1. Blog
  2. /
  3. Banka
  4. /
  5. Bejby Blue je oceňovaná aj oceňuje

Bejby Blue je oceňovaná aj oceňuje

Simona Miklošovičová | hovorkyňa Autor: Simona Miklošovičová, hovorkyňa | 07.12.2022 | 3 min. čítania

Bejby Blue oceňuje a je aj oceňovaná

Bejby Blue, prvá digitálna osobnosť na Slovensku, zbiera ocenenia nielen na domácej scéne, ale koncept vyzdvihujú aj v zahraničí. Doteraz jej udelili takmer 40 domácich a zahraničných cien. Bejby Blue však ocenenia nielen získava, ale ich aj rozdáva. V súťaži ideí #premodruplanetu hľadala najlepšie študentské nápady, ktorých autori boli odmenení  grantom vo výške 1 000 EUR.

Kto je Bejby Blue

Bejby Blue

Tatra banka stvorila prvého slovenského digitálneho influencera v roku 2020. Predstavenie Bejby Blue prebiehalo postupne -  ako tajomná a neznáma speváčka sa objavila po boku slovenského rapera Dalyba. Odvtedy predstavuje ambasádorku a tvár študentských kampaní. Myšlienka za jej zrodom je však hlbšia. Prináša posolstvo mladej generácii, že v dnešnej dobe sme všetci digitálnymi osobnosťami. Súčasnosť ponúka veľa možností, ako si plniť svoje sny a zmysluplne tráviť čas v reálnom aj digitálnom priestore. Je na každom z nás, ako ho využijeme. Okrem toho upozorňuje aj na celospoločenské témy, ako je zodpovednosť a udržateľnosť.

V apríli 2022 navyše ako prvý digitálny influencer vstúpila do Metaverse. Tento digitálny priestor predstavuje miesto, v ktorom sa dá svet upraviť presne podľa svojich predstáv a bez obmedzení. Bejby Blue mladých ľudí podporuje, aby veci robili inak, a aby si sami upravili vlastnú budúcnosť. Vyzýva ich, aby nesledovali trendy, ale si kreovali vlastné, vkladali sa naplno do toho, čo robia, a vytvorili si budúcnosť, ktorá ich bude baviť.  

Zlatý klinec aj  New York Festivals

Koncept digitálneho influencera nadväzuje na komunikáciu a pozicioning Tatra banky ako najinovatívnejšej banky sveta. Jeho výnimočnosť oceňujú aj odborníci v zahraničných aj slovenských marketingových súťažiach. Kampane s Bejby Blue si doteraz odniesli takmer 40 prestížnych ocenení. V roku 2021 sa stala Tatra banka najoceňovanejším klientom v súťaži Zlatý klinec a získala historicky najväčší počet ocenení. Bejby premenila na zlato dokonca aj „kráľovskú“ kategóriu „Kampaň roka“. Veľkým úspechom sú aj bronz na Golden Drum 2021 či striebro z New York Festivals, ktoré na Slovensku nie sú samozrejmosťou. K najnovším prírastkom medzi oceneniami patrí striebro v kategórii Brand experience na EFFIE Europe a umiestnenie na shortliste EFFIE Global, čo je významný medzinárodný úspech.

Influencerka s inšpiráciami pre zodpovedný prístup

Bejby Blue však nie je len marketingovou osobnosťou. Šíri medzi mladými myšlienku udržateľnosti a podporuje ich pri tvorbe vlastných ideí. Po úspechu prvého ročníka súťaže #premodruplanetu otvorila tento rok jeho pokračovanie. Študenti sa mohli zapojiť do jednej z kategórií  umenie #premodruplanetu, podnikanie #premodruplanetu a projekt #premodruplanetu.  Do súťaže sa zapojilo 127 projektov  a najlepšie z nich získali finančný grant vo výške 1 000 EUR.

Kontakt pre médiá: 
Simona Miklošovičová, hovorkyňa Tatra banky, simona_miklosovicova@tatrabanka.sk, 0903 641 846

www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/tlacove-spravy/bejby-blue-je-ocenovana-aj-ocenuje/