Chatbot AdamTB

Posúvame hranice komunikácie. Napíšte Adamovi - poradí a pomôže so službou. Kedykoľvek. 

Nemusíte nám volať ani chodiť do pobočky. Náš virtuálny bankár Adam vám spoľahlivo a bezpečne pomôže so želanými bankovými operáciami a zodpovie otázky o našich produktoch.

Adam je pripravený odpovedať v aplikácii Tatra banka, na našom webe a na prihlasovacej obrazovke vášho Internet bankinguTB.

Toto Adam dokáže na webe:

Ak mu napíšete prostredníctvom našej webovej stránky či prihlasovacej obrazovky Internet bankinguTB, rád zodpovie otázky o našich produktoch, zobrazí pre vás mapu s najbližšou či konkrétnou pobočkou alebo bankomatom/vkladomatom a tiež kurzový lístok spolu s menovou kalkulačkou.

Pomôže vám tiež s úpravou limitov platobnej karty či nastavením trvalého príkazu. Samozrejmosťou je asistencia pri potrebe blokovania vašej karty.

Po novom vám na prihlasovacej obrazovke do Internet bankinguTB rád aktivuje novú kartu či vykoná zmenu telefónneho čísla.

V aplikácii Tatra banka navyše zvládne:

Po overení vám vie aktivovať a zablokovať platobnú kartu či zmeniť nastavenie platobných limitov a povolených kontinentov. Pomôže tiež odblokovať dočasne zablokovanú kartu, zobrazí PIN kód vašej karty a pomôže s aktualizáciou nového občianskeho preukazu v našich systémoch.

Môžete si s ním nastaviť notifikácie ku kreditnej karte či zobraziť a upraviť adresu doručenia novej platobnej karty. Zvládne tiež aktualizovať vaše telefónne číslo, spravovať automatickú splátku vašej kreditnej karty a pomôže tiež s otvorením Investičného sporenia. Asistovať vám bude aj pri nastavení notifikácií, trvalého príkazu či voliteľného prečerpania, dohodne vám stretnutie v pobočke či podá pomocnú ruku pri zabudnutom hesle.

Rád vám tiež pomôže zadať SEPA platobný príkaz, vygenerovať jednorazové číslo karty pre platby na internete, uľahčiť výber z bankomatu mobilom, otvoriť pre vás nový účet a vytvoriť nové SporenieTB k účtu. Zvládne vám tiež uľahčiť prístup k aktuálnemu mesačnému výpisu a k vášmu kontu Doplnkového dôchodkového sporenia (DDS).

Taktiež vás presmeruje na zoznam vašich čakajúcich platieb a dokáže pomôcť aj s vytvorením či úpravou SEPA inkasa. Nedávno sa naučil zobraziť vám zostatok na účte a ochotne pripomenie aj heslo k výpisu z účtu, ak ste pozabudli.

Výhodou virtuálneho bankára je, že mu môžete napísať kedykoľvek, vždy je pripravený vám odpovedať. Nepretržitá dostupnosť, pohotovosť a nikdy sa nekončiaci proces učenia Adama jednoznačne zaraďujú medzi inovácie, ktoré menia váš svet.

AdamTB

  • nájdete ho v aplikácii Tatra banka, na našom webe a v Internet bankinguTB,
  • reaguje okamžite,
  • komunikuje v slovenskom jazyku a s viacerými ľuďmi naraz,
  • ak nebude poznať odpoveď na otázku, prepojí vás na kolegov, ktorí vám ochotne pomôžu,
  • vie odpovedať na všeobecné otázky o bankových produktoch a službách,
  • zvládne tiež zobraziť najbližšiu či vybranú pobočku a bankomat/vkladomat aj kurzový lístok,
  • na webe a prihlasovacej obrazovke Internet bankinguTB vie zablokovať kartu, nastaviť limity karty a trvalý príkaz,
  • taktiež na prihlasovacej obrazovke Internet bankinguTB rád aktivuje novú kartu a upraví telefónne číslo.

v aplikácii Tatra banka navyše:

  • dokáže aktivovať, blokovať aj odblokovať platobnú kartu, meniť nastavenia limitov,
  • pomôže s aktualizáciou nového občianskeho preukazu, telefónneho čísla, ukáže a prípadne upraví adresu doručenia novej karty,
  • pomôže vám spravovať automatickú splátku vašej kreditnej karty,
  • môžete si s ním založiť Investičné sporenieTB do Podielových fondovTB,
  • zobrazí PIN kód platobnej karty, pomôže nastaviť notifikácie na kreditnej karte,
  • pomôže s nastavením notifikácií, trvalého príkazu a voliteľného prečerpania,
  • dohodne stretnutie v našej pobočke, poradí pri zabudnutom hesle,
  • asistuje pri zadaní SEPA platobného príkazu, vygenerovaní jednorazového čísla karty pri internetovej platbe či pri výbere z bankomatu mobilom,
  • zvládne tiež pomoc s online otvorením účtu či sporenia k účtu,
  • klientov nasmeruje k ich aktuálnemu mesačnému výpisu a do ich konta DDS,
  • urýchli prístup k zoznamu čakajúcich platieb a pomôže s nastavením SEPA inkasa,
  • zobrazí zostatok na účte či zabudnuté heslo k výpisu z účtu.

Prvého virtuálneho bankového asistenta graficky navrhol Martin Pyšný. Prečítajte si náš rozhovor o tom, ako vznikal Adam. 

Ako dokáže AdamTB pochopiť, čo sa ho pýtate a poslať vám správnu odpoveď?

Využíva princípy Machine learning-u, teda časti počítačovej vedy používajúcej matematicko-štatistické metódy na identifikáciu štruktúr a naučenie sa modelov z dát. Jednou z oblastí Machine Learning-u je spracovanie a porozumenie písaného prejavu prirodzeného jazyka. AdamTB je formou umelej inteligencie, ktorá sa snaží porozumieť vašej otázke a na základe preddefinovanej rozhodovacej logiky vám poskytnúť relevantnú odpoveď.

Často kladené otázky

--- WJdocId-34788 ---
--- WJdocId-34806 ---
--- WJdocId-35846 ---
--- WJdocId-70015 ---
www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/chatbot/