banky, môžete teraz skontrolovať prostredníctvom služby My Doctor

Žijeme v digitálnej dobe, šetríme tým čas, je to komfortnejšie a aktuálne, najmä bezpečnejšie.

Dnešok sa stal ideálnym obdobím na to, aby ste naplno začali využívať digitálne služby, ktoré vám ako banka poskytujeme. Sme tu pre vás NON-STOP. 24 hodín denne a 7 dní v týždni sa môžete na nás obrátiť cez Internet bankingTB, mobilnú aplikáciu Tatra banka alebo nám zavolať na číslo *1100, na ktorom vám radi pomôžu naši kolegovia zo zákazníckeho centra DIALOG Live.

Prečítajte si 3 tipy, ako môžete naše služby využiť naplno z bezpečia vášho domova:

1. Unikátna služba My Doctor pre držiteľov akejkoľvej platobnej karty Tatra banky

  • online konzultácia ohľadom COVID-19
  • hotline so zdravotníckym personálom
  • diagnostický test ochorenia COVID-19
  • konzultácia s psychológom alebo psychoterapeutom

Zdravie je prvoradé a my chceme, aby ste mali pomoc odborníkov na dosah. Mimoriadne sme sprístupnili všetkým držiteľom platobnej karty Tatra banky jedinečnú službu My Doctor, kedy z pohodlia domova môžete využiť online alebo telefonickú konzultáciu ohľadom ochorenia COVID-19, objednať sa na test alebo aktuálnu situáciu konzultovať aj po psychickej stránke.

Ako postupovať:
Navštívte našu stránku My Doctor a vyberte si z ponuky:
 

  • Online konzultáciu či formulár objednanie na diagnostický test máte k dispozícii 24 hodín denne
  • Telefonická linka so zdravotným personálom je vám k dispozícii denne od 7:00 do 19:00, na čísle +421221020696.

V prípade objednania sa na diagnostický test a psychologickú konzultáciu majte pri sebe vašu platobnú kartu. Overíme vás cez prvých 6 čísel vašej platobnej karty Tatra banky.

Online konzultáciu, hotline so zdravotným personálom či možnosť telefonickej konzultácie s renomovanými psychológmi máte ako klient Tatra banky bez poplatku. Diagnostický test na ochorenie COVID-19 si môžete objednať so zľavou 11 %.

 

2. Platby

  • online nákupy
  • platby faktúr

Namiesto návštevy kamenného obchodu dnes stačí otvoriť internetový prehliadač. Pozrite sa, ako môžete platiť jednoducho a najmä bezpečne pri nákupoch cez eshopy.

Platba kartou

Z bezpečnostného hľadiska je ideálne zaplatiť cez jednorazové číslo karty, ktoré si jednoducho vygenerujete v aplikácii MobilePayTB.

--- WJdocId-42726 ---
Dôležité: Jednorazové údaje o karte sú použiteľné iba na jednu transakciu - jeden nákup, údaje o vašej karte sú tak maximálne chránené pred zneužitím. Jednorazové údaje o karte nie je možné použiť na dlhodobé zaregistrovanie karty u obchodníka. Tiež ich nie je možné použiť ako garanciu napríklad v prípade rezervácie hotela, auta v požičovni a podobne.

 

Rovnako jednoducho a bezpečne viete zrealizovať úhrady, ktoré ste zvyknutí platiť na pošte alebo iných úradoch. 

Platba prevodom na účet cez skener:

S faktúrami či platobnými poukazmi nemusíte bežať na poštu. Cez aplikáciu Tatra banka zaplatíte jednoducho cez skener poštových poukazov alebo QR kódov. Stačí minúta a úhradu máte zrealizovanú.

--- WJdocId-42706 ---

Ak faktúra s QR kódom príde elektronicky, je možné ju zdieľať do aplikácie Tatra banka a platobný príkaz sa automaticky vyplní.

 Poslať peniaze na iný účet môžete jednoducho aj cez Internet bankingTB.

Nemusíte chodiť do pobočky. Aj ďalšie bankové operácie ako nastaviť si trvalý príkaz, povoliť a nastaviť si SEPA inkaso, zmenu kontaktných údajov či zvýšenie denných limitov na platobných kartách vykonajte prostredníctvom Internet bankinguTB alebo jednoducho cez mobilnú aplikáciu Tatra banka.

 

3. Končiaca platnosť karty

Končí vám platnosť karty a nie ste si istí, či si po novú máte prísť do pobočky alebo vám príde poštou? Adresu, kam vám bude karta doručená si viete pohodlne skontrolovaťInternet bankinguTB, v časti Debetné (alebo Kreditné) karty, po rozkliknutí aktívnej karty v časti Doručenie karty. Ak chcete zmeniť spôsob doručenia, kliknite na tri bodky napravo v riadku aktívnej karty a vyberte možnosť Zmena adresy pre doručenie karty.

Môžete sa tiež obrátiť na DIALOG Live na čísle *1100, kde vám po overení zmenia adresu doručenia z pobočky na vami požadovanú adresu.

TIP navyše:
Nastavte si elektronický výpis z účtu

  • Znížte počet doručených zásielok, zároveň šetrite vaše peniaze aj lesy.
    • Namiesto výpisu účtu, ktorý dostávate poštou si bezplatne nastavte elektronický výpis k účtu zmenu vybavíte jednoducho vo svojom Internet bankinguTB alebo telefonicky cez zákaznícke centrum DIALOG live na čísle *1100.
    • Elektronický výpis ku kreditnej karte si bez poplatku vybavíte telefonicky cez DIALOG Live na čísle *1100
    • Elektronický výpis je zasielaný na email zabezpečený heslom a nájdete ho aj v Internet bankinguTB a aplikácii Tatra banka v časti: detail účtu, mesačný výpis.

 

Ako prví pravidelne prinášame klientom svetové inovácie. Aj preto sme sa minulý rok stali najinovatívnejšou digitálnou bankou sveta podľa Global Finance.

 

www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/inovativne-bankovnictvo/preco-oplati-mat-banku-online/