

MobilePayTB
Plaťte bezpečne na internete. V aplikácii MobilePayTB máte všetky svoje karty prehľadne na jednom mieste.

Plaťte bezpečne na internete s využitím jednorazového čísla karty

Spravujte svoje limity a povolené kontinenty podľa vlastných potrieb

Využite vernostný program My Benefit ku kreditnej karte

Vďaka službe My Doctor sa kreditná karta postará o vaše zdravie
Výhody MobilePayTB
Využívajte svoje karty na maximum. S aplikáciou MobilePayTB:
- máte všetky karty na jednom mieste – debetné, kreditné, súkromné i firemné
- platíte bezpečne na internete vďaka jednorazovému číslu karty, vygenerovanému v aplikácii
- k súkromným kreditným kartám získavate jedinečné výhody – My Benefit a My Doctor
- máte prehľad o zrealizovaných transakciách - kedykoľvek a kdekoľvek
- limity na kartách (pre výber hotovosti, internetový) si nastavujete podľa svojich potrieb a online
- PIN kód k plastovej karte si viete pozrieť kedykoľvek potrebujete priamo v aplikácii
Poznámka: K 31. 03. 2020 ukončujeme podporu MobilePayTB pre Android s OS verzie 4.x z bezpečnostných dôvodov.
Aktivácia aplikácie

Pri aktivácii aplikácie si zvolíte svoj vlastný PIN do aplikácie. Tento potom používate na všetky úkony v rámci aplikácie:
- vygenerovanie jednorazového čísla karty,
- vstup do detailu karty a pod.
Ste vlastníkom aspoň jednej platobnej karty v Tatra banke?
V tom prípade si môžete aktivovať aplikáciu MobilePayTB hneď teraz.
Aplikácia je dostupná pre smartfóny s operačným systémom Android aj iOS.
Na aktiváciu potrebujete:
- mať aktivovanú službu Internet bankingTB (dôležité je mať pri sebe PID a heslo na prihlásenie),
- nástroj Karta a čítačkaTB alebo aplikáciu ČítačkaTB,
- aktívny prístup k internetu cez Wi-Fi alebo dátové služby poskytované mobilným operátorom.
Video návody
Pozrite si pomocné video návody ako si aktivovať aktiváciu MobilePayTB, ako si nastaviť limit na karte a ako si vygenerovať a použiť jednorázové číslo karty.
Platby na internete
S aplikáciou MobilePayTB platíte bezpečne na internete vďaka jednorazovému číslu karty, vygenerovanému v aplikácii. Ako na to?
- Skontrolujte si, či máte v mobile aktívny prístup k internetu.
- Vyberte si zo zoznamu kariet tú, ktorou chcete zaplatiť.
- Kliknite na tlačidlo „Internetová platba“.
- Po potvrdení PINom aplikácia zobrazí jednorazové údaje o karte, ktoré použijete na platbu u obchodníka.
- V prípade vyhodnotenia platby u rizikového obchodníka, obchodníka spájaného s phishingovými útokmi alebo vyžadovanej Silnej Autentifikácie Klienta (SCA), môžete byť vyzvaný na autorizáciu platby v aplikácii Tatra banka.
Prečítaje si viac o Silnej Autentifikácie Klienta (SCA).
Tip pre vás: Ak nakupujete priamo z telefónu, údaje je možné jednoducho kopírovať. Ak nakupujete z iného zariadenia, údaje o karte odpíšte do formulára obchodníka. Údaje o karte máte k dispozícii aj vo forme notifikácie v hornej lište telefónu.
Dôležité: Výšku vášho denného internetového limitu upravte v závislosti od výšky nákupu pred poskytnutím platobnej karty obchodníkovi a po zaplatení limit následne znížte na minimum.
Jednorazové číslo karty vygenerujte v aplikácii až pred samotnou platbou.
Jednorazové údaje o karte sú použiteľné iba na jednu platbu/nákup*, údaje o vašej karte sú tak maximálne chránené pred zneužitím.
*Za jednu platbu/nákup sa nepovažuje typ overovacej transakcie Account Verification Request. Pri Account Verification Request ide o transakciu nulovej alebo veľmi nízkej hodnoty, pri ktorej si obchodník overuje, či je karta platná. Táto transakcia však nezneplatní jednorazové číslo karty. K zneplatneniu jednorazového čísla platobnej karty príde až následne po prvej platbe/nákupe nasledujúcej po transakcii Account Verification Request.
Poskytnutím jednorazového čísla karty obchodníkovi nezaniká povinnosť klienta zaplatiť za dohodnutý tovar a služby.
Jednorazové údaje o karte nie je možné použiť na dlhodobé zaregistrovanie karty u obchodníka. Tiež ich neodporúčame použiť ako garanciu napríklad v prípade rezervácie hotela, auta v požičovni a podobne.
Karty v aplikácii
V aplikácii MobilePayTB nájdete všetky dôležité informácie o svojej karte.
Pre vstup do detailu karty stačí kliknúť na jej obrázok v zozname kariet a dozviete sa:
- aký typ karty vlastníte,
- kedy sa končí jej platnosť,
- výšku limitov,
- či aký typ cestovného poistenia ste si zvolili.
Okrem toho máte k dispozícii nasledovné funkcionality
-
PohybyZobrazia sa vám všetky transakcie realizované danou kartou (plastovou i prostredníctvom smartfónu).
-
Nastavenie kartyUmožňuje vám zmeniť nastavenia karty – denné limity, povolené kontinenty aj spôsob platby.
-
Zmena názvu kartyZvoľte si vlastný názov karty (zmena sa prenesie aj do služby Internet bankingTB a mobilnej aplikácie Tatra banka).
-
Blokovanie / Aktivácia kartyV prípade potreby svoju kartu môžete okamžite zablokovať. O odblokovanie karty môžete požiadať cez naše kontaktné centrum DIALOG Live.
V aplikácii si tiež môžete jednoduchým klikom aktivovať svoju debetnú kartu MasterCard a svoju náhradnú alebo obnovenú kreditnú kartu Visa. -
Zobraziť PINAk ste zabudli PIN kód k svojej plastovej karte, viete si ho jednoducho v aplikácii kedykoľvek pozrieť.
My Benefit
My Benefit je program, vďaka ktorému môžete získať atraktívne zľavy u vybraných obchodníkov pri platbe súkromnou kreditnou kartou Visa štandardná a Visa zlatá.
Jediné, čo treba urobiť, je aktivovať si ponuku kliknutím na ňu. Nepotrebujete už žiadne zľavové kupóny, ani vernostné karty.
Keď máte ponuku aktivovanú, stačí u daného obchodníka zaplatiť kreditnou kartou (platí aj pre dodatkové karty, vydané k vášmu kartovému účtu).
Kredit za všetky úspory získané v priebehu jedného mesiaca vám pripíšeme na kartový účet do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
My Doctor
Ako jediná banka na Slovensku vám ku kreditným kartám prinášame službu My Doctor, vďaka ktorej sú vám k dispozícii slovenskí aj zahraniční špecialisti na konzultáciu vašej diagnózy. Vyskúšajte aj vy služby:
- AIDA diagnostika symptómov
- Lekár na telefóne
- Druhý lekársky názor
- AIDA Coach
Často kladené otázky
Ak vám obchodník z nejakého dôvodu (napr. vrátený alebo nedodaný tovar) potrebuje vrátiť peniaze z transakcie, môže ich vrátiť na jednorazové číslo karty. Jednorazovosť čísla karty, vygenerovaného v MobilePay, sa týka iba debetných transakcií, t. j. platieb/nákupov. V prípade, ak obchodník spracuje storno alebo návrat, transakcia bude korektne spracovaná a peniaze vám budú pripísané na účet (bežný, alebo ku kreditnej karte).
Nie. Služba nie je podporovaná na upravovaných zariadeniach (to platí aj pre tzv. „rootnuté“ Android zariadenia).
Do detailu karty sa dostanete po kliknutí na obrázok karty, v zozname kariet. Nezabudnite, že je potrebné mať aktívny prístup k internetu cez Wi-Fi alebo dátové služby poskytované mobilným operátorom.
Práve naopak. Jednorazové údaje o karte sú použiteľné iba na jednu transakciu (jeden nákup). Nie je ich možné použiť na dlhodobé zaregistrovanie karty u obchodníka. Tiež ich nie je možné použiť ako garanciu, napríklad, v prípade rezervácie hotela, auta v požičovni a pod.
Ak ste zabudli svoj PID, môžete ho nájsť vo vašej zmluvnej dokumentácii (Zmluva o pridelení a zásadách používania identifikačných, autentifikačných a autorizačných prostriedkov) alebo zavolať na kontaktné centrum DIALOG Live.
Ak ste zabudli heslo pre prihlásenie do Internet bankinguTB, viete si ho obnoviť.
Pozrite si nápomocný video návod:
https://www.tatrabanka.sk/sk/personal/ucet-platby/mobilne-aplikacie/mobilepay/