Sťažnosti Sťažnosti
  1. DDS
  2. /
  3. O spoločnosti
  4. /
  5. Sťažnosti

Sťažnosti 

Vybavovanie prípadných sťažností investorov pre Doplnkovú dôchodkovú spoločnosť Tatra banky, a.s. zabezpečuje Tatra banka, a.s.

Sťažnosť môžete podať Tatra banke písomne, a to v ktorejkoľvek pobočke Tatra banky, Raiffeisen banky alebo poštou na adresu Tatra banka, a.s., Hodžovo nám. 3, P.O. Box 42, 850 05 Bratislava 55. V sťažnosti je potrebné uviesť identifikačné údaje sťažovateľa (vrátane jeho kontaktných údajov), ako aj príslušný popis skutočnosti, kvôli ktorej podávate sťažnosť.

O výsledku prešetrenia sťažnosti budete písomne informovaní a to najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. Tatra banka vedie evidenciu prijatých sťažností investorov v elektronickej forme. V prípade, že nie je možné sťažnosť vybaviť v uvedenej lehote, o tejto skutočnosti budete písomne informovaní.

Žiadosti, návrhy, pokyny, príkazy, reklamácie, sťažnosti alebo iná dokumentácia, resp. úkony vzťahujúce k sa k účastníckej zmluve určené a doručené  spoločnosti Doplnkovej dôchodkovej spoločnosti Tatra banky, a.s. sa považujú za určené a doručené Tatra banke.

Vzájomné práva a povinnosti Tatra banky a klienta pri riešení sťažností primerane upravuje Reklamačný poriadok Tatra banky.

Upozornenie:
S uzatvorením účastníckej zmluvy s doplnkovou dôchodkovou spoločnosťou je spojené aj riziko a doterajší výnos doplnkového dôchodkového fondu v jej správe nie je zárukou rovnakého výnosu doplnkového dôchodkového fondu v budúcnosti.  

Blog a Novinky

Prinášame vám lepší dôchodok už viac ako 20 rokov.

Blogy
Láskavosť a HR stratégia: príbeh z Tatra banky

Láskavosť a HR stratégia: príbeh z Tatra banky

Július Benko, riaditeľ odboru Ľudí a Kultúry v Tatra banka Group, hovorí o trendoch v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zahŕňajú zlepšovanie zamestnaneckej skúsenosti a prácu s firemnou kultúrou. Zdôrazňuje dôležitosť autentickosti, partnerského prístupu a schopnosti viesť zmysluplné rozhovory pri zmene firemnej kultúry.

Blogy
Optimalizácia nákladov a nižšie odvody prostredníctvom príspevkov do III. piliera

Optimalizácia nákladov a nižšie odvody prostredníctvom príspevkov do III. piliera

Doplnkové dôchodkové sporenie (III. pilier) je dnes jedným z dôležitých nástrojov modernej firemnej politiky. Zároveň ponúka možnosť optimalizácie nákladov, keďže prispievanie do III. piliera je daňovo a odvodovo zvýhodnené.

Novinky
Zlúčenie doplnkových dôchodkových fondov DDS Tatra banky

Zlúčenie doplnkových dôchodkových fondov DDS Tatra banky

Prečítajte si viac informácií o zlúčení fondov Comfort lifeTB 2020 a Comfort lifeTB 2030.

Všetky články 

Poradíme vám?


www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/dds/o-spolocnosti/staznosti/