1. Blog
  2. /
  3. Banka
  4. /
  5. Klienti Tatra banky majú lekára na telefóne a bezpečné najlepšie mobilné bankovníctvo na Slovensku

Klienti Tatra banky majú lekára na telefóne a bezpečné najlepšie mobilné bankovníctvo na Slovensku

Boris Fojtík | ekonomický analytik Tatra banky Autor: Boris Fojtík, ekonomický analytik Tatra banky | 22.04.2020 | 2 min. čítania

Klienti Tatra banky majú lekára na telefóne a bezpečné najlepšie mobilné bankovníctvo na Slovensku

Starostlivosť o zdravie je v dnešnej dobe najvyššia priorita. Tatra banka preto rozšírila dostupnosť lekára na telefóne pre všetkých držiteľov platobných kariet. Mobilné bankovníctvo Tatra banky je zároveň podľa technologického časopisu MôjAndroid.sk hodnotené ako najlepšie na Slovensku. Pri najvyššom komforte tak môžu klienti využívať digitálne služby banky z bezpečia svojho domova.

Tatra banka ako jediná banka na Slovensku ponúka službu My Doctor. Táto výnimočná služba je poskytovaná v spolupráci so spoločnosťou Diagnose.me štandardne pre držiteľov kreditných kariet. Obsahuje v sebe online chatbota AIDA na diagnostiku symptómov, Lekára na telefóne 12 hodín denne, 7 dní v týždni, možnosť požiadať o druhý lekársky názor od zahraničného špecialistu a pre držiteľov kreditných kariet Visa Platinum aj AIDA Coach. V čase pandémie COVID 19 sprístupnila Tatra banka pre všetkých svojich klientov (nie len pre držiteľov kreditných kariet) služby My Doctor, vďaka ktorej majú možnosť využívať služby pre zvládnutie pandémie COVID 19 a jej následkov:

  • Online konzultácia ku koronavírusu formou chatu – možnosť skonzultovať riziko nakazenia s odborníkom.
  • Hotline so zdravotným personálom – príležitosť poradiť sa, ako postupovať ohľadne prevencie alebo testovania na koronavírus.
  • Zvládnutie úzkosti a stresu z pandémie - konzultácia s odborníkmi (psychológovia/psychoterapeuti) ako lepšie zvládať stres, prácu z domu alebo ako zabaviť deti počas karantény.
  • Možnosť objednať sa na diagnostický test ochorenia COVID 19 so zľavou 11 % - ideálne pre samoplatcov, ktorí potrebujú negatívny test na prechod cez hranice.

Kľúčovou službou, ktorú Tatra banka prináša svojim klientom aj prostredníctvom mobilného telefónu, je však jej celosvetovo oceňované digitálne bankovníctvo. Vďaka nemu môžu klienti z bezpečia domova vybaviť väčšinu operácii, ktoré pri každodennom bankovníctve využívajú. Mobilná aplikácia Tatra banka, ktorá patrí medzi najsťahovanejšie a zároveň je v obchode Google Play najobľúbenejšia na Slovensku, nedávno dokonca potvrdila aj prvenstvo v ankete SmartBanka roka.

Na webstránke Tatra banky je možné nájsť tipy, ako využívať digitálne bankovníctvo, čo je pre klientov nielen lacnejší, ale v tomto období najmä najbezpečnejší spôsob využívania bankových služieb.

Všetky výhody, ktoré Tatra banka ponúka, môžu získať aj noví klienti, ktorí si otvoria účet Tatra Personal. Ak tak urobia prostredníctvom mobilnej aplikácie do 30. 06., majú účet navyše na 12 mesiacov bez poplatku za vedenie.

Kontakt pre doplňujúce informácie: Boris Fojtík, hovorca, press@tatrabanka.sk, 0903 641 846
www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/tlacove-spravy/klienti-tatra-banky-maju-lekara-telefone-bezpecne-najlepsie-mobilne-bankovnictvo-slovensku/