Obchodné podmienky k bezpečnostným schránkam
| 25.09.2023
Vážení klienti,
dovoľujeme si vám oznámiť, že od 30. 11. 2023, pristupujeme k zmene zmluvných podmienok zmluvy o nájme bezpečnostnej schránky, vrátane Obchodných podmienok Tatra banky, a.s., pre bezpečnostné schránky (ďalej len „OP“) . V Čl. II bod. 1 OP sa vypúšťa štvrtá veta, mení sa znenie prvej vety bodu 3. Čl. II OP vrátane druhej vety bodu 1. Čl. II zmluvy o nájme bezpečnostnej schránky, vypúšťa sa bod 3. a prvá veta bodu 4. Čl. III. OP.
Obsahom zmien zmluvných podmienok je:
- Zmena frekvencie zúčtovania poplatku za nájom bezpečnostnej schránky zo štvrťročného na mesačné, výška poplatku zostáva rovnaká.
Poplatok za mesiace október a november 2023 vám bude jednorazovo zúčtovaný 01. 12. 2023. Mesačné spoplatnenie bude nastavené od decembra 2023 a poplatok bude pravidelne zúčtovaný vždy k prvému pracovnému dňu nasledujúceho mesiaca.
- Zrušenie zmluvnej pokuty pre prípad neodovzdania bezpečnostnej schránky po ukončení nájmu,
- Zrušenie oprávnenia banky premiestniť uzamknutú bezpečnostnú schránku na inú pobočku,
- Zrušenie zasielania upomienok a zmena lehoty pre komisionálne otvorenie bezpečnostnej schránky.
V prípade, že s vyššie uvedenými zmenami nesúhlasíte, máte právo bezplatne a s okamžitou účinnosťou ukončiť zmluvný vzťah. Termín na podanie písomnej výpovede je najneskôr do 30. 11. 2023. V opačnom prípade pre Vás začnú dňom účinnosti zmeny platiť nové zmluvné podmienky.
Úplné znenie obchodných podmienok je vám k dispozícii v obchodných priestoroch a na webovej stránke banky.
Bližšie informácie vám radi poskytneme v ktorejkoľvek pobočke alebo prostredníctvom kontaktného centra DIALOG Live (*1100, 0800 00 1100, +421 2 5919 1000).
S úctou
Tatra banka
Podobné správy
https://www.tatrabanka.sk/sk/novinky-oznamy/obchodne-podmienky-k-bezpecnostnym-schrankam/