

Sťažnosti
Vybavovanie prípadných sťažností investorov pre Doplnkovú dôchodkovú spoločnosť Tatra banky, a.s. zabezpečuje Tatra banka, a.s.
Sťažnosť môžete podať Tatra banke písomne, a to v ktorejkoľvek pobočke Tatra banky, Raiffeisen banky alebo poštou na adresu Tatra banka, a.s., Hodžovo nám. 3, P.O. Box 42, 850 05 Bratislava 55. V sťažnosti je potrebné uviesť identifikačné údaje sťažovateľa (vrátane jeho kontaktných údajov), ako aj príslušný popis skutočnosti, kvôli ktorej podávate sťažnosť.
O výsledku prešetrenia sťažnosti budete písomne informovaní a to najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. Tatra banka vedie evidenciu prijatých sťažností investorov v elektronickej forme. V prípade, že nie je možné sťažnosť vybaviť v uvedenej lehote, o tejto skutočnosti budete písomne informovaní.
Žiadosti, návrhy, pokyny, príkazy, reklamácie, sťažnosti alebo iná dokumentácia, resp. úkony vzťahujúce k sa k účastníckej zmluve určené a doručené spoločnosti Doplnkovej dôchodkovej spoločnosti Tatra banky, a.s. sa považujú za určené a doručené Tatra banke.
Vzájomné práva a povinnosti Tatra banky a klienta pri riešení sťažností primerane upravuje Reklamačný poriadok Tatra banky.
Často kladené otázky
Blog a Novinky
Prinášame vám lepší dôchodok už viac ako 20 rokov.
Aktualizácia kľúčových informácií príspevkových doplnkových dôchodkových fondov.
Ako si sporiť na dôchodok tak, aby som čo najviac zarobil a zároveň bol schopný ochrániť svoje úspory pred najhoršími prepadmi na trhoch?
Začiatkom roka 2023 vstupuje do platnosti viacero legislatívnych zmien v dôchodkovej oblasti. Pozrime sa na tie najvýznamnejšie.
https://www.tatrabanka.sk/sk/dds/o-spolocnosti/staznosti/