Sťažnosti Sťažnosti
  1. DDS
  2. /
  3. O spoločnosti
  4. /
  5. Sťažnosti

Sťažnosti 

Vybavovanie prípadných sťažností investorov pre Doplnkovú dôchodkovú spoločnosť Tatra banky, a.s. zabezpečuje Tatra banka, a.s.

Sťažnosť môžete podať Tatra banke písomne, a to v ktorejkoľvek pobočke Tatra banky, Raiffeisen banky alebo poštou na adresu Tatra banka, a.s., Hodžovo nám. 3, P.O. Box 42, 850 05 Bratislava 55. V sťažnosti je potrebné uviesť identifikačné údaje sťažovateľa (vrátane jeho kontaktných údajov), ako aj príslušný popis skutočnosti, kvôli ktorej podávate sťažnosť.

O výsledku prešetrenia sťažnosti budete písomne informovaní a to najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. Tatra banka vedie evidenciu prijatých sťažností investorov v elektronickej forme. V prípade, že nie je možné sťažnosť vybaviť v uvedenej lehote, o tejto skutočnosti budete písomne informovaní.

Žiadosti, návrhy, pokyny, príkazy, reklamácie, sťažnosti alebo iná dokumentácia, resp. úkony vzťahujúce k sa k účastníckej zmluve určené a doručené  spoločnosti Doplnkovej dôchodkovej spoločnosti Tatra banky, a.s. sa považujú za určené a doručené Tatra banke.

Vzájomné práva a povinnosti Tatra banky a klienta pri riešení sťažností primerane upravuje Reklamačný poriadok Tatra banky.

Blog a Novinky

Prinášame vám lepší dôchodok už viac ako 20 rokov.

Blogy
Tri príbehy poberateľov dôchodku z 3. piliera

Tri príbehy poberateľov dôchodku z 3. piliera

Otvorenie dôchodkového sporenia je prvý krok na ceste k lepšiemu dôchodku. Dokazujú to aj príbehy našich klientov.

Blogy
Všetci chcú indexové fondy. My nie

Všetci chcú indexové fondy. My nie

Indexové fondy sa posledné roky tešia na Slovensku veľkej popularite. Všetky penzijné spoločnosti – v druhom aj treťom pilieri – ich majú vo svojej aktuálnej ponuke. My v DDS Tatra banky sme sa rozhodli ísť inou cestou.

Blogy
Komerčné nehnuteľnosti prispievajú k výnosu aj stabilite dôchodkového sporenia

Komerčné nehnuteľnosti prispievajú k výnosu aj stabilite dôchodkového sporenia

Dôchodkové úspory si vytvárame desiatky rokov a tak ich celková hodnota môže napokon tvoriť najväčšiu časť nášho finančného majetku. Aj preto v DDS Tatra banky považujeme za nesmierne dôležité, aby sa dôchodkové úspory našich klientov zhodnocovali pri maximálnej miere obozretnosti.

Všetky články 

Poradíme vám?


www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/dds/o-spolocnosti/staznosti/