1. Business
  2. /
  3. Účty a platby

Premium APITB – platby

Hľadáte spôsob ako zrýchliť a zautomatizovať zadávanie platieb?

Využite možnosť platby cez API rozhranie a zadávajte platby automaticky bez potreby vstupovať do bankovej aplikácie.

Základné informácie

Služba Premium APITB - platby prepojí vašu aplikáciu so systémom banky cez API rozhranie. Vďaka tomuto prepojeniu dokážete zadávať platobné príkazy priamo z vášho účtovného systému alebo akejkoľvek inej aplikácie podľa vašej potreby. Môžete zadávať štandardné jednorazové SEPA platby, okamžité platby alebo zahraničné platby vo formáte JSON a XML Pain .001. Služba Premium API umožňuje zadávanie aj dávkovej platby a dávkovej okamžitej platby vo formáte XML Pain .001.

Pozrite si záznam z webináru k službe Premium API, kde sa dozviete základné informácie o tejto službe, čo služba ponúka a ako dokáže podnikateľom uľahčiť život. 

Využite výhody, ktoré poskytuje naša služba:

  • komfortný a rýchly spôsob zadávania platieb cez účtovný systém alebo inú aplikáciu,
  • možnosť kombinovať okamžité a SEPA platby v rámci jednej dávky,
  • odoslanie okamžitých platieb v priebehu niekoľkých sekúnd,
  • komunikácia s bankou cez zabezpečené API rozhranie,
  • okamžitý prehľad o stave platieb,
  • automatizácia procesu zadávania platieb a zníženie chybovosti,
  • služba dostupná 24 hodín denne.

Postup pre získanie služby

Poskytujeme dve možnosti, ako využívať našu službu:

1. Prístup cez aplikáciu Premium APITB partnera

Ak nechcete strácať čas implementáciou alebo nemáte skúsenosti s využívaním API rozhraní, môžete službu používať v aplikácii jedného z našich partnerov.

Ako si službu aktivovať?

  1. Vyberte si zo zoznamu Premium APITB partnerov.
  2. Prihláste sa alebo zaregistrujte sa do aplikácie partnera.*
  3. Zadajte platbu podľa návodu v aplikácii.

*Pre dokončenie registrácie môže od vás aplikácia vyžadovať súhlas s podmienkami využívania. Tieto podmienky si určuje výhradne partner služby.

Výhody:

  • okamžitý prístup k službe
  • žiadne náklady na implementáciu
  • nie je potrebná znalosť API rozhrania

2. Prístup cez vlastnú aplikáciu

Službu môžete využívať aj prostredníctvom vlastnej aplikácie.

Ako si službu aktivovať?

  1. Zaregistrujte sa na našom Developer portáli.
  2. Po schválení registrácie vám zašleme notifikačný e-mail.
  3. Prihláste sa do Developer portálu a vytvorte si novú aplikáciu.
  4. Otestujte si funkčnosť v našom testovacom prostredí (Sandbox).
  5. Požiadajte o prístup do produkčného prostredia zaslaním žiadosti na developer@tatrabanka.sk.
  6. Budeme vás kontaktovať, aby sme si s vami dohodli podmienky používania služby Premium APITB- platby.
  7. Podpíšete zmluvy v pobočke alebo cez vášho relationship manažéra.
  8. Dostanete notifikačný e-mail o povolení prístupu do produkčného prostredia.
  9. Služba je úspešne aktivovaná.

Výhody:

  • zadávanie platieb cez aplikáciu podľa vlastného výberu
  • riešenie je na mieru prispôsobené potrebám klienta

Podmienky využívania služby pre oba typy prístupov:

  • byť majiteľom podnikateľského účtu v Tatra banke a spoločnosti registrovanej v OR SR alebo ŽR SR,
  • osoba, ktorá bude zadávať platbu, musí disponovať príslušnými oprávneniami k danému účtu v zmysle zmluvy uzavretej s bankou (Zmluvy o IAAP). 

Priebeh platby

Zadávanie platby* je veľmi jednoduché a bezpečné. Stačí prejsť 5 krokov:

  1. Prihlásite sa do vašej aplikácie alebo do aplikácie jedného z našich partnerov.
  2. Vyplníte potrebné údaje k platbe.
  3. Po zadaní platby budete presmerovaný na náš bankový portál, kde zadáte vaše prihlasovacie údaje do Internet bankinguTB (PID, heslo a kód z ČítačkyTB).
  4. Zobrazí sa vám predvyplnený platobný príkaz s možnosťou potvrdiť platbu. Služba si môže vyžiadať aj dodatočné overenie prostredníctvom ČítačkyTB
  5. Po jej potvrdení budete presmerovaný naspäť do aplikácie s informáciou o výsledku platby.

    *Pre zadanie jednorazových platobných príkazov je potrebné mať aspoň jeden platobný účet vedený v Tatra banke, a súčasne mať k danému účtu oprávnenie využívať službu Internet bankingTB v takom rozsahu, ktorý umožňuje samostatné disponovanie s finančnými prostriedkami.
    Vytvoriť dávkový súbor s platobnými príkazmi môže ktorákoľvek oprávnená osoba určená k danému platobnému účtu. Ak má oprávnená osoba súčasne k danému účtu oprávnenie využívať službu Internet bankingTB v takom rozsahu, ktorý umožňuje samostatné disponovanie s finančnými prostriedkami, môže dávkový súbor s platobnými príkazmi priamo zadať (tzn. autorizovať, podpísať) a tým odoslať na spracovanie do banky. Ak oprávnená osoba také oprávnenia k danému účtu nemá, môže dávkový súbor s platobnými príkazmi odoslať na zadanie (tzn. autorizáciu, podpísanie) do Internet bankingu ďalších oprávnených osôb.

Premium API priebeh platby

Partneri

Vyskúšajte SuperFaktúru zadarmo

Jednoduchý a intuitívny online systém uľahčujúci podnikateľom vystavovanie faktúr a správu nákladov. Došlé faktúry od dodávateľov si zaevidujete do SuperFaktúry a odtiaľ rovno zadáte platobné príkazy. Trebárs aj všetky naraz.
SuperFaktúra je dostupná aj ako vysoko hodnotená mobilná aplikácia. Automatické načítanie údajov podľa názvu alebo IČO klienta, faktúry v cudzích jazykoch a fakturačných menách, evidencia nákladov, automatické párovanie platieb, prehľady a tiež prístup pre účtovníka, ktorý si doklady stiahne sám, kedykoľvek ich bude potrebovať.



 

Rýchle úhrady faktúr a nákladov

Účtujte cez POHODA

POHODA je komplexný účtovný a ekonomický software pre malé, stredné a veľké firmy z radov fyzických i právnických osôb. Umožňuje viesť podvojné i jednoduché účtovníctvo pre neobmedzený počet subjektov a vyhovie platcom i neplatcom DPH. Systém je odvetvovo neutrálny a vhodný pre živnostníkov, podnikateľov a spoločnosti, ktoré sa zaoberajú výrobou, obchodom i poskytovaním služieb. V programe POHODA umožňuje sada funkcií pre homebanking vytvárať a spracovávať súbory, ktoré sú používané na prenos údajov medzi bankou a klientom. Prostredníctvom služby Tatra banka Premium API je možné sťahovať reálne pohyby na účte do programu POHODA priamo a v aktuálnom čase. Online komunikácia sa týka i SEPA príkazu na úhradu, ktorý sa v rámci služby Tatra banka Premium API priamo odosiela do Tatra banky a po presmerovaní z Pohody v Internet bankingu Tatra banky je možné vykonať aj jeho autorizáciu a podpísanie. 

Účtujte cez POHODA

Získajte prehľad o svojom účtovnictve cez aMusevity

Spoločnosť aMusevity, s. r. o. je moderná, plne digitálna účtovná firma, ktorá prináša prostredníctvom svojej zákazníckej zóny plne digitálne rozhranie a užívateľsky prívetivé výstupy z účtovníctva. Vďaka aMusevity - zákazníckej zóne klient šetrí svoj čas a získava vždy aktuálny prehľad o hospodárení svojej spoločnosti.



 

Hospodárte cez aMusevity

Online správa s FINUSom/DOMUSom

Spoločnosť ANASOFT vyniká pri tvorbe sofvérových riešení a technologických inovácií, ktoré podporujú digitálnu transformáciu podnikov. Portfólio zahŕňa komplexné podnikové informačné ERP systémy. FINUS pre riadenie subjektov rôzneho typu a systém pre správu nehnuteľností DOMUS, v ktorom je spravovaných viac ako 850 000 bytových a nebytových priestorov. Sú k dispozícii prostredníctvom mobilných aplikácií eFINUS a eDOMUS. Jednotlivé systémové moduly riadia ekonomicko-finančné, personálne a mzdové procesy pre obchodné firmy, správcovské spoločnosti, výrobcov tepla, personálne agentúry či právnické firmy.

Online správa s FINUSom/DOMUSom

Digitalizácia účtovníctva s Doklado

Doklado je aplikácia na digitálne spracovanie bločkov a faktúr pre podnikateľov a účtovníkov. Umožňuje plnú digitalizáciu účtovníctva, bez potreby papierového archívu. Prostredníctvom neobmedzeného digitálneho archívu podnikatelia ukladajú a odovzdávajú doklady účtovníkom priebežne. Bločky a faktúry sú automaticky archivované a vyťažovane do dátovej formy, pripravené na export do účtovníctva. Pomocou mobilnej aplikácie užívatelia archivujú bločky aj faktúry, za pár sekúnd. Doklado ponúka neobmedzený počet užívateľov a firiem v jednom užívateľskom účte. Zjednodušenie a zrýchlenie spracovania dokladov o viac ako 50 %.

Digitalizácia účtovníctva s Doklado

Riaďte svoju firmu s eso/es

Spoločnosť HT Solution s.r.o. už 20 rokov implementuje podnikový informačný systém eso/es, ktorý je určený pre stredné a väčšie spoločnosti a svojim rozsahom pokrýva podnikové procesy od nákupu cez skladové hospodárstvo, výrobu, predaj a expedíciu až po financie. Všetky moduly sú integrované do jedného celku a okrem štandardných funkcií je systém vybavený množstvom doplnkových modulov ako CRM, WMS, eMotion, eDelivery a pod. To celé je podporené kvalitným kontrolingom, dnes nevyhnutným pre rýchle a správne rozhodovanie, dostupným kdekoľvek cez notebook či mobilný telefón.

Riaďte svoju firmu s eso/es

Podnikajte s E3M

Komplexný podnikový informačný systém E3M obsahuje moduly z oblasti logistiky, výroby, podnikového riadenia, vrátane komplexnej ponuky ekonomického softvéru pre účtovanie v sústave jednoduchého alebo podvojného účtovníctva. Všetky moduly sú vzájomne prepojené, preto sa zmeny okamžite premietajú v rámci celého systému v reálnom čase.
Ekonomický softvér spracováva dáta z ostatných modulov informačného systému (skladové hospodárstvo, predajňa). Má zapracované funkcionality pre automatické účtovanie a párovanie platieb s množstvom kontrolných mechanizmov.
 

Podnikajte s E3M

Konkurenčná výhoda s EIB LLARIK

Ekonomický informačný systém EIB LLARIK je výsledkom viac ako 30 ročného vývoja. Poskytuje všetky štandardné funkcionality pre riadenie spoločností. Obchod s online prepojením na eshop. Logistiku s využitím skenerov, skladových pozícií, evidenciou šarží a exspirácií. Sofistikované rozvozy so zapracovaním rozhraní pre dopravné spoločnosti. Online riadenie obchodných prevádzok. Automatickú fakturáciu. Elektronický archív. BI a mnoho ďalších „vychytávok“, ktorých cieľom je optimalizovať, zefektívňovať. Vytvárame im konkurenčnú výhodu. Ako bonus k dodávke informačného systému poskytuje prenájom dátového priestoru s odbornou administráciou. Firma získala ocenenie EuroCloud Slovakia Award.

Konkurenčná výhoda s EIB LLARIK

S prehľadom a včas s MK-soft

MK-soft je spoločnosť venujúca sa vývoju ekonomického softvéru pre vedenie ekonomickej, mzdovej, obchodnej a skladovej evidencie firmy. Pri vývoji sme sa zamerali na vytvorenie technologicky vyspelého programu spolu so zachovaním jednoduchosti ovládania a prehľadnosti zobrazovania informácií. V spolupráci s Tatra bankou klientom umožňujemme využívať Premium API, pomocou ktorého je možné rýchlo a jednoducho komunikovať s bankou, bez nutnosti výmených súborov.

MK Soft - S prehľadom a včas

Fakturujte online cez trovi

Firmám a podnikateľom slúži ako fakturačný nástroj Project & Time tracker pre správu projektov, čo ocenia najmä freelanceri. Avšak pridanou hodnotou sú hlavne integrované biznis služby ako Účtovníctvo a mzdy, Právo, Daňové poradenstvo a ďalšie. Získate overeného a kvalitného účtovníka či právnika, ktorý je online, keď ho potrebujete. Trovi preberá zodpovednosť za poskytnuté služby a prípadné chyby.
 

Fakturujte online cez trovi

Ak máte záujem stať sa partnerom Tatra banky a ponúkať službu Premium APITB svojim klientom, neváhajte nás kontaktovať na developer@tatrabanka.sk.

Často kladené otázky

--- WJdocId-59328 ---
--- WJdocId-59329 ---
--- WJdocId-59330 ---
--- WJdocId-59331 ---
www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/business/ucty-platby/premium-api-platby/