

Sťažnosti
Vybavovanie prípadných sťažností investorov pre Doplnkovú dôchodkovú spoločnosť Tatra banky, a.s. zabezpečuje Tatra banka, a.s.
Sťažnosť môžete podať Tatra banke písomne, a to v ktorejkoľvek pobočke Tatra banky, Raiffeisen banky alebo poštou na adresu Tatra banka, a.s., Hodžovo nám. 3, P.O. Box 42, 850 05 Bratislava 55. V sťažnosti je potrebné uviesť identifikačné údaje sťažovateľa (vrátane jeho kontaktných údajov), ako aj príslušný popis skutočnosti, kvôli ktorej podávate sťažnosť.
O výsledku prešetrenia sťažnosti budete písomne informovaní a to najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. Tatra banka vedie evidenciu prijatých sťažností investorov v elektronickej forme. V prípade, že nie je možné sťažnosť vybaviť v uvedenej lehote, o tejto skutočnosti budete písomne informovaní.
Žiadosti, návrhy, pokyny, príkazy, reklamácie, sťažnosti alebo iná dokumentácia, resp. úkony vzťahujúce k sa k účastníckej zmluve určené a doručené spoločnosti Doplnkovej dôchodkovej spoločnosti Tatra banky, a.s. sa považujú za určené a doručené Tatra banke.
Vzájomné práva a povinnosti Tatra banky a klienta pri riešení sťažností primerane upravuje Reklamačný poriadok Tatra banky.
Upozornenie:
S uzatvorením účastníckej zmluvy s doplnkovou dôchodkovou spoločnosťou je spojené aj riziko a doterajší výnos doplnkového dôchodkového fondu v jej správe nie je zárukou rovnakého výnosu doplnkového dôchodkového fondu v budúcnosti.
Často kladené otázky
Blog a Novinky
Prinášame vám lepší dôchodok už viac ako 20 rokov.
Znie to ambiciózne, no s doplnkovým dôchodkovým sporením od Tatra banky je to reálny cieľ. Neveríte? V tom prípade ste tu správne.
Jeden z mojich obľúbených výrokov Warrena Buffetta je: Až keď opadne príliv, ukáže sa, kto plával nahý. A v roku 2025 sa ukazuje, že Comfort lifeTB fondy jednoznačne nosia plavky.
Prečítajte si viac informácií o plánovanom zlúčení fondov Comfort lifeTB 2020 a Comfort lifeTB 2030.
https://www.tatrabanka.sk/sk/dds/o-spolocnosti/staznosti/