Tatra banka uvádza pilotnú verziu prvého bankového chatbota

| 20.08.2019

Tatra banka uvádza pilotnú verziu prvého bankového chatbota

20.08.2019

Tatra banka spúšťa pilot novej technológie – chatbota pre používateľov webovej stránky tatrabanka.sk.

Tatra banka, ako inovačný líder s odvahou prinášať na trh nové technológie, opäť posúva hranice bankovníctva.

Po rôznych technologických inováciách, ktoré Tatra banka za roky existencie vyvinula a uviedla na bankový trh medzi prvými, spúšťa do pilotnej prevádzky technológiu chatbot. Práve táto digitálna novinka nahradí službu Tatra ChatTB, ktorú využívajú nielen klienti na získavanie informácií o produktoch a službách Tatra banky.

Benefity, ktoré chatbot AdamTB prináša:

  • zvýšenie rýchlosti odozvy,
  • nepretržitá dostupnosť,
  • prakticky neobmedzená kapacita na odpovedanie.

Ako funguje chatbot AdamTB

Počítačový program simulujúci ľudskú konverzáciu s pomocou umelej inteligencie (chatbot) dokáže na základe pochopenia obsahu zodpovedať vybrané okruhy otázok a zároveň zvláda bežnú medziľudskú konverzáciu. Porozumenie sa zlepšuje používaním a pilotná prevádzka by mala pomôcť Adamovi lepšie chápať zámery klientov.

„Prvoradým bude pre nás aj naďalej zodpovedať všetky otázky k produktom a službám, a preto budú digitálnemu kolegovi Adamovi na začiatku asistovať operátori kontaktného centra DIALOG Live. V prípade potreby zodpovedajú otázky sami a vykompenzujú možné limity novej technológie,“ uviedol Boris Fojtík, hovorca Tatra banky.  

„Sme presvedčení o tom, že vďaka zavedeniu chatbota sa zmení spôsob akým budú naši klienti pristupovať k novým technológiám. Pracujeme na tom, aby sme klientom predstavili zážitok, ktorý bude postupne rovnaký ako ľudská komunikácia. Veríme, že sa nám podarí dosiahnuť, aby technológia rozumela klientovi a nie naopak. Každou komunikáciou s klientom sa náš chatbot bude učiť viac a viac o potrebách a plánoch klientov. Bude lepšie rozumieť tomu, čo sa im páči a čo nie. Vďaka tomu budeme čoskoro schopní ponúknuť proaktívny servis pre klienta a konzistentne doručovať správne služby v správnom čase,“ dopĺňa Natália Major, členka predstavenstva Tatra banky. 

AdamTB je dostupný v slovenskom jazyku na úvodnej stránke www.tatrabanka.sk 24 hodín denne 7 dni v týždni. Nepretržitá dostupnosť, pohotovosť a nikdy sa nekončiaci proces učenia Adama jednoznačne zaraďujú medzi inovácie, ktoré menia váš svet.

Kontakt pre doplňujúce informácie:

Boris Fojtík, hovorca, press@tatrabanka.sk, 0903 641 846

www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/tlacove-spravy/tatra-banka-uvadza-pilotnu-verziu-prveho-bankoveho-chatbota/