1. Tatra Asset Management
  2. /
  3. O spoločnosti

Sťažnosti a pripomienky

Vybavovanie prípadných sťažností LEN PRE investorov pre Tatra Asset Management zabezpečuje Tatra banka, a.s.

Sťažnosť môžete podať Tatra banke písomne, poštovým doručením (na adresu Tatra banka, a.s., Hodžovo nám. 3, P.O. Box 42, 850 05 Bratislava 55), ústne počas celej prevádzkovej doby v ktorejkoľvek pobočke banky, telefonicky prostredníctvom aktivovanej služby DIALOG Live alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie, pokiaľ je taká možnosť prístupná. V sťažnosti je potrebné uviesť identifikačné údaje sťažovateľa (vrátane jeho kontaktných údajov), ako aj príslušný popis skutočnosti, kvôli ktorej podávate sťažnosť.

O výsledku prešetrenia sťažnosti budete písomne informovaní a to najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. Tatra banka vedie evidenciu prijatých sťažností investorov v elektronickej forme.

Žiadosti, návrhy, pokyny, príkazy, reklamácie, sťažnosti alebo iná dokumentácia, resp. úkony vzťahujúce sa ku kontu investora, registru záložných práv alebo k registru zabezpečovacích prevodov určené a doručené správcovskej spoločnosti Tatra Asset Management sa považujú za určené a doručené Tatra banke.

Vzájomné práva a povinnosti Tatra banky a klienta pri riešení sťažností primerane upravuje Reklamačný poriadok Tatra banky.

Máte nápad na zlepšenie, týkajúci sa Tatra Asset Managementu?

Zanechajte nám spätnú väzbu (pokiaľ sa týka záležitostí ohľadom Podielových fondovTB), vážime si to. Pre ostatné pripomienky netýkajúce sa TAM-u, prosím kontaktujte DIALOG Live.


* Označené polia sú povinné

Upozornenie
Toto je marketingové oznámenie. Skôr ako urobíte akékoľvek investičné rozhodnutie, pozrite si štatút, predajný prospekt a dokument s kľúčovými informáciami podielového fondu, ktoré sú  k dispozícii v pobočkách Tatra banky, a. s. a na www.tam.sk v slovenskom jazyku. S investíciou do podielového fondu je spojené aj riziko a doterajší výnos nie je zárukou budúcich výnosov.

www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/tam/o-spolocnosti/staznosti-pripomienky/