1. Business
  2. /
  3. Účty a platby

Premium APITB – účty

Chceli by ste automaticky sťahovať výpisy a párovať platby k faktúram či objednávkam?
Získajte okamžitý prehľad o dianí na vašich účtoch bez toho, aby ste sa museli prihlasovať do Internet bankinguTB alebo mobilnej aplikácie Tatra banka.
Pristupujte k vašim účtom prostredníctvom API rozhrania.

Základné informácie

Premium API – účty je služba, ktorá umožňuje bezpečný a automatizovaný prístup k informáciám o dianí na vašich účtoch cez API rozhranie. Vďaka tomuto prepojeniu môžete pristupovať k pohybom a zostatkom na vašich účtoch cez váš účtovný alebo fakturačný systém a umožniť tak automatické párovanie platieb k faktúram alebo automatické odosielanie tovaru. Služba je dostupná 24/7 a informácie o pohyboch alebo zostatkoch sú dostupné okamžite po pripísaní prostriedkov na platobný účet.

Výhody

  • Prístup k 15 mesačnej histórií transakcií
  • Zostatky na účte (aktuálny disponibilný zostatok, účtovný zostatok za predchádzajúci bankový deň)
  • 24/7 dostupnosť
  • Vždy aktuálne dáta s využitím Webhook notifikácií
  • BONUS - služba Premium API umožňuje prístup aj k účtom v iných bankách (ČSOB, SLSP, VÚB, Raiffeisen, Fio)

Pozrite si záznam z webináru k službe Premium API, kde sa dozviete základné informácie o tejto službe, predstavíme vám Devepoler portál a môžete si pozrieť aj Live demo služby.

Postup pre získanie služby

Poskytujeme dve možnosti ako využívať našu službu: 

1. Prístup cez aplikáciu Premium APITB partnera

Pre jednoduchú implementáciu alebo ak nemáte skúsenosti s využívaním API rozhraní, službu môžete využiť prostredníctvom jedného z našich partnerov. Služba Premium APITB – účty je pripravená na používanie v aplikácii partnera a môžete ju začať využívať okamžite.

Ako si službu aktivovať?

  1. Vyberte si zo zoznamu Premium APITB partnerov.
  2. Prihláste sa alebo sa registrujte do aplikácie partnera.
    (Pre dokončenie registrácie môže byť vyžadovaný súhlas s podmienkami využívania aplikácie partnera. Podmienky využívania služby Premium APITB prostredníctvom aplikácie partnera určuje partner.)
  3. Vyhľadajte návod na párovanie účtov prostredníctvom služby Premium APITB - účty.

Výhody:

  • okamžitý prístup k službe 
  • žiadne náklady na implementáciu 
  • nie je potrebná znalosť API rozhrania

2. Prístup cez vlastnú aplikáciu

Ak vám nevyhovuje žiadny z našich partnerov, službu môžete využívať aj prostredníctvom vlastnej aplikácie uzatvorením zmluvy o službe Premium APITB

Ako si službu aktivovať?

  1. Zaregistrujte sa na našom Developer portáli.
  2. O schválení registrácie dostanete notifikačný e-mail
  3. Prihláste sa do Developer portálu a vytvorte si novú aplikáciu.
  4. Otestujte si funkcionalitu na našom testovacom prostredí (Sandbox).
  5. Požiadajte o prístup do produkčného prostredia pre aplikáciu na Developer portáli.
  6. Budeme vás kontaktovať, aby sme si s vami dohodli podmienky používania služby Premium APITB - účty
  7.  Následne podpíšete zmluvy na pobočke alebo cez vášho relationship managera.
  8. Po podpise zmluvy dostanete notifikačný e-mail o povolení prístupu do produkčného prostredia.
  9. Služba je úspešne aktivovaná.

Výhody

  • riešenie je na mieru prispôsobené potrebám klienta
  • prehľad o účtoch cez aplikáciu podľa vlastného výberu

Podmienky využívania služby pre oba typy prístupov:
Ak ste klientom Tatra banky, je potrebné mať oprávnenia k Internet bankinguTB aspoň v pasívnej forme.
Ak nie ste klientom, je potrebné prihlásenie v elektronickom prostredí banky, ktorá vedie vami sprístupnený účet.

Udelenie súhlasu na prístup k účtu

Prístup k informáciám o účtoch prostredníctvom inej aplikácie je možný až po udelený súhlasu zo strany klienta pre konkrétnu aplikáciu. Súhlas klient udeľuje prostredníctvom nášho autorizačného portálu, kam je presmerovaný z aplikácie, ktorá žiada o prístup. Platnosť súhlasu je obmedzená na 90 dní a následne je potrebné tento súhlas obnoviť rovnakým procesom.

Postup:

  1. Prihláste sa do vašej aplikácie alebo do aplikácie jedného z našich partnerov.
  2. V aplikácii si zvoľte konkrétny bankový účet, ktorý si želáte napárovať alebo postupujte podľa pokynov partnerskej aplikácie.
  3. Budete presmerovaný na náš bankový portál, kde si vyberiete z dvoch možnosti a to či ste klientom alebo nie ste klientom Tatra banky.
  4. Následne je potrebné prihlásenie pomocou prihlasovacích údajov do Internet bankinguTB. (PID a Heslo + kód z ČítačkyTB).
  5. Zobrazia sa vám vaše účty, z ktorých si vyberiete tie, ktoré si želáte napárovať s aplikáciou.
  6. Po ich potvrdení budete spätne presmerovaný do aplikácie a informovaný o úspešnej autorizácii.

Udelenie súhlasu na prístup k účtu

Partneri

Službu Premium APITB - účty môžete využívať prostredníctvom našich partnerov.

Ak sa aj vy chcete stať partnerom Tatra banky a ponúkať službu Premium APITB svojim klientom, neváhajte nás kontaktovať na developer@tatrabanka.sk.

Fakturujte online s KROSom

KROS Fakturácia je nové online riešenie nielen pre podnikateľov. Vystavujte faktúry, odosielajte upomienky, inkasujte faktúry platobnou kartou alebo cez platobnú bránu s automatickým spárovaním transakcie s pohľadávkou.
Vytvorte si skladové karty a získajte prehľad o prijatom a predanom tovare, ako aj o stave vašich zásob. Položky zo skladu už nemusíte vypisovať ručne, vďaka prepojeniu skladu s faktúrami vám ich automaticky načíta do faktúry.

Fakturujte online s KROSom

Vyskúšajte SuperFaktúru zadarmo

Jednoduchý a intuitívny online fakturačný systém vhodný aj pre živnostníkov. SuperFaktúra je dostupná aj ako vysoko hodnotená mobilná aplikácia. Automatické načítanie údajov podľa názvu alebo IČO klienta, faktúry v cudzích jazykoch a fakturačných menách, evidencia nákladov, automatické párovanie platieb, prehľady a tiež prístup pre účtovníka, ktorý si doklady stiahne sám, kedykoľvek ich bude potrebovať.

Fakturujte online so SuperFaktúrou

Účtujte cez POHODA

POHODA je komplexný účtovný a ekonomický software pre malé, stredné a veľké firmy z radov fyzických i právnických osôb. Umožňuje viesť podvojné i jednoduché účtovníctvo pre neobmedzený počet subjektov a vyhovie platcom i neplatcom DPH. Systém je odvetvovo neutrálny a vhodný pre živnostníkov, podnikateľov a spoločnosti, ktoré sa zaoberajú výrobou, obchodom i poskytovaním služieb. V programe POHODA umožňuje sada funkcií pre homebanking vytvárať a spracovávať súbory, ktoré sú používané na prenos údajov medzi bankou a klientom. Prostredníctvom služby Tatra banka Premium API je možné sťahovať reálne pohyby na účte do programu POHODA priamo a v aktuálnom čase. Online komunikácia sa týka i SEPA príkazu na úhradu, ktorý sa v rámci služby Tatra banka Premium API priamo odosiela do Tatra banky a po presmerovaní z Pohody v Internet bankingu Tatra banky je možné vykonať aj jeho autorizáciu a podpísanie.

Účtujte cez POHODA

Online riešenia cez Accai

Accai predstavuje prelomové online riešenie, ktoré v sebe kombinuje bezplatný fakturačný nástroj a automatizované účtovníctvo s využitím najmodernejších technológií. Cez interaktívny online reporting získa aj menej skúsený podnikateľ dokonalý prehľad o svojom podnikaní. Pomocou skúsených daňových poradcov a zautomatizovaných procesov sa nemusíte obávať nielen o správnosť účtovníctva a spracovania miezd, ale ani o bezchybnosť daňových priznaní.





 

Online riešenia cez Accai

Získajte prehľad o svojom účtovnictve cez aMusevity

Spoločnosť aMusevity, s. r. o. je moderná, plne digitálna účtovná firma, ktorá prináša prostredníctvom svojej zákazníckej zóny plne digitálne rozhranie a užívateľsky prívetivé výstupy z účtovníctva. Vďaka aMusevity - zákazníckej zóne klient šetrí svoj čas a získava vždy aktuálny prehľad o hospodárení svojej spoločnosti.
 

Hospodárte cez aMusevity

Billdu pomáha malým podnikateľom zabezpečiť lepšiu organizáciu

Prívetivá a jednoducho ovládateľná fakturačná aplikácia s integrovanými online predajnými nástrojmi pre živnostníkov, malých a stredných podnikateľov. Dostupné pre iOS, Android a na webe. S Billdu vystavujte faktúry, cenové ponuky a iné dokumenty, evidujte náklady, zvoľte vlastnú šablónu, prepojte sa s účtovníkom a využite množstvo iných šikovných funkcií.

Fakturujte online s Billdu

Podnikajte s E3M

Komplexný podnikový informačný systém E3M obsahuje moduly z oblasti logistiky, výroby, podnikového riadenia, vrátane komplexnej ponuky ekonomického softvéru pre účtovanie v sústave jednoduchého alebo podvojného účtovníctva. Všetky moduly sú vzájomne prepojené, preto sa zmeny okamžite premietajú v rámci celého systému v reálnom čase.
Ekonomický softvér spracováva dáta z ostatných modulov informačného systému (skladové hospodárstvo, predajňa). Má zapracované funkcionality pre automatické účtovanie a párovanie platieb s množstvom kontrolných mechanizmov.

Podnikajte s E3M

Riaďte firmu s FLOWii
 

FLOWii je online CRM a mini ERP systém, pomocou ktorého dokážete efektívne riadiť svoju firmu. Je výnimočný tým, že sa skladá z viacerých na seba nadväzujúcich riešení – CRM, riadenie zákaziek a projektov, manažmenť úloh, fakturácia, evidencia príjmov a výdavkov, skladové hospodárstvo, emailing a evidencia dochádzky zamestnancov. Riešenia je možné využívať individuálne, alebo spoločne. FLOWii si tak dokážete nastaviť vždy podľa aktuálnych potrieb.

 

Riaďte firmu s FLOWii

Ušetrite čas a peniaze s HRIIS
 

Moderná platforma HRIIS digitalizuje a automatizuje procesy v spoločnostiach a stojí na pilieroch Ľudské zdroje, Financie, Operatíva a Projekty. Ponúka moderným spoločnostiam manažérske prehľady na pár klikov, je dostupná v cloude a dokážete jednoducho riadiť celý proces náboru, manažovať zamestnancov, generovať dokumenty, mať pod palcom vzdelávanie a rozvoj, financie, schválenia, operatívu a mnoho ďalšieho. Platforma HRIIS je určená pre scale-up spoločnosti, malé a stredné podniky, ale aj korporácie, ktoré chcú digitalizovať, automatizovať a ušetriť čas a peniaze.

Ušetrite čas a peniaze s HRIIS

Fakturujte online cez trovi

Firmám a podnikateľom slúži ako fakturačný nástroj Project & Time tracker pre správu projektov, čo ocenia najmä freelanceri. Avšak pridanou hodnotou sú hlavne integrované biznis služby ako Účtovníctvo a mzdy, Právo, Daňové poradenstvo a ďalšie. Získate overeného a kvalitného účtovníka či právnika, ktorý je online, keď ho potrebujete. Trovi preberá zodpovednosť za poskytnuté služby a prípadné chyby.


 

Fakturujte online cez trovi

Digitalizujte svoje procesy cez Účto+

Účto+ je online podnikový informačný systém s množstvom funkcií pre všetkých podnikateľov: od malého živnostníka až po veľké spoločnosti. Veľkou výhodou Účto+ je, že všetky faktúry či bločky viete zdieľať so svojim účtovníkom, ktorý s vami môže komunikovať priamo cez Účto+. Účto+ je skvelý nástroj na digitalizáciu a automatizáciu procesov vo vašom podnikaní aj v účtovníctve. Fakturácia je navždy zadarmo pre všetkých.

 

Digitalizujte svoje procesy cez Účto+

ALFEUS Billing

ALFEUS Billing je jedinečná služba svojou formou aj obsahom učená pre telekomunikačných operátorov poskytujúcich služby internetu, IPTV, telefónie a káblovej televízie. Za pevnú mesačnú cenu a bez vstupnej investície získavate vlastný billingový systém prevádzkovaný priamo vo vašej infraštruktúre. A to všetko s neobmedzeným zákazníckym servisom dodávateľa a s možnosťou si obsah aj rozsah billingu kedykoľvek zmeniť podľa potreby. Na rozdiel od bežných cloudov a outsourcingových služieb je ALFEUS Billing vždy prispôsobený vašim potrebám.

Billingujte s ALFEUS

Riaďte svoju firmu s eso/es

Spoločnosť HT Solution s.r.o. už 20 rokov implementuje podnikový informačný systém eso/es, ktorý je určený pre stredné a väčšie spoločnosti a svojim rozsahom pokrýva podnikové procesy od nákupu cez skladové hospodárstvo, výrobu, predaj a expedíciu až po financie. Všetky moduly sú integrované do jedného celku a okrem štandardných funkcií je systém vybavený množstvom doplnkových modulov ako CRM, WMS, eMotion, eDelivery a pod. To celé je podporené kvalitným kontrolingom, dnes nevyhnutným pre rýchle a správne rozhodovanie, dostupným kdekoľvek cez notebook či mobilný telefón.

Riaďte svoju firmu s eso/es

Spravujte svoj klub cez eos!

Profesionálna on-line platforma pre efektívnu správu športového klubu ale aj iného spolku. Jedno miesto pre všetku komunikáciu, riešenie administratívnych záležitostí, evidenciu členov, správu udalostí alebo platieb. Do platformy si môžete pridať váš bankový účet pre automatické sťahovanie histórie prichádzajúcich transakcií. Tie sa potom automaticky spárujú s vytvorenými platbami v klubovej platforme eos. Dostupné aj ako mobilné aplikácie pre iOS a Android.



Spravujte svoj klub cez eos!

Často kladené otázky

--- WJdocId-45666 ---
--- WJdocId-45667 ---
--- WJdocId-59384 ---
--- WJdocId-59385 ---
www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/business/ucty-platby/premium-api-ucty/