1. Business
  2. /
  3. Účty a platby

Premium APITB – platby

Hľadáte spôsob ako zrýchliť a zautomatizovať zadávanie platieb?

Využite možnosť platby cez API rozhranie a zadávajte platby automaticky bez potreby vstupovať do bankovej aplikácie.

Základné informácie

Služba Premium APITB - platby prepojí vašu aplikáciu so systémom banky cez API rozhranie. Vďaka tomuto prepojeniu dokážete zadávať platobné príkazy priamo z vášho účtovného systému alebo akejkoľvek inej aplikácie podľa vašej potreby. Môžete zadávať štandardné jednorazové SEPA platby alebo okamžité platby vo formáte JSON a XML Pain .001.Služba Premium API umožňuje zadávanie aj dávkovej platby a dávkovej okamžitej platby vo formáte XML Pain .001.

Využite výhody, ktoré poskytuje naša služba:

  • komfortný a rýchly spôsob zadávania platieb cez účtovný systém alebo inú aplikáciu,
  • možnosť kombinovať okamžité a SEPA platby v rámci jednej dávky,
  • odoslanie okamžitých platieb v priebehu niekoľkých sekúnd,
  • komunikácia s bankou cez zabezpečené API rozhranie,
  • okamžitý prehľad o stave platieb,
  • automatizácia procesu zadávania platieb a zníženie chybovosti,
  • služba dostupná 24 hodín denne.

Postup pre získanie služby

Poskytujeme dve možnosti, ako využívať našu službu:

1. Prístup cez aplikáciu Premium APITB partnera

Ak nechcete strácať čas implementáciou alebo nemáte skúsenosti s využívaním API rozhraní, môžete službu používať v aplikácii jedného z našich partnerov.

Ako si službu aktivovať?

  1. Vyberte si zo zoznamu Premium APITB partnerov.
  2. Prihláste sa alebo zaregistrujte sa do aplikácie partnera.*
  3. Zadajte platbu podľa návodu v aplikácii.

*Pre dokončenie registrácie môže od vás aplikácia vyžadovať súhlas s podmienkami využívania. Tieto podmienky si určuje výhradne partner služby.

Výhody:

  • okamžitý prístup k službe
  • žiadne náklady na implementáciu
  • nie je potrebná znalosť API rozhrania

2. Prístup cez vlastnú aplikáciu

Službu môžete využívať aj prostredníctvom vlastnej aplikácie.

Ako si službu aktivovať?

  1. Zaregistrujte sa na našom Developer portáli.
  2. Po schválení registrácie vám zašleme notifikačný e-mail.
  3. Prihláste sa do Developer portálu a vytvorte si novú aplikáciu.
  4. Otestujte si funkčnosť v našom testovacom prostredí (Sandbox).
  5. Požiadajte o prístup do produkčného prostredia na Developer portáli.
  6. Budeme vás kontaktovať, aby sme si s vami dohodli podmienky používania služby Premium APITB- platby.
  7. Podpíšete zmluvy v pobočke alebo cez vášho relationship manažéra.
  8. Dostanete notifikačný e-mail o povolení prístupu do produkčného prostredia.
  9. Služba je úspešne aktivovaná.

Výhody:

  • zadávanie platieb cez aplikáciu podľa vlastného výberu
  • riešenie je na mieru prispôsobené potrebám klienta

Podmienky využívania služby pre oba typy prístupov:

  • byť majiteľom podnikateľského účtu v Tatra banke a spoločnosti registrovanej v OR SR alebo ŽR SR,
  • osoba, ktorá bude zadávať platbu, musí disponovať príslušnými oprávneniami k danému účtu v zmysle zmluvy uzavretej s bankou (Zmluvy o IAAP). 

Priebeh platby

Zadávanie platby je veľmi jednoduché a bezpečné. Stačí prejsť 5 krokov:

  1. Prihlásite sa do vašej aplikácie alebo do aplikácie jedného z našich partnerov.
  2. Vyplníte potrebné údaje k platbe.
  3. Po zadaní platby budete presmerovaný na náš bankový portál, kde zadáte vaše prihlasovacie údaje do Internet bankinguTB (PID, heslo a kód z ČítačkyTB).
  4. Zobrazí sa vám predvyplnený platobný príkaz s možnosťou potvrdiť platbu. Služba si môže vyžiadať aj dodatočné overenie prostredníctvom ČítačkyTB
  5. Po jej potvrdení budete presmerovaný naspäť do  aplikácie s informáciou o výsledku platby.

Premium API priebeh platby

Partneri

Získajte prehľad o svojom účtovnictve cez aMusevity

Spoločnosť aMusevity, s. r. o. je moderná, plne digitálna účtovná firma, ktorá prináša prostredníctvom svojej zákazníckej zóny plne digitálne rozhranie a užívateľsky prívetivé výstupy z účtovníctva. Vďaka aMusevity - zákazníckej zóne klient šetrí svoj čas a získava vždy aktuálny prehľad o hospodárení svojej spoločnosti.



 

Pripravujeme

Podnikajte s E3M

Komplexný podnikový informačný systém E3M obsahuje moduly z oblasti logistiky, výroby, podnikového riadenia, vrátane komplexnej ponuky ekonomického softvéru pre účtovanie v sústave jednoduchého alebo podvojného účtovníctva. Všetky moduly sú vzájomne prepojené, preto sa zmeny okamžite premietajú v rámci celého systému v reálnom čase.
Ekonomický softvér spracováva dáta z ostatných modulov informačného systému (skladové hospodárstvo, predajňa). Má zapracované funkcionality pre automatické účtovanie a párovanie platieb s množstvom kontrolných mechanizmov.

Pripravujeme

Vyskúšajte SuperFaktúru zadarmo

Jednoduchý a intuitívny online systém uľahčujúci podnikateľom vystavovanie faktúr a správu nákladov. Došlé faktúry od dodávateľov si zaevidujete do SuperFaktúry a odtiaľ rovno zadáte platobné príkazy. Trebárs aj všetky naraz.
SuperFaktúra je dostupná aj ako vysoko hodnotená mobilná aplikácia. Automatické načítanie údajov podľa názvu alebo IČO klienta, faktúry v cudzích jazykoch a fakturačných menách, evidencia nákladov, automatické párovanie platieb, prehľady a tiež prístup pre účtovníka, ktorý si doklady stiahne sám, kedykoľvek ich bude potrebovať.




 

Rýchle úhrady faktúr a nákladov

Účtujte cez POHODA

POHODA je komplexný účtovný a ekonomický software pre malé, stredné a veľké firmy z radov fyzických i právnických osôb. Umožňuje viesť podvojné i jednoduché účtovníctvo pre neobmedzený počet subjektov a vyhovie platcom i neplatcom DPH. Systém je odvetvovo neutrálny a vhodný pre živnostníkov, podnikateľov a spoločnosti, ktoré sa zaoberajú výrobou, obchodom i poskytovaním služieb. V programe POHODA umožňuje sada funkcií pre homebanking vytvárať a spracovávať súbory, ktoré sú používané na prenos údajov medzi bankou a klientom. Prostredníctvom služby Tatra banka Premium API je možné sťahovať reálne pohyby na účte do programu POHODA priamo a v aktuálnom čase. Online komunikácia sa týka i SEPA príkazu na úhradu, ktorý sa v rámci služby Tatra banka Premium API priamo odosiela do Tatra banky a po presmerovaní z Pohody v Internet bankingu Tatra banky je možné vykonať aj jeho autorizáciu a podpísanie. 
 

Účtujte cez POHODA

Riaďte svoju firmu s eso/es

Spoločnosť HT Solution s.r.o. už 20 rokov implementuje podnikový informačný systém eso/es, ktorý je určený pre stredné a väčšie spoločnosti a svojim rozsahom pokrýva podnikové procesy od nákupu cez skladové hospodárstvo, výrobu, predaj a expedíciu až po financie. Všetky moduly sú integrované do jedného celku a okrem štandardných funkcií je systém vybavený množstvom doplnkových modulov ako CRM, WMS, eMotion, eDelivery a pod. To celé je podporené kvalitným kontrolingom, dnes nevyhnutným pre rýchle a správne rozhodovanie, dostupným kdekoľvek cez notebook či mobilný telefón.

Riaďte svoju firmu s eso/es

Fakturujte online cez trovi

Firmám a podnikateľom slúži ako fakturačný nástroj Project & Time tracker pre správu projektov, čo ocenia najmä freelanceri. Avšak pridanou hodnotou sú hlavne integrované biznis služby ako Účtovníctvo a mzdy, Právo, Daňové poradenstvo a ďalšie. Získate overeného a kvalitného účtovníka či právnika, ktorý je online, keď ho potrebujete. Trovi preberá zodpovednosť za poskytnuté služby a prípadné chyby.

 

Pripravujeme

Ak máte záujem stať sa partnerom Tatra banky a ponúkať službu Premium APITB svojim klientom, neváhajte nás kontaktovať na developer@tatrabanka.sk.

Často kladené otázky

--- WJdocId-59328 ---
--- WJdocId-59329 ---
--- WJdocId-59330 ---
--- WJdocId-59331 ---
www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/business/ucty-platby/premium-api-platby/