1. Business
  2. /
  3. Úvery a financovanie
  4. /
  5. Poistenie Moje podnikanie

Moje podnikanie

Tatra banka, a.s. vykonáva finančné sprostredkovanie ako samostatný finančný agent zapísaný v registri NBS pod reg. číslom 34945 pre UNIQA pojišťovna, a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu a pre Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s.

Výhody poistenia Moje podnikanie

  • komplexnosť – na uzatvorenie poistenia hnuteľných vecí, budovy, zodpovednosti za škodu a prerušenia prevádzky vám postačí 1 zmluva
  • flexibilita – máte možnosť výberu zo 4 balíkov krytia
  • jednoduchosť – uzatvorenie je rýchle a jednoduché

Prečítajte si detailné podmienky vrátane rozsahu krytých rizík vo Sprievodcovi poistením.

Zavoláme vám Dohodnúť stretnutie

Rozsah poistenia

Názov krytia BASIC COMFORT
Balík so základným krytím
PLUS
Balík s rozšíreným krytím
EXTRA
Balík s komplexným krytím
MAX
Balík s najširším krytím
Všeobecná zodpovednosť za škodu vrátane vadného výrobku

Všeobecná zodpovednosť za enviromentálnu škodu

Flexa  

Živel  

Prerušenie prevádzky  

Poistené náklady  

Asistenčné služby (základné)  

Vodovodné škody    

Rozbité skla    

Krádež, lúpež      

Vandalizmus      

Stroje a elektronika - lom stroja (vrátane skratu a prepätia na stavebných súčastiach budov)        

Asistenčné služby (rozšírené)        

 

Prečítajte si aj základné informácie o poistnom produkte Moje podnikanie.

Poistné riziká

  • Flexa – Kryje škody spôsobené požiarom, dymom, bleskom, explóziou, implóziou, pádom lietadla, rázovou vlnou a nárazom vozidla.
  • Živel – Kryje škody v dôsledku živelných udalostí (povodeň, záplava, víchrica, búrlivý vietor, krupobitie, atmosférické zrážky, zosuv pôdy, ťarcha snehu, lavína, výbuch sopky a pád predmetov).
  • Prerušenie prevádzky - Kryje škodu, ktorá vznikla počas doby trvania poistenia prerušením alebo obmedzením vašej prevádzky v dôsledku rizika, krytého vo vami vybranom balíku.
  • Všeobecná zodpovednosť za škodu vrátane vadného výrobku - Kryje vašu zodpovednosť za škodu (škodu na zdraví, škodu na veci) spôsobenú inej osobe/poškodenému pri vykonávaní vašej poistenej podnikateľskej činnosti, vami dodanými výrobkami a vami poskytnutými službami.
  • Poistené náklady - Kryje vaše náklady, ktoré boli vyvolané poistnou udalosťou a zároveň kryje náklady na odvrátenie bezprostredne hroziacej poistnej udalosti alebo zmiernenie jej následkov (napr. odstránenie, vyčistenie, vysušenie poistených vecí alebo stavebných súčas-tí, odvoz sutiny na najbližšiu skládku).
  • Asistenčné služby (základné) - Asistenčné služby v prípade technickej havárie, zablokova-ných dverí alebo iné urgentné asistenčné služby.
  • Vodovodné škody - Kryje škody spôsobené vodou z vodovodného zariadenia, vrátane škôd spôsobených spätným vystúpením vody.
  • Rozbitie skla - Kryje rozbitie skla alebo podobného materiálu s rovnakým využitím (polykar-bonát, plexisklo a pod.), ktoré je súčasťou vášho majetku.
  • Krádež, lúpež - Kryje krádež alebo lúpež vášho majetku.
  • Vandalizmus - Kryje škody na vašom majetku v dôsledku vandalizmu.
  • Stroje a elektronika - lom stroja (vrátane skratu a prepätia na stavebných súčastiach budov) - Kryje škody na vašich strojoch a elektronike v dôsledku neočakávanej uda-losti počas ich prevádzky, prestávky v prevádzke, inštalácie, škody spôsobené nesprávnym nastavením strojov, pretlakom, skratom, prepätím a pod.
  • Zodpovednosť sa enviromentálnu škodu - Kryje škodu spôsobenú inej osobe/poškodenému v dôsledku náhodného úniku znečisťujúcich látok v súvislosti s poistenou činnosťou alebo vadným výrobkom alebo poskytnutými službami, na území štátov EU a EFTA a vzťahuje sa na náhradu environmentálnej škody (vrátane preventívnych, nápravných opatrení..., škodu na zdraví, škodu na veci, ak únik znečisťujúcich látok nebol očakávaný ani úmyselne spôsobený?.
  • Asistenčné služby (rozšírené) - Asistenčné služby pri obnove dát.
  • Zemetrasenie (voliteľné pre všetky balíky) - Kryje škodu na vašom majetku v dôsledku zemetrasenia.

Hlásenie a sledovanie poistnej udalosti

  • online hlásenie poistnej udalosti prostredníctvom webovej stránky Allianz
  • telefonicky na linke Allianz +421 2 50 122 222
  • poštou na adresu poisťovne:
    Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s.
    Pribinova 19
    811 09 Bratislava
  • osobne v pobočkách Allianz alebo Tatra banky

Číslo poistnej zmluvy potrebné pre hlásenie škodovej udalosti nájdete vo vašej poistnej zmluve, v platobnom doklade, v mobilnej aplikácii Tatra banka.  

Online sledovanie PU: Informácia o stave registrovanej škodovej udalosti | Allianz

Často kladené otázky

--- WJdocId-77270 ---
--- WJdocId-77271 ---
--- WJdocId-77272 ---
www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/business/uvery-financovanie/zaujima-ma/poistenie-moje-podnikanie/